Nieuws: Geen Halo 3 Achievements tot launchday
Door Tom_V op 24-09-2007 om 08:44
|
Bron: Unscripted 360
|
De meeste gamers wachten geduldig af tot Halo 3 in de winkelrekken ligt. Anderen werken dan weer voor een grote retailer die nu reeds de titel op voorraad heeft en nog anderen kennen dan weer mensen die werken voor grote retailers.
De lui die Halo 3 op de kop konden tikken voor de launchday en die dachten om hiermee op te scheppen komen van een kale reis terug. Microsoft heeft namelijk het briljante idee opgevat om de achievements van Halo 3 van de buitenwereld af te sluiten.
Wie voor de launchday een achievement unlocked, krijgt dan wel de gebruikelijke pop-up op zijn scherm, maar zal zijn vreugde niet met andere gamers op Xbox Live kunnen delen. Voor hen blijven de achievements namelijk onzichtbaar.
Microsoft 1 - Opscheppers 0
|
|
|
|
08:57 Packshot Asterix at the Olympic Games
08:29 PS3 40GB dan toch op komst?
|
Reacties (38) |
|
Pagina:
1
|
2
|
|
Gast (62.234.17.xxx)
op 24-09-2007 om 17:25
|
keihard:P trouwens er zijn nieuwe filmpjes op gametrailers van halo 3:P *D
|
|
Gast (82.