Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Mei 2025 
(7) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Nieuws:

[GC] [Upd. 2] Gran Turismo 5 strooit nieuwe info


Door Stefan van B op 19-08-2009 om 16:16
Bron: IGN

Al jaren lang worden we klaar gestoomd voor Gran Turismo 5. Eerst GT HD in 2006 op het PSN, in 2008 GT5 Prologue en dan moet volgend jaar pas GT5 zelf verschijnen. Info was tot voor kort nog schaars, maar in Keulen is er wat meer duidelijk geworden.

Polyphony Digital heeft hun site namelijk geüpdate met nieuwe info over de game en als de vertalers hun werk goed deden dan staat hieronder verbazingwekkende info op je te wachten.

Volgens de vertaling zal de game 1000 voertuigen bevatten, 60 racebanen, volledige fysiek-gebaseerde realtime schade aan alle auto's, waarvan 170 schade kunnen oplopen aan het interieur, een compleet nieuw fysisch systeem, waarbij waarschijnlijk koprollen mogelijk zijn, een online replay album, YouTube support voor geüploade replays, custom soundtrack vanaf je harde schijf en Gran Turismo TV. Een andere toevoeging zou zijn dat de PlayStation Eye gebruikt kan worden voor full 3D head tracking, wat betekend dat het niet alleen bewegingen naar links en rechts opmerkt, maar ook naar voor een naar achteren. Dit zou resulteren in de mogelijkheid om op deze manier tijdens de dashboard-view rond te kijken.

Nu is de vertaling niet overal zo soepel en nu kan het zo zijn dat het 170 auto's met interieur schade gedeelte eigenlijk verwijst naar alleen maar 170 auto's met een interieur view of schade op zichzelf. Dit zou kunnen liggen aan de luiheid van Polyphony Digital, wat heel vreemd zou klinken aangezien hun streven naar perfectie. Voor de hand liggen de autobedrijven zelf die misschien niet blij zullen zijn met het schademodel van hun auto's.

Meer info over Gran Turismo 5 is beloofd voor de Tokio Game Show later dit jaar, waarbij we hopelijk ook meer info krijgen over de releasedatum van deze game.

[Upd.] Op de GamesCom zijn er nieuwe beelden vrijgekomen van de game, die je hieronder kunt bekijken.



[Upd. 2] Er is inmiddels een nieuw filmpje verschenen waarin we kunnen zien hoe een auto in de prak gereden wordt.



16:19  [GC] [Upd.] 'Bayonetta voor 80 procent af'
15:47  [GC] Plaatjes Drawn to Life: The Next Chapter
 Reacties (134)
 Pagina: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
Mafusto op 19-08-2009 om 23:59 [Niv: 115 / Exp: 5756]
Waar is de tijd gebleve waar gamen nog gewoon fun is. Wees blij dat er een schade model inzit. Ze hadden het niet hoeven doen. het doel is als eerste finishen. Als ze het realistischer zouden maken verlies je de fun. De 'bumps' tegen een muur zorgen er voor dat je na een (beginners) foutje niet moet wachten op de spawn omdat de auto in prk is gereden. Wat dus niet de bedoeling is van het spel.

Gast (94.214.190.xxx) op 20-08-2009 om 00:10
Ik hoop niet dat dit de schade is die PD daadwerkelijk in GT gaat stoppen, want dan mogen ze die er gelijk weer uit halen. Of realistisch of niet. Ze hebben een naam hoog te houden dat doe je dus niet met dit soort schade :r

Gast (213.93.229.xxx) op 20-08-2009 om 01:05
ze hebbe nnog veel werk te verrichten zo te zien.......... :X

Scar op 20-08-2009 om 11:20 [Niv: 90 / Exp: 4507]
LOL @ Redactie

Bij een Forza 3 post haalt "Roderick" alle fanboy comments weg die gaan over GT5, hij ergert zich daaraan en heeft toen ook nog eens gezegd dat het andersom niet zo was, dus bij een GT5 post dat er bijna geen 360 fanboys zijn. Oftewel hij maakt de suggestie dat de 360 fanboys beter zijn.

En ik maak nu de suggestie dat de redactie gewoon een beetje inconsistent en soms bevooroordeeld is.

