 |
|
Nieuws: Tsunoda: 'Microsoft beste plek voor creatieve mensen.'
Door Joni Philips op 04-12-2008 om 12:27
|
Bron: VideoGaming247
|
Met Fight Night: Round 3 en Def Jam: Icon lanceerde EA Chicago twee titels, waarna de ontwikkelstudio werd gesloten. Onder andere producer Kudo Tsunoda werd hierdoor ontslagen, maar hij kon gelukkig snel aan de slag bij Microsoft.
Zelf is hij daar ook zeer blij mee want hij vindt Microsoft de beste plaats om te werken als creatief persoon. Daar word je echt gesteund door de mensen die games maken. Je kunt alle coole, creatieve ideeën in games krijgen. Hij deed deze uitspraak nadat de interviewer hem vroeg of hij had overtuigd kunnen worden om voor Sony te gaan werken.
|
|
|
|
14:46 Packshot en screens Eledees DS
12:22 Homoseksuele personages in Army of Two?
|
Reacties (20) |
|
Pagina:
1
|
|
D:
op 04-12-2008 om 12:29
[Niv: 172 / Exp: 8612]
|
Dit herinnert mij eraan mijn script eens op te sturen. heh.
|
|
eehbiertje
op 04-12-2008 om 12:34
[Niv: 76 / Exp: 3825]
|
agh heb ook zo veel toffe ideen voor games...
ooit wel eens wat mailtjes gestuurd naar bedrijven... zelfs nog atari beta tester geweest ooit.. maargoed ze doen wat ze willen (lees wat meeste geld opbrengt)
|
|
Gast (62.51.89.xxx)
op 04-12-2008 om 13:28
|
MS de beste plek voor na-apers ja. Ze jatten alles van Apple, Sony en Nintendo.
|
|
Gast (194.169.216.xxx)
op 04-12-2008 om 13:35
|
Dit is natuurlijk gewoon praten om te blaten. De beste man werkt onder microsoft en er kan moeilijk gezegd worden dat je beter onder sony kunt werken.
Maargoed ondanks zijn mening, zie ik de meeste orginele games dus op een stuk grotere schaal van sony en nintendo komen dan microsoft.
|
|
Gast (62.163.240.xxx)
op 04-12-2008 om 13:59
|
LOL en bij nintendo kan je je grafische design kwaliteit laten zien zeker
|
|
JasperCLA
op 04-12-2008 om 14:00
[Niv: 94 / Exp: 4675]
|
@ Gast (62.51.89.xxx)
Je bent zelfs nog te dom om je te registreren dus ga niet als een oude vod je hier komen uitwringen met je onozele praat.
|
|
Gast (80.126.109.xxx)
op 04-12-2008 om 14:07
|
die kudo hahaha, wat een ongeloofelijke sukkel.
microsoft en creatief. nu moet ik microsoft veel nageven, maar creatief is wel het allerlaatste wat microsoft is.
hoe kun je nu zon ongeloofelijk domme uitspraak doen?
als microsoft creatief was, dan hadden we dat toch wel kunnen zien in veel meer games. enigste creatieve spel van microsoft is viva pienta. en daar houd het wel bij op.
oja er zijn die gasten van de RTS HALo, wat creatief is. maar dan sluiten ze ook maar meteen de studio, want hoe durven die mensen een creatief spel te maken!!!
|
|
no-ps4-no-living
op 04-12-2008 om 14:33
[Niv: 16 / Exp: 790]
|
jaspercla dat is de domste argument ooit kom met normale argumenten alsjeblieft
|
|
Taw0n
op 04-12-2008 om 15:01
[Niv: 83 / Exp: 4141]
|
^^^^^^
Hij heeft tenminste nog een argument
|
|
Gast (24.132.185.xxx)
op 04-12-2008 om 15:07
|
@no-ps3-no-living
En dan krijg jij meteen de prijs voor meest domste naam ooit.
|
|
Gast (81.247.119.xxx)
op 04-12-2008 om 15:42
|
Sony heeft Flower, Afrika, ICO, SotC, Echochrome, LBP etc, Microsoft had euhm...
|
|
Nibor
op 04-12-2008 om 15:56
[Niv: 144 / Exp: 7223]
|
Ja! weer een artikel om lekker te fanboyen
|
|
FloriX
op 04-12-2008 om 17:14
[Niv: 258 / Exp: 12906]
|
ga jij nou maar een spellingscursus volgen nops3noliving, ik irriteer mij kapot aan jouw gebruik van lidwoorden
|
|
Jonezy
op 04-12-2008 om 17:23
[Niv: 192 / Exp: 9611]
|
Microsoft had Gears of War (coversysteem) Viva Pinata, Kameo, Halo Multiplayer, nieuwe Banjo, die LBP Rip-off (lol) en waarschijnlijk vergeet ik wat creatieve dingen. Gelukkig hebben Sony en Microsoft nog iets, we hebben ook Nintendo wat ó zo creatief is met hun Wii.
|
|
Gast (86.91.244.xxx)
op 04-12-2008 om 17:40
|
Sony, zijn zelf de mongolen die DEvs iets stoms laten bedenken dus ik snap niet wat deze gast lult..
Sony had liever een Jak gezien dan Resistence XD
|
|
Gast (81.247.119.xxx)
op 04-12-2008 om 17:45
|
Jonezy, de coversysteem is niet nieuw, het werd geintroduceerd door KillSwitch, een spel uit 2003.
|
|
Jonezy
op 04-12-2008 om 17:48
[Niv: 192 / Exp: 9611]
|
Gears of War maakte het een commercieel succes en introduceerde het bij het grote publiek. Als we zo beginnen moet je WinBack noemen
|
|
Gast (213.17.29.xxx)
op 04-12-2008 om 17:59
|
mooi verhaal maar microsoft geen creativiteit geen ruimte. echt niet gewoon.
zij bepalen alles. en dit is geen bash maar de structuur van microsoft.
|
|
FloriX
op 04-12-2008 om 19:52
[Niv: 258 / Exp: 12906]
|
zo werkt elk bedrijf beste man
|
|
Gast (86.88.41.xxx)
op 05-12-2008 om 00:24
|
microsoft creatief?? haha, die is goed, en wat hoor ik Sony creatief?????? die uitspraak is gewoon triest en naief, sony heeft zelfs de naam van hun console gejat van een bedrijf die we allemaal maar al te goed kennen
|
|
Pagina:
1
|
|
|
|
|
|