Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(6) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Nieuws:

Waarom Japan de Xbox 360 haat


Door Kingsora op 05-10-2007 om 16:29
Bron: Kotaku

De Xbox 360 mag dan in Europa en de Verenigde Saten een vrij groot succes kennen. In Japan is deze console een grote flop. Games als Blue Dragon gaven de 360 al een kleine boost in Japan, maar het was nog niet genoeg.

Vandaag hebben enkele Japanse ontwikkelaars gezegd waarom zij denken dat de Xbox 360 bijna niet verkoopt in Japan.


Soul Calibur IV lead programmer Masaaki Hoshino

quote:
In order to succeed in Japan, [Microsoft] needs Japan-created content, not just a lot of foreign games that have been localized.


Anonieme Ace combat 6 developer

quote:
Japanese players don't want challenging, stressful, difficult games. Japanese players would rather have role-playing games with a slow tempo, where they are led and shown what to do. So, maybe games like Blue Dragon will start to change things. When more of those kind of games come on to the market, then I think more Japanese players will accept the 360.


Anonieme designer

quote:
People think [foreign games] are difficult and there's no guidance on how to clear the objectives. Now that has changed, and they are much easier to play, but this bias remains among Japanese gamers.


Infinite Undiscovery director Hiroshi Ogawa

quote:
I think in the previous generation that when it was the Xbox versus the PlayStation 2, Microsoft was unable to put out many RPGs. They weren't able to put out the type of games Japanese players really play. And the resistance to 360 may be some holdover from that.




17:21  Drietal screens voor EA Playground
15:51  Gears of War film niet zonder problemen?
 Reacties (44)
 Pagina: 1 | 2
Gast (81.205.201.xxx) op 05-10-2007 om 16:34
Lekker belangrijk, als die jappen geen 360 willen.... dan maar niet. zal mijn plezier niet minder maken;)

Gast (80.126.80.xxx) op 05-10-2007 om 16:59
En daarom is het juist zo vreemd dat al die japanse developers massaal oor de 360 gaan. Net zoals Ace Combat opeens zomaar naar 360 ging. Ze haten het ding maar maken er wel spellen voor... ook logisch. En Devil May Cry enzo... het blijft vreemd, die lui weten gwoon niet meer wat ze willen.

Joni Philips (Eindredacteur) op 05-10-2007 om 17:02 [Niv: 1183 / Exp: 59160]
Die lui ontwikkelen veel games voor de Amerikaanse markt.

Gast (213.93.36.xxx) op 05-10-2007 om 17:03
Ze zeiden niet dat ze het haten.

Maar jappaners zijn lui. Die willen geen games waar je skill voor nodig hebt. Die willen gewoon aanklikken welke aanval een poppetje doet.

Onna76 op 05-10-2007 om 17:11 [Niv: 372 / Exp: 18579]
@Gast (213.93.36.xxx) WTF?? Japanners zijn de meest hardwerkende mensen in de hele wereld, werken 12 uur per dag voor een mager loontje, kinderen werken zich eigen uit de naad op school om goede cijfers te scoren. Japan kent het meest stressvolle werk- en schoolprogramma van de gehele wereld. Er zijn zelfs mensen wie letterlijk een hartstilstand krijgen op hun werk vanwege het vele werken en weinig slapen wat ze niet gegund is.

Logisch waarvoor die mensen, als ze eenmaal wat tijd hebben, rustig onderuit gezakt willen zitten na een stressvolle dag / week en dan niet een spel te hoeven spelen wat ook nog eens een keer hoop stress veroorzaakt. Ik vind shooters ook te "stressig". Te snel en te chaostisch. Adventure shooters vind ik nog leuk zoals R&C, maar voor de rest hoef het voor mij niet. Ik kan die mensen "heel goed" begrijpen waarvoor games zoals Halo 3 en Resistance nou niet bepaald hoog op de favorieten lijst staan.

Gewijzigd door Onna76 op 05-10-2007 om 17:15

Gast (213.51.187.xxx) op 05-10-2007 om 17:12
de japans spellen zijn leuk? je slaat iemand en die vliegt 30 meter de lucht in,dat is mooi realistisch zeg. en de kleuren die ze in vecht spellen gebruiken slaan ook nergens op. ben blij met de 360 er zijn genoeg stoere games voor de usa en EU

Gast (83.118.232.xxx) op 05-10-2007 om 17:15
stoere games???

willem_liu op 05-10-2007 om 17:16 [Niv: 79 / Exp: 3969]
@ Gast (213.51.187.xxx) op 05-10-2007 om 17:12
de japans spellen zijn leuk? je slaat iemand en die vliegt 30 meter de lucht in,dat is mooi realistisch zeg. en de kleuren die ze in vecht spellen gebruiken slaan ook nergens op. ben blij met de 360 er zijn genoeg stoere games voor de usa en EU
=====
In het hele artikel wordt er geen woord gerept over realistische spellen en er wordt ook niks gezegd over vechtspellen.

Gast (80.126.80.xxx) op 05-10-2007 om 17:16
gaan we bijdehand doen joni? Maar dat is iig ook net zo vreemd, dat japanners een beetje spellen gaan lopen maken voor mensen in een ander land. Hell, laat Japan zich maar meteen inlijven bij de US, alle japanners zijn bij deze amerikaan. Welcome to the land of Uncle Sam.