Gast (83.84.31.xxx) op 20-08-2009 om 11:24
Het spel kunnen ze ieder moment uitgeven dus dit is denk ik het volledige schademodel en je kan ook lekker veel zeggen als je het spel nog niet hebt gespeelt.Mafusto: je hebt gelijk in dat in de prak rijden dat doe je gewoon niet voor de speel plezier.Als je een te realistisch schademodel wil dat je als je tegen een ander bumper zit dat heel je moterkap en bumber eraf liggen koop je het super fantastische Forza 3 met bagger besturing en 1toonige parcours.Zo ik heb mijn anti Forza 3 woordje gezegd :P ook wel eens leuk om te doen.

Joni Philips (Eindredacteur) op 20-08-2009 om 11:28 [Niv: 1183 / Exp: 59165]
@Scar: Normaal zouden we beter toezicht houden, maar met al het nieuws staat het modereren op de backburner.

Scar op 20-08-2009 om 11:32 [Niv: 90 / Exp: 4507]
Dat snap ik wel, ik moet zeggen je reageert nog best vlot.

Gast (88.159.212.xxx) op 20-08-2009 om 18:33
GEEN ENKELE game heeft realistische schade. Of de schoolmeisjes het willen geloven of niet. Natuurwetten zijn nu eenmaal niet 1 op 1 in een game te stoppen.

Ik weet hoe een gecrashte wagen er uit ziet als je er zelf net uitstapt. Zowel de Forza3-girls en de GT5-girls kunnen weer rustig op hun stoeltje zitten en blij zijn met wat Turn10 en Polyphony hun voorschotelen. Op dit moment is het the best you can get.

Cain op 20-08-2009 om 21:01 [Niv: 147 / Exp: 7344]
@ Mafusto,

Het gaat er in dit geval meer om dat iedere GT5 fanboy nogal hoog van de toren blies omdat ze er zeker van waren dat het schade model in GT5 perfect zou worden. En dat de physics Forza 3 zouden overtreffen want Polyphony streeft immers naar perfectie. We zien nu dat dat allemaal wishfull thinking was.

@ GansterG,

Wat mij betreft hadden ze Nascar eruit mogen laten. Als er 1 race sport saai is dan is het Nascar wel. PD had de moeite die ze in die licentie hebben gestoken beter aan nuttige dingen kunnen besteden.

Gast (88.159.212.xxx) op 20-08-2009 om 22:51
Cain, jij hebt duidelijk geen benul wat Nascar inhoud. Geeft niet, hebben meer mensen last van. Kennen we rising star Montoya nog? Rijd momenteel 2 jaar Nascar en heeft grootse moeite om in de top-10 te eindigen. Zelfde met Toyota. Team word gerund door de zelfde man die het F1 project runde. Ook hij heeft zich verkeken. (en openlijk toegegeven)
In Nascar rijd men met vrijwel identiek materiaal. Hoe je dan zegeviert? Taktiek, taktiek, taktiek! Teamspel en boeren wilskracht. In F1 zijn 12 schooljongentjes voor een pitstop nodig. In Nascar 5 echte mannen. Met simpele pompkrik en 5 stalen wielbouten per wiel. En inhalen in de pitlane!
En nog snappen ze hier in europa niet waarom de Formule 1 in amerika keihard faalt keer op keer. Amerikanen willen geen rijdende computertjes ontworpen door universiteit-kindjes. Ze willen stockcars met cabarateurs trading paint op de vierkante millimeter. Rijdend op de limiet van de coureur en niet op die van de computer.

Long live Nascar! Long live Polyphony Digital!

Cain op 21-08-2009 om 00:00 [Niv: 147 / Exp: 7344]
Their making another left turn!!!

Ik snap het wel hoor Nascar. It's easy to follow when you're hammered.

En Amerikanen snappen maar niet waarom Nascar niet in Europa aanslaat. Mss moeten ze eerst maar eens het imago van zwaar bier zuipende, steak vretende vetzakken afschudden. Echte mannen,... pfff.

Bovendien was Montoya idd een rising star,.. Totdat hij teamgenoten kreeg die ook konden rijden. Toen werd het een jankerd en kreeg ie het vriendelijke doch dringende verzoek van McLaren om op te rotten.

Gewijzigd door Cain op 21-08-2009 om 00:03

Gast (88.159.212.xxx) op 21-08-2009 om 14:02
Cain,
Blijf maar Formule 1 kijken. Maak jij me wakker wanneer iemand weer de ballen heeft om op de baan in te halen?
In Nascar worden in 2 rondjes meer inhaalacties gemaakt als bij de Formule 1 in een complete race.

Nascar heeft al meermalen aangegeven niet in europa geintereseerd te zijn. Ze hebben europa simpelweg niet nodig. Maar daarentegen blijft de Fia proberen in de USA voet aan wal te krijgen. Zij hebben de USA dus duidelijk WEL nodig.

