Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
27 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Aonuma wil beter doen dan Ocarina of Time


Door Joni Philips op 26-11-2008 om 17:59
Bron: Kotaku

Na The Legend of Zelda: Twilight Princess startte Nintendo's Zelda Team de ontwikkeling van The Legend of Zelda Wii onder leiding van Eiji Aonuma.

Eiji Aonuma ontwikkelde onder andere The Legend of Zelda: Ocarina of Time en hij is blij dat één van zijn titels zo goed gewardeerd wordt, maar het betekent ook dat zijn opvolgers niet beter waren dan Ocarina of Time. Aangezien hij nog steeds werkt aan de serie, heeft hij daar gemengde gevoelens over en omdat hij nog geen betere Zelda heeft ontwikkeld, kan hij niet stoppen. Dat is zijn simpele motivatie om te blijven werken aan de serie.


18:36  Fallout 3 stelt DLC voor
17:49  Chimera Sackboy voor LittleBigPlanet
 Reacties (33)
 Pagina: 1 | 2
The Big N op 26-11-2008 om 22:03 [Niv: 89 / Exp: 4462]
@ gast 86
het levert een pluspunt, grafische pracht zonder gameplay is geen game. Andersom wel (tetris, pong)

Gast (84.104.16.xxx) op 26-11-2008 om 22:03
Gast (86.91.244.xxx):

Uhm, de SNES/Mega Drive gen is anders nog steeds de beste generatie... Dus alleen graphics maakt de game zeker niet.

No'tje op 26-11-2008 om 22:15 [Niv: 205 / Exp: 10245]
Gast (86.91.244.xxx):

Dus omdat deze gen wint in een poll betekend dat automatisch dat Graphics alles zijn voor een game. Wrom is SMG dan GOTY 2007 terwijl er veel mooiere games op uit waren gekomen.

En nee ik wacht niet op Gow3.

Gast (84.104.63.xxx) op 27-11-2008 om 07:06
Wat mensen schijn te ver geten als ze God of War vergeljiken met OoT is dat er best een groot tijdsverschil in zit qua release.
Ik vindt het allemaal maar een beetje heen en weer geroep van wat iemand persoonlijk een betere game vindt.
Ik persoonlijk vindt de Zelda serie betere en gameplay komt bij mij voor graphics.
Ik hoop dat ze ook hier weer een briljant spel van maken.

Freedomviper op 27-11-2008 om 07:07 [Niv: 20 / Exp: 1023]
Dat was ik hierboven mensen

darktossps3 op 27-11-2008 om 17:43 [Niv: 2 / Exp: 121]
Ik ben een ps3 speler, maar moet toch zeggen dat zelda oot toch wel een hele goede game is!!!! heeel goed.. elke platform kent wel hele goede toppers.. om nou al die toppers met elkaar te vergelijken....... lomp hoor... top is top

Gast (83.83.154.xxx) op 27-11-2008 om 21:39
uiteraard kan je top games bedenken op een krachtige console / pc die op de wii niet mogelijk zijn, maar ik kan ook grafische games bedenken die niet mogelijk zijn op de wii die alles behalve een top game zijn. Dus je logica is flawed..

graphics vindt ik zelf wel belangrijk maar meer polygonen en shaders is niet alles, ken genoeg games die hier aan voldoen die ik grafisch erg slecht vindt. Ik ben nog steeds onder de indruk van de stijl en aankleding van re4 of de mooie stijl van Day of the tentacle, wordt op een computer draait met 40 mhz.

Om een lang verhaal kort te maken natuurlijk is het leuk als een game technisch grafische sterk is maar het moet niet ten koste gaan van de stijl en gameplay. En op elk systeem met de juiste mix kan je een top game maken.

Gast (86.91.244.xxx) op 28-11-2008 om 20:29
Toffe instelling, nu nog uitvoeren.

 Pagina: 1 | 2

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
The Legend of Zelda: Skyward Sword
Type:
Game
Releasedatum:
18-11-2011
Ontwikkelaar:
Nintendo
Uitgever:
Nintendo
Media:








Meer media