Onna76 op 05-10-2007 om 17:17 [Niv: 372 / Exp: 18579]
Ik vind 10 dezelfde soort spellen op een rij waarbij je zogenaamd je agressievermogen op virtuele mensen moet afvuren in een schietspel weer niks en ik ben per slot van rekening nog wel Europeaan. Gelukkig maar dat Japanse games bestaan anders had ik allang niet meer gegamed

Gast (213.51.187.xxx) op 05-10-2007 om 17:17
Onna76

Tussen hardwerken en efficiënt werken is een groot verschil. de jappies kunnen hart werken, maar ze zijn absuluut niet efficient als wij NL"er wat een NL doet in 8 uur doet een Jap in 12 uur

willem_liu op 05-10-2007 om 17:20 [Niv: 79 / Exp: 3969]
@ Gast (213.51.187.xxx) op 05-10-2007 om 17:17
Onna76

Tussen hardwerken en efficiënt werken is een groot verschil. de jappies kunnen hart werken, maar ze zijn absuluut niet efficient als wij NL"er wat een NL doet in 8 uur doet een Jap in 12 uur
=====

Jij hebt nooit een hardwerkende aziaat gezien.

Gast (213.51.187.xxx) op 05-10-2007 om 17:21
willem_liu op ne maar het gaat wel over de gele smaak makers die geen 360 willen, zou mij een zorg wezen trouwens. maar ze zeuren over de ami en eu game smaak. daarom heb ik een mening over de japanse games

je moet beter lezen de volgende keer, goed ?

Onna76 op 05-10-2007 om 17:22 [Niv: 372 / Exp: 18579]
@Gast (213.51.187.xxx) Juist en daarvoor komen een Nintendo en Sony uit Japan vandaan met producten wat werkt en blijft werken omdat ze zo "onefficient" werken

Gewijzigd door Onna76 op 05-10-2007 om 17:24

willem_liu op 05-10-2007 om 17:24 [Niv: 79 / Exp: 3969]
@ Gast (213.51.187.xxx) op 05-10-2007 om 17:21
willem_liu op ne maar het gaat wel over de gele smaak makers die geen 360 willen, zou mij een zorg wezen trouwens. maar ze zeuren over de ami en eu game smaak. daarom heb ik een mening over de japanse games

je moet beter lezen de volgende keer, goed ?
=====
De punten die je aanhaalt om je verhaal te rechtvaardigen wordt nergens in de Bron noch deze gamed variant van het artikel genoemd. En daarom heb je een mening geplaatst die ongegrond is en dus afgedaan kan worden. Ik lees heel goed en beheers de Nederlandse taal goed genoeg ondanks mijn chineze afkomst.

Joris op 05-10-2007 om 17:30 [Niv: 60 / Exp: 3009]
"Tussen hardwerken en efficiënt werken is een groot verschil. de jappies kunnen hart werken, maar ze zijn absuluut niet efficient als wij NL"er wat een NL doet in 8 uur doet een Jap in 12 uur"

Zo, waar heb je die wijsheid vandaan, nog bronnen ofzo? Efficiënt werken is iets wat van persoon tot persoon verschillend is. Ken genoeg instellingen in Nederland waar ongelooflijk inefficiënt wordt gewerkt. Burocratie en papierwinkel zijn dan ook veel gebruikte woorden in Nederland die op de inefficiëntie slaan.

Gast (87.212.0.xxx) op 05-10-2007 om 17:48
een plek waar overal inefficiency heerst en niet gewerkt wordt heet NL.

Gast (62.194.46.xxx) op 05-10-2007 om 17:58
Als ik de baas was bij MS zou ik nooit meer een xbox uitbrengen in japjes land, ze kunnen de kolere krijgen

Gast (89.205.183.xxx) op 05-10-2007 om 18:11
Edit Redactie: We gaan hier natuurlijk niet bevolkingsgroepen uitschelden.

Gewijzigd door Joris op 05-10-2007 om 18:20

Gast (77.250.9.xxx) op 05-10-2007 om 18:22
Simpel...

1. Xbox 360 is Amerikaans
2. Xbox 360 is niet Japans

:p

Onna76 op 05-10-2007 om 18:25 [Niv: 372 / Exp: 18579]
@Willem Liu, ni hao ma

Gast (84.82.53.xxx) op 05-10-2007 om 19:51

Onna76 op 05-10-2007 om 18:25 [Niv: 79 / Exp: 3969]
@Willem Liu, ni hao ma


Kun jij chinees?
Wat betekent het, ni hao ma?

Gast (84.104.219.xxx) op 05-10-2007 om 20:09
Gast (62.194.46.xxx) op 05-10-2007 om 17:58
Als ik de baas was bij MS zou ik nooit meer een xbox uitbrengen in japjes land, ze kunnen de kolere krijgen

typish nederlander altijd schelden

Gast (84.198.140.xxx) op 05-10-2007 om 20:12
zou het iets te maken heben met hiroschima of wel zijn die Jappen een dom volk (als je al gratis uren klop voor u baas zegt dit genoeg (houden zo no breins)

Nash op 05-10-2007 om 20:14 [Niv: 73 / Exp: 3656]
Hoe gaat het @ gast 84.82.53.xxx

Anyways ik denk dat het idd komt omdat de Japanners liever games hebben waar de stress weinig is en ze echt kunnen relaxen en met hun hoofd even uit de echte wereld kunnen gaan. Games die het in Japan heel goed doen zien vaak niet eens het licht in de wereld buiten Japan, dit is ook een bewijs dat Microsoft games in Japan door Japanners zelf exclusief moet laten ontwikkelen imho.

Of ze kunnen de game natuurlijk zwaar ophypen, dan is de kans dat de game een weekje op nr1 staat ook heel groot ( )

Gewijzigd door Nash op 05-10-2007 om 20:18

 Pagina: 1 | 2

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Xbox 360
Type:
Hardware
Releasedatum:
02-12-2005
Ontwikkelaar:
Microsoft
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media