Je zou voor de gein eens wat facts moeten gaan uitzoeken. Bijvoorbeeld bezoekersaantallen per race voor Nascar en F1. Of verkopen van merchandise onderling. Of zelfs de prijs van een kaartje.(!) 300 euro voor een F1-wedstrijd waar je 1 van de 20 wagens telkens 3 seconden ziet langs een recht stuk? Of 50 dollar voor een Nascar race waar je geen moment een auto uit het oog verliest? Plus mooie crashes. (the big one)

Nog een fact. De Formule 1 rijders die hier op handen worden gedragen (geacht als "top-coureurs") weten allen geen potten te breken in Nascar. Scott Speed, Montoya, Franchitti, etc.
Michael Schumacher heeft openlijk toegegeven een aanbod afgewezen te hebben en respect voor de stock-car coureurs te hebben.

Bier en steak? Kom maar op!
Krijg je van mij een Fristi en een appeltje.....

Cain op 21-08-2009 om 21:38 [Niv: 147 / Exp: 7344]
"Maar daarentegen blijft de Fia proberen in de USA voet aan wal te krijgen. Zij hebben de USA dus duidelijk WEL nodig."

Niet echt, het is meer Bernie Ecclestone die nooit tevreden is totdat hij al het geld van de wereld in eigen zak heeft.

Enne Scott Speed kwam van amerika naar F1, faalde en vertrok weer. Montoya, zoals ik al eerder aangaf, is een zeikerd die het niet kan hebben dat er mensen in de wereld zijn die evensnel of sneller zijn dan hij. Zijn laatste seizoen bij McLaren was diep triest.
De namen die jij opnoemt waren/zijn echt geen top coureurs. Dat rijtje bestaat uit mensen zoals Alonso, Michael Schumacher, Senna, Prost, Mansell, Gilles Villeneuve, Ascari en Fangio.

Wat de prijzen van F1 betreft heb je gelijk maar dat ligt aan geld geile opa bernie.

Wat crashes betreft. Die zijn idd spectaculair maar een echte race fan kijkt vanwege de race, niet vanwege de mogelijke crashes.

Last but not least. Doe maar een chocomel... en een appel is tenminste gezond.

Gast (88.159.212.xxx) op 21-08-2009 om 23:44
Laten we het op een andere toer gooien. Wat trekt jou nou naar de formule 1 toe? De 2 uur durende optocht? Het met 2 millimeter verlengde spoilertje wat het hoogte punt in het nieuws is? Coureurs die alleen via de media met elkaar communiceren? (hamilton/alonso)

Ik kan tegenwoordig niks positiefs over F1 bedenken. De tijden van Hill versus Schoenmaker kon ik nog waarderen. Zelfs de rijders zijn het beu. Zowel Montoya als Villeneuve naar Nascar en komend jaar Raikonen naar WRC. Montoya won races in F1 maar toch geen topcoureur volgens jou? Geef je zelf het probleem al aan he? Gemiddeld 2 topcoureurs per seizoen, de rest is veldvulling. Spannend!!

F1's topcoureurs presteren buiten de Formule 1 teleurstellend. Nascar veteranen hoef je maar iets met 4 wielen te geven en ze gaan hard. Robby Gordon in Dakar en Baja 500 en 1000. Jeff Gordon in Formule 1 test om maar iets te noemen.

Nu zul je me niet geloven maar ook jij zal ooit Nascar boven Formule 1 verkiezen. Eenmaal in de Nascar wereld en je wil er niet uit. Voorbeeldje van verschil tussen de 2 wereldjes? Nascar.com en Fia.com

Nascar = down to earth, for common people, aktievol, spannend tot het eind, value for money, 35+ races per jaar.

F1 = wizzkids, for high society, te duur, spannend tot de eerste bocht, minder dan 20 keer per jaar,

Gast (88.159.212.xxx) op 21-08-2009 om 23:58
Indianapolis geeft de trend het beste weer.
Ze hebben Nascar, Indy Cars en Formule 1.
1 van de 3 is niet meer welkom.
De met blikjes werpende bezoekers staan me nog vers in het geheugen......... R.I.P. formula 1.

