Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXbox ScarlettAppMisc    
15 December 2019 
(0) 
(0) 
14 December 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
13 December 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(5) 
(8) 
12 December 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 December 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
10 December 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(7) 
(1) 
(0) 
(6) 
(0) 
09 December 2019 
(2) 
(3) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
08 December 2019 
(2) 
(1) 
(1) 
(18) 
07 December 2019 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 December 2019 
(0) 
(9) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 December 2019 
(12) 
(2) 
(0) 
(1) 
(4) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
04 December 2019 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 December 2019 
(10) 
(12) 
Ancestors: The Humankind Odyssey
Tools Up!
Star Wars: Jedi: Fallen Order
Asterix & Obelix XXL3: The Crystal Menhir
Nieuws:

Tweede playthrough in Cyberpunk 2077 moet uniek zijn


Door Rene Groen op 27-11-2019 om 15:24

Ontwikkelaar CD Projekt Red maakte al eerder bekend dat hun aankomende titel Cyberpunk 2077 niet even groot zal zijn als hun eerdere The Witcher 3, tegelijkertijd hoeven we ons geen zorgen te maken dat dit ook resulteert in minder uren gameplay.

Recentelijk was er een event rondom de game in Warschau en aldaar maakte de studio bekend dat er genoeg redenen zijn om de game een tweede of mogelijk zelfs een derde keer te spelen. Dit alles heeft te maken met de sidequests die diverse vertakkingen kennen en zelfs samen kunnen vallen met andere (side)quests of het hoofdverhaal.

Wanneer je de game hebt uitgespeeld hoef je overigens niet geheel opnieuw te beginnen. De ontwikkelaar heeft laten weten dat je gewoon verder kunt spelen, zonder hier specifieke details over te geven. Het enige wat ze er nu over kwijt willen is dat ze een 'really cool way' hebben bedacht nadat je Cyberpunk 2077 het uitgespeeld.

Enkele andere details die we leren:
  • Als je tijdens een conversatie te lang wachten om een NPC een respons te geven kunnen ze hierdoor geïrriteerd raken. Er zijn bij sommige karakters zelfs consequenties als je besluit om stil te blijven.
  • Afhankelijk van de keuzes die je maakt kunnen sommige gebieden beperkter toegankelijk worden.
  • Het ontwikkelteam wil nog niet ingaan op de aanpassingsopties rondom de auto en vraagt nog wat geduld alvorens ze hier meer details over geven.
  • Je kunt geen nieuwe appartementen komen, wel kan de stijl van het appartement veranderen naargelang de keuzes die je in de game maakt.
  • Het design is zo gemaakt dat iedere speelstijl mogelijk is en dat er niet één beter is geïmplementeerd dan de anderen.
  • De dag- en nachtcyclus heeft zijn invloed op hoe bewaakt bepaalde gebieden zijn en welke missies je kunt spelen.
  • Het doel is om zoveel mogelijk moeilijkheidsgraden te implementeren alleen willen ze daarbij niet simpelweg de vijanden sterker of zwakker maken. Door de grootte van het spel kan dit echter lastig worden en ze maken dan ook nog geen beloftes.
  • De politie in Cyberpunk 2077 bemoeit zich niet met kleinere criminaliteit als vuistgevechten, simpelweg omdat dit 'normaal' is binnen het universum. Mochten je criminele daden echter verder gaan dan zullen ze wel ingrijpen.
  • De wereld zal reageren op het weer, denk aan passanten die een paraplu openen in de regen.
  • Zo'n driekwart van de assets in de wereld is te vernietigen, echter kun je niet een compleet district vernietigen.
  • Er is een enorme diversiteit onder de NPC's met veel unieke karakters, echter hebben ze wel enkele compromissen moeten maken door de limitaties van het geheugen.
  • Het is mogelijk om bruikbare items te craften, echter vallen kleding en 'Cyberwear' hier niet onder. Wel kun je bepaalde modificaties craften om je uiterlijk of statistieken te veranderen.
  • Mogelijk zijn er 'Cyberpets', alleen wil de studio hier verder niets over kwijt, afgezien van het feit dat ze er zelf meer over weten.
  • Cyberwear kan 'Ripperdoc Services' vereisten om ze bij de speler te installeren. Deze mods voor het karakter zijn extremer dan de normale variant en daarom heb je een professionele service nodig, echter kun je deze nog altijd modificeren zonder dat je Ripperdoc wederom nodig hebt.
Cyberpunk 2077 verschijnt op 16 april voor de PlayStation 4, Xbox One, PC en Google Stadia.


15:32  Veertig minuten gameplay van Alien: Isolation
15:04  [Upd.] Devil May Cry 3 komt naar de Switch
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Cyberpunk 2077
Type:
Game
Releasedatum:
16-04-2020
Ontwikkelaar:
CD Projekt Red Studio
Uitgever:
Onafhankelijk
Media:








Meer media