Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
18 Maart 2024 
(0) 
(0) 
16 Maart 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
14 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(2) 
13 Maart 2024 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
10 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
09 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
08 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
06 Maart 2024 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(3) 
05 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
04 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(9) 
03 Maart 2024 
(2) 
02 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
01 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
29 Februari 2024 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
28 Februari 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
27 Februari 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
26 Februari 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 Februari 2024 
(0) 
(0) 
Gamed Gamekalender Maart 2024
Wo Long: Fallen Dynasty - Complete Edition
Gamed Gamekalender Februari 2024
Prince of Persia: The Lost Crown
Nieuws:

[Upd.] Ghost of Tsushima is 40-50 uur lang


Door Rene Groen op 20-05-2020 om 15:41
Bron: Voxel

Vorige week kregen we in een State of Play presentatie de nodige details en beelden van Ghost of Tsushima, de nieuwste game van ontwikkelaar Sucker Punch die op 17 juli verschijnt. Vandaag leren we weer iets meer over het spel.

[Update]
In een interview heeft Jason Connell, de creative director achter de game, weer wat meer details naar voren gebracht:
  • De ontwikkelaar haalde hun inspiratie uit The Legend of Zelda en Shadow of Colossus, gekeken naar de artistieke richting. Het doel is om de kleuren zo levendig mogelijk te maken.
  • De wind speelt zo'n belangrijke rol dat er besloten is geen markers te plaatsen. Op deze manier proberen ze de game meeslepend te maken.
  • Items die je op kunt pakken hebben een minder heldere glinstering als in veel andere games. In vergelijking met bijvoorbeeld Red Dead Redemption 2 wilden ze bij Ghost of Tsushima minder overbodige animaties omdat dit het ritme zou doorbreken. Dit is ook de reden dat Jin items vanaf zijn paard op kan pikken.
  • Het instrument waar Jin in de trailer mee speelt is het enige geschenk dat je in de game zult krijgen, toch wil Jason niet zetten waar het voor bedoelt is.
  • Het is mogelijk om op dieren te jagen, echter behaal je hier geen voordeel van. De dieren zijn vooral bedoelt om je onder te laten dompelen in de spelwereld en als gids te laten dienen.
  • De zogeheten Standoff mode kan op ieder moment geactiveerd worden, zelfs als je aan het infiltreren bent.
  • De kleine tennisballen, die je in de trailer links onderin het scherm zag, heet de Jin Resolved Meter en kan worden gevuld door vijanden te raken. Met de meter kun je jezelf helen en er zijn tevens nog enkele andere dingen aan gerelateerd, echter wil de ontwikkelaar hier nog niets over kwijt.
  • In de video zagen we twee stances en in de finale game zullen dit er meer zijn. De verschillende houdingen zu je in moeten zetten tegenover de verschillende type vijanden.
  • Je hoofdwapen blijft altijd een katana, toch zijn er ook andere wapens en gadgets te vinden.
  • Grotere wapens als je katana en je boog zijn altijd zichtbaar op je kleding, alleen is dit niet het geval voor kleinere wapens. Omdat er zoveel verschillende outfits zijn zou dit teveel werk kosten.
  • Als je zware bepantsering draagt maakt dit je minder wendbaar en daardoor zal het infiltreren lastiger worden.
  • Er zijn verschillende manieren om aan outfits te komen, denk aan het hoofdverhaal, door opdrachten te vervullen, ze te kopen in de steden of door de wereld te verkennen.
  • Er zijn veel extra verhalen waarin je sterkere relaties op kunt bouwen met de verschillende karakters en zo meer over hun achtergrond te leren. Het is aan de speler of je hier gebruik van wil maken.
  • De muziek is gecomponeerd door Shigeru Umebayashi, alleen besefte hij al snel dat dit een te grote klus was voor hem alleen. Om deze reden werd een tweede componist aangetrokken in de vorm van Ilan Eshkeri.
  • De combat moet zeer uitdagend worden en met enkele slagen kun je dood gaan. Sommige karakters zul je echt moeten doorgronden als je een kans wil maken.
  • Tijdens de State of Play kregen we een blik op de man, echter was deze zeer ingezoomd en vormde het slechts een klein deel van het begin. De uiteindelijk map moet zeer groot worden, de grootste die de ontwikkelaar ooit heeft gemaakt. Gelukkig beseft Sucker Punch zich dat een grote map ook interessant moet zijn en ze beloven ons dan ook dat de map goed gevuld is met mensen, items en verhalen om te ontdekken.

[Eerdere berichtgeving]
Creative Director Nate Fox heeft bekend gemaakt dat het spel je veertig tot vijftig uur bezig zal houden, er vanuit gaande dat je ook sidequests doet. Toch benadrukt hij dat we niet alleen het verhaal en deze extra opdrachten moeten spelen, door van de gebaande paden af te gaan zul je nog veel meer ontdekken.

De State of Play presentatie is hieronder nog eens terug te kijken.




15:44  Destroy All Humans! verwelkomt ons bij de Turnipseed Farm
15:25  Assassin's Creed: Valhalla heeft andere missiestructuur
 Reacties (7)
 Pagina: 1
Gast (77.160.177.xxx) op 20-05-2020 om 02:57
Dat valt tegen, hoopte op een uur of 100.

Gast (84.194.236.xxx) op 20-05-2020 om 09:41
valt tegen? Er zijn genoeg spellen die zoveel uren niet eens halen

Gast (85.144.67.xxx) op 20-05-2020 om 12:05
Valt tegen? Ik trek het niet meer, de ene opmerking is nog debieler dan de andere..

Gast (92.108.244.xxx) op 20-05-2020 om 14:23
Sinds de laatste video kijk ik hier enorm naar uit.50 uur is niets mis mee.

Gast (86.208.11.xxx) op 20-05-2020 om 21:04
Was te verwachten uit die footage. Het ziet eruit als een Ubisoft fetch quest game.

Gast (213.127.85.xxx) op 21-05-2020 om 08:01
Qua setting zeer interessant maar nog niet overtuigd.

Gast (162.244.95.xxx) op 21-05-2020 om 17:17
Nee, ik ook niet. Dat way 86 zegt, kan ik helemaal inbeelden.

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Ghost of Tsushima
Type:
Game
Releasedatum:
17-07-2020
Ontwikkelaar:
Sucker Punch
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media