Cain op 22-08-2009 om 00:34 [Niv: 147 / Exp: 7344]
Hoeveel titels heeft Montoya ook alweer gehaald in F1?? Oh ja, 0. Enne volgens mij heeft Montoya ook al in Amerika gewonnen. Wat was je punt ook alweer?!! Feit blijft dat iedereen in een Nascar auto kan stappen (zelfs Dr. Phil kan het) maar je stapt niet 1 2 3 in een F1 auto.

Nascar = Boring, boring, boring, and boring. Did I say boring?! Well it's worth saying again. Zodra die autootjes naar rechts kunnen sturen zal ik het eens overwegen om ernaar te kijken.

Zodra ik 100 kilo zwaarder ben en minder dan 10 hersen cellen overheb zal ik het waarschijnlijk wel leuk gaan vinden.

Wat mij trekt in F1 is de technologie, de circuits, de teams en de show. Interlagos '08 is een mooi voorbeeld. Spannend tot de laatste bocht. Al snap jij dat denk ik niet. Je bent ze kwijt zodra ze ineens rechtsaf slaan. Of wanneer ze moeten remmen. Of wanneer ze moeten schakelen. Dat is voor jou waarschijnlijk toveren.

Gast (88.159.212.xxx) op 22-08-2009 om 09:56
Jammer dat je nu agressief gaat doen cain. Kinderachtig. Interlagos spannend? Alleen een achterloper maakt het spannend. Zonder hem was het niet spannend. Face it.......

En nee, in de Sprint Cup heeft Montoya nog niet gewonnen. In de Bush National wel. Slecht geinformeerd Cain. Daar gaat je punt.

In F1 ben je pas topcoureur als je een titel haalt? Dus in F1 zitten nu maar 3 topcoureurs? Lachertje.

Makkelijk instappen in een Nascar? Wat ben jij? 14? In kombochten komen g-krachten voor die F1 niet zal halen. Vraag maar aan Michelin! Jeff Gordon stapte makkelijk die carbon zeepkist in hoor.

Show in F1? De enige show daar is de drivers-parade. Je mag er niet eens in de pits komen!.

Geen rechter bochten in Nascar? Watkins Glen en Infineon Raceway zeggen je natuurlijk niks? Noemt zich een racefan. Ga dan WTCC kijken of zo. De enigste leuke Fia klasse in europa.


Gast (88.159.212.xxx) op 22-08-2009 om 10:05
En niet remmen in Nascar? Man jij snapt echt niks van oval racing he? Jij denkt dat een 300+ KM/H projectiel niet afgeremd hoeft te worden voor een bocht met een banking van 30 graden? Sleep well cain, you need it....

Als je ooit naar de USA gaat ga dan effe langs Petty Enterprices. Kun je een Nascar wagen huren. Jongetjes die in jouw ogen topcoureurs zijn stapten er met nekpijn uit. Watjes.......

Cain op 22-08-2009 om 13:31 [Niv: 147 / Exp: 7344]
Daar gaat m'n punt helemaal niet. Montoya heeft gewonnen in Nascar, punt. Of wil je beweren dat toen hij won niemand anders reed.

En tuurlijk zitten er meer topcoureurs in F1 dan enkel de wereldkampioenen. Jij komt aanzetten met namen als Scott Speed wiens F1 carriere zo goed ging dat hij het 2 seizoenen vol hield. Toegegeven, er zijn coureurs die het nog minder lang vol houden. Sebastian Bourdais bijvoorbeeld, 4 voudig champcar kampioen stapt in een F1 bolide en wordt van z'n sloffen gereden.

En dat makkelijk instappen klopt ook. Ik heb toch echt gezien dat Dr Phil met een Nascar 280 over een oval ging. Weliswaar niet de snelheid van de echte coureurs maar hij kon ermee rijden. Zie jij maar een gewone man te vinden die ff in een F1 auto stapt en meteen wegrijd. Top Gear gezien met Richard Hammond? Ook geen fan van F1, zei dat het allemaal onzin was en vroeg zich af hoe moeilijk het kon zijn. Hij kon met moeite een simpel rondje rijden op stowe's circuit terwijl de beste man toch al aardig wat sport auto's had bestuurd. Het mooiste was nog wel dat hij geen moment het gaspedaal vol intrapte.

BTW je weet toch hopelijk wel dat de F1 g-krachten van 6G halen?!! Nascar hogere g-krachten dan F1..... juist. Niet goed geinformeerd gast. Turn 8 Istanbul nemen F1 coureurs met +/- 270 km/h waardoor ze 7 seconden lang 5 G krijgen te verduren. Met afremmen krijgen ze ook al gauw 4 - 5 G te verwerken met uitschieters naar 6G bij het remmen van hoge snelheden. Suzuka's 130R spant de kroon met 6G. 300+ km/h voluit linksaf. Bij Nascar krijgen ze langer de G krachten op zich, bij F1 wisselt het constant van richting. Bij acceleratie haalt een F1 auto al 1.5 G. F1 is in elk opzicht sneller.

