Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
17 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Juni 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
14 Juni 2025 
(0) 
13 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2025 
(0) 
(0) 
09 Juni 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Gamed Gamekalender Juni 2025
The Precinct
Grand Theft Auto VI - De Locaties
Grand Theft Auto VI - De Personages
Nieuws:

Death Stranding 2 werd te goed ontvangen en dus wilde Kojima veranderingen


Door Rene Groen op 17-06-2025 om 15:26

Kun je ook té perfectionistisch zijn? Het is een vraag die vaak op komt als het gaat om Hideo Kojima gaat. Een man die niet tevreden was met positieve geluiden na speeltesten van het aankomende Death Stranding 2: On The Beach en om die reden besloot veranderingen door te voeren.

De Franse componist Woodkid werkte mee aan de soundtrack van de sequel en in een interview met Rolling Stone ging hij in op dit proces. Wat hij vooral uitdagend vond was het schrijven van muziek die in real-time diende te veranderen terwijl je aan het spelen was.

Aan het einde van het interview krijgt Woodkid nog te vraag of hij iets geleerd had tijdens het werken aan de game. In een reactie noemt hij Hideo Kojima,d ie op een dag aan gaf dat hij van plan was om veranderingen aan de game door te voeren. Nu is dit natuurlijk niet vreemd tijdens de ontwikkeling, alleen gaf hij als reden op dat de game te goed werd ontvangen tijdens speelsessies. De veranderingen hadden te maken met het script en de manier waarop belangrijke gebeurtenissen zich af zouden spelen, en als reden gaf hij aan dat dit polariserender moest worden en meer emoties op moesten roepen.

Het is niet de eerste keer dat we soortgelijke geluiden horen. Vorige maand reageerde Kojima in het magazine Edge zelf op geluiden dat hij niet al te blij zou zijn geweest met de positieve ontvangst van de game. Hierop zei hij dat hij de game liever wat controversiëler had gezien, omdat hij niet geïnteresseerd is in het ontwikkelen van een game voor de massa.

Of hem dit gelukt is leren we op 26 juni, dan verschijnt Death Stranding 2: On The Beach op de PlayStation 5.


15:42  [Update] Red Dead Redemption stemacteurs hinten naar nieuws
15:25  Ontwikkelaar Sandfall Interactive is nog niet klaar met Clair Obscur
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Death Stranding 2: On the Beach
Type:
Game
Releasedatum:
26-06-2025
Ontwikkelaar:
Kojima Productions
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media