Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Bizerta: Silent Evil
Nieuws:

Zelda: The Wind Waker toont HD screens


Door Rene Groen op 06-08-2013 om 08:54
Bron: Nintendo Everythign

De Nintendo Wii U geeft gamers zowel geheel nieuwe uitgaven in bestaande franchises, als herbewerkingen die eerder in een franchise verschenen. In deze laatste categorie valt The Legend of zelda: The Wind Waker HD, een nieuwe verschijning van de oude GameCube titel, ditmaal in een HD jasje. Onderstaand negen nieuwe screenshots van deze game.











08:54  Total War: Rome 2 scheurt met Sonic mee
08:54  Indie ontwikkelaar kondigt Betrayer aan
 Reacties (7)
 Pagina: 1
No'tje op 06-08-2013 om 11:52 [Niv: 205 / Exp: 10250]
Eindelijk wat nieuwe beelden en wat ziet dit er toch verdomd goed uit. Ik vind dit veel mooier dan al dat 'next-gen' wannabe real graphics shit.

Sympharion op 06-08-2013 om 12:31 [Niv: 43 / Exp: 2139]
Ik kan niet wachten! Dit ziet er echt goed uit!

Mafusto op 06-08-2013 om 12:54 [Niv: 115 / Exp: 5756]
Dem Blooms. Nintendo is in 2006 beland

Wapkaak op 06-08-2013 om 14:59 [Niv: 49 / Exp: 2426]
Shell shaded ga je ook niet vergelijken met wat realistische graphics mag ik hopen. En hoop dat je die bloom uit kan zetten :p. Kan ook niet wachten

Djierod op 06-08-2013 om 16:08 [Niv: 70 / Exp: 3481]
' 'next-gen' wannabe real graphics shit.'

Ik ben curieus... welke games bedoel je dan?

Overigens vind ik dit er ook goed uit zien, maar cel-shaded ziet er dan ook altijd naar mijn mening redelijk goed uit
Erg verfrissend qua kleuren deze HD

No'tje op 06-08-2013 om 20:08 [Niv: 205 / Exp: 10250]
Dit soort zooi bedoel ik:

http://youtu.be/g0xb7ALK_88

yjahmesio op 06-08-2013 om 23:32 [Niv: 55 / Exp: 2741]
Zelda ziet er gruwelijk vet uit, Pikmin 3 ziet er ook prachtig en is erg leuk, dus weet zeker dat Zelda ook top wordt.

Trouwens al dat gehaat over dat de Wii U niet krachtig genoeg is, is nu ontkracht. Want de Wii U kan gewoon direct x 11 aan, check lijst beneden.

Build 531 (2/8/13)
WiiU:
* WiiU CommandBuffer(displaylist) support implemented (required for multi-threaded rendering)
* Add GX2Invalidate queueing for command-buffers
* WiiU fixed R8 textures to broadcast red to blue and green channels to work with shaders expecting L8 style inputs

Build 527 (29/7/13)
WiiU:
* SpotShadow rendering fixed to honour renderthread
* WIP WiiU Multithreaded shadow rendering. DX11 support for mult-threaded shadow rendering (via -DX11MT). Fix for build bot errors
* Fix yet more missing variant MAX_RENDER_THREADS WiiU defines
* Fix for missing _renderthread parameters is shadow rendering
* WiiU – fix for various missing MAX_RENDER_THREADS variants in helpers
* WiiU – fix for various missing MAX_RENDER_THREADS variants

Build 525 (25/7/13)
WiiU:
* WiiU SRGB handling fixed up. GUI and Renderer Colour levels now match PC
* WiiU F1 Debug Menu Rendering – direct to texture colour value fixes
* WiiU – Int shader parameter support. (fixes problem with glass shader/wipers)

Build 524 (24/7/13)
WiiU:
* WiiU: First pass of keyboard support
* WiiU deferred helper – use 11.11.10 HDR formats for phase3 targets and also place in MEM1
* WiiU CPU profiler support + moved injection to be in the pre post link step on the elf (not the rpx, as was previously the case)
* WiiU – implement shared RenderTarget/Texture support. Also fixed up support for Volume textures

Build 523 (23/7/13)
WiiU:
* WiiU remove MessageBox.cpp from Unity build (was removed from project)
* Added WiiU keyboard lib to linker inputs
* WiiU fix for new compile error with latest
* Optimisation on the rendertask processing. (big help on WIIU)

Build 522 (23/7/13)
WiiU:
* Input: Added stubbed version of input for use when MWL_BASE_INPUT_ENABLED is not defined. Currently only a few calls are stubbed
* WiiU: Added w-i-p update of BKeyboard support for WiiU
* BDbgAssert: Updated macro to avoid a function call each time it is invoked
* WiiU – fixed environment map setup to render all dynamic envmap faces every frame
* WiiU various thread assignment fixes (moving to Core 0 or 2 to offload work from the main core). Physics thread/controller – add missing setup and set various PC define paths

Build 520 (19/7/13)
WiiU:
* WiiU: Fixed bugs in first pass timer code
* WiiU: w-i-p update to keyboard support
* WiiU Disable specular irradiance on WiiU.
* Misc other missing platform defs for WiiU
* WiiU fixup 11.11.10 HDR format support
* WiiU don’t use linear textures for diffuse irradiance map
* WiiU Envmap uses 32bit HDR. Small deferred rendertargets are now in EDRAM
* WiiU FXCompilerWiiu pass ‘-m’ to SLConvertor for Column major support.
* WiiU support for double speed Z only rendering
* WiiU GUI Text RenderTarget now uses EDRAM
* WiiU various minor renderer fixes (spot shadow size, release texture compile fix, rendertarget coherency)
* WiiU – Fix Primitive Culling (wasn’t incorpoating translation)
* Updates to release/gold WiiU configs. Set warnings as errors
* WiiU half pixel offset shader fixes

Build 519 (18/7/13)
WiiU:
* WiiU – disable SSAO in Main Menu for now until this get implemented
* WiiU light primitive rendered now works correctly.
* WiiU fix Vertex Colour D3D format conversion
* WiiU Samplers now use high precision
* WiiU – phase1 rendertargets now in MEM1 + fix forceMSAA setting.
* WiiU – various clear and rendertarget setup fixes
* WiiU – add platform specific shadowing shader path
* WiiU another fix for centroid texcoords causing vertex/pixel shader binding failures

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
The Legend of Zelda: The Wind Waker HD
Type:
Game
Releasedatum:
04-10-2013
Ontwikkelaar:
Nintendo
Uitgever:
Nintendo
Media:








Meer media