Zo, beetje info voor je.

Gewijzigd door Cain op 22-08-2009 om 13:33

Gast (88.159.212.xxx) op 22-08-2009 om 21:24
Nog steeds snap je het niet. De Bush Nationals is zoiets als de F3000. Een opstapklasse dus.

Dus jij wilt zeggen dat als Hamilton in een Nascar stapt effetjes het hele veld zoek rijd? Dream on. Dat F1 kampioenen een aanbod van Hendrick Motorsports weigeren zegt genoeg voor me. Bang voor gezichtsverlies, de losers. Hulde voor Villeneuve overigens die het wel probeerden maar helaas ondermaats presteerden in de Sprint Cup en op de schopstoel kwam richting Bush en Craftsman.

Leuke cijfers van je maar incompleet helaas weer. In F1 krijgen ze 2 uur lang wisselende g-krachten met kortstondige piekje van 6G. In Nascar verduren ze tot 3 uur lang een constante g-kracht van 4 a 5G. Zelfs jij moet snappen dat dat veel zwaarder is?

Leuk voor philly dat hij de 3e versnelling wist te bereiken. Reed zeker in de blauw/oranje kar nummer 43 van Petty enterprices? Stuurbekrachtig, comfort ride afstelling en snelheidsbegrenzing. Zoals ik al zei, probeer het zelf eens. Gaat een wereld voor je open.

Hoe is de stand in de F1 trouwens? Ook nog steeds 20 man kans op de titel of is het kampioenschap alweer verkeken? Wat een last als je naar races moet kijken waar 18 man als veldvulling rijden. In het zelfde treintje zoals de kwalificatie uitslag. Niet durven in halen op de baan bang voor het breken van spoilertje. Dan maar weer door pitstrategie inhalen. Spanning en sensatie zeg! Drie man per wielwissel! Yeah!

Word er niet meer warm van. In F1 krijgen ze een hoog basissalaris zonder maar een race gewonnen te hebben. In Nascar krijg je mager basissalaris. Daar moet gestreden worden voor de miljoenen in de vorm van prijzengeld! 40 hongerige stieren strijdend op de millimeter 'trading paint'!

F1 is als golf. Te hoog betaalde gehypte high society wat voor de 'normale man' onbereikbaar zal zijn.

Nascar is als boerengolf (voor wie het kent) . Haalbaar, fun en dirty voor de 'normale man'.
Ik ben zo'n normale man. En jij

Cain op 22-08-2009 om 22:28 [Niv: 147 / Exp: 7344]
Juist, en nu bevestig je hoeveel verstand je van racen hebt.

In de IRL halen ze 4-5 G. Nascar haalt 2-3 G. Elke keer dat een F1 coureur remt krijgt ie al zwaardere krachten te verduren. Terug naar school jochie.

Je laatste statement is nog het mooist. Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Boerengolf, daar kan je het idd het beste mee vergelijken. Onuitdagend, makkelijk te volgen en iedereen kan het.

Gast (88.159.212.xxx) op 22-08-2009 om 23:18
Richard Petty zegt 4 tot 5G.
Een all-time veteran geloof ik eerder dan een neuspeuterend schooljong achter zijn google paginaatje.

Verstand van racen zeg je?

Jij beweerde net nog dat Formule 1 altijd sneller is? Je begeeft je op glad ijs jongen! Je kunt die mening nu nog terugdraaien. Dat gun ik je nog wel omdat je een oude heer als ik schooljochie durft te noemen!

Je bent het eens met me laatste statement.
Oke, wat maakt "echt" golf uitdagend, moeilijk te volgen en moeilijk uit te voeren? Succes!
Alles wat in "echte" golf zit , zit ook in boerengolf. Maar niet alles uit boerengolf zit in "high-society" golf......

Net als Nascar versus F1.
250.000 fans op Indianapolis voor de Nascar spreken je tegen.
De 80.000 voor de F1 race geven je geen back-up want liepen halverwege de race weg.
Michelin betaald nog steeds de prijs..........van de fans.

Haha, joke of the century. High tech F1 kar kan een banked curve niet ronden.......

Cain op 23-08-2009 om 00:06 [Niv: 147 / Exp: 7344]
F1 is sneller, bewijs mijn ongelijk maar eens. Kom maar met feiten. F1 is sneller in acceleratie, decceleratie en al helemaal in de bochten. Ik noem feiten, jij brabbelt over high society en 1 mislukte race die alleen maar aantoont dat Amerikanen iets teveel voor eigen volk gaan.

Verder ben je gewoon pissed omdat dingen zoals golf of F1 onbetaalbaar zijn geworden voor je dus kies je sporten die weliswaar niet dezelfde kick geven, maar je moet toch ergens genoegen mee nemen. Vervolgens kraak je de 'dure' sporten af omdat het zo oneerlijk is dat je er niet heen kan en je het niet kan hebben dat andere mensen nog wel van die sporten genieten. Your loss.

Gewijzigd door Cain op 23-08-2009 om 00:07

Gast (88.159.212.xxx) op 23-08-2009 om 00:59
Je antwoorden worden zwakker Cain. Valt me tegen.

Nu begin je persoonlijk te worden door te denken dat ik bepaalde zaken niet zou kunnen betalen.
Snap niet waar je dat uit op maakt. Ik bekijk de 2 sporten op "VALUE FOR MONEY". Dat doe je op een gegeven moment in je leven Cain. Waarom veel betalen voor een zitplaats met verrekijker voor 300 euro bij F1 als ik voor 50 dollar op de tribune bij Nascar kan zitten en alles kan zien, voelen en ruiken?

En waar zeg ik dat het oneerlijk is? Waar zeg ik dat ik er niet heen kan? Waar zeg ik dat andere mensen niet mogen genieten van hun sport?

Jij bent degene die begon met het kraken van "andermans favoriete sport". Vergeet dat niet Cain.

Kijk naar je post van 20-8-2009 21:10

Kijk nou eens! Een speciaal filmpje van Kyle Petty voor jou en je maat dokter Phill!

http://www.nascar.com/video/cup/2009/07/07/cup.chi.kyles.corner.nascar/index.html?MostPopular

Ja, Cain, zeg gewoon i dont know.....

1 mislukte race in de USA? Amerikanen alleen voor eigen volk? Ja daaag Cain. Ga jij voor de lol maar op de bank zitten te kijken naar een race met 6 wagentjes die nog net met 100 km/h 1 enkele kombocht veilig rond komen. Laat staan 4 kombochten! De Nascars gaan daar stukken harder door die bocht Cain. Daar gaat je fact van "altijd sneller".

Zo bedweterig met je cijfertjes dat je sarcasme niet herkent en er in trapt. Leer in de toekomst dat fact cijfertjes niet het antwoord op elke vraag kan zijn.

Toch cijfertjes? Een "race-legal" Nascar wagen behaalde 228 mijl per uur op Talladega. Een "net niet race-legal" F1 wagen haalde ooit 229 mijl op Monza. Knap van die Formule 1 jongens zeg.

F1 en Nascar behalen vrijwel hetzelfde vermogen uit hun V8's. F1 via meer toeren. Nascar via meer koppel. (Je kent de basis vermogensberekening toch Cain?)
Echter! De Nascar is 2 keer zo zwaar. En dat allemaal uit een stalen kolos met cabarateurtjes eind jaren '80.


Cain op 23-08-2009 om 01:57 [Niv: 147 / Exp: 7344]
F1 wagens zijn in topsneheid gelimiteerd door de enorme drag die de auto creeert. Op indianapolis bleven de F1 auto's accelereren door de kombocht totdat ze aan het eind moeten remmen voor de rechts linker. In de kombocht haalden ze al 300 (de kombocht volgt gelijk na de infield) en aan het eind van het rechte stuk een snelheid van 340. Honda heeft met een F1 auto al 412 gereden door de vleugels eraf te halen. En die 229 mph is gereden door Michael Schumacher tijdens de race. Dus wat bedoel je met net niet race legaal.

Het maakt niet uit wat je denkt een F1 auto gaat ALTIJD harder door welke bocht dan ook. Een F1 auto is gemaakt voor bochten.

F1 haalt +/- 800 pk uit een 2.4 liter motor. Hoe groot zijn Nascar motoren ook alweer?!

Blijf vooral lekker Nascar kijken. Van F1 heb je de ballen verstand.

Gewijzigd door Cain op 23-08-2009 om 02:03

 Pagina: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Gran Turismo 5
Type:
Game
Releasedatum:
24-11-2010
Ontwikkelaar:
Polyphony Digital
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media