Wrestlemania, het grootste worstelevent van het jaar. Een goede reden voor THQ om Studio Gigante als nieuwe ontwikkelaar aan het werk te zetten en te laten zien dat het worstelgenre wel degelijk potentie heeft op de Xbox. Toch ... ?
Concluderend
Het aantrekken van Studio Gigante blijkt geen goede zet geweest te zijn door THQ. Sterker nog; de game is er misschien nog wel slechter op geworden dan zijn voorganger.
Hoewel de career mode een leuke storyline heeft zal je deze maar één keer spelen. Immers, elke keer zal deze storyline hetzelfde zijn. Keuzes zijn gedurende deze career niet te maken waardoor de game ook een tweede keer geen andere twist krijgt.

In de ring is de actie frustrerend. Het counteren werkt niet lekker, acties komen niet goed uit de verf en collision detection is een irritatiefactor waar niet langs te kijken valt. De enkele goede elementen die de game heeft worden totaal teniet gedaan door deze duidelijk aanwezige factoren. Ik weet niet of het door tijdsdruk komt of dat Studio Gigante gewoon niet beter kan, maar we hebben te maken met een game die aanvoelt alsof het nog in een beta fase zit. Lekker laten liggen dus en wachten of er nog een game komt die het aanzien van het genre nog wel hoog weet te houden. Ik zie het echter somber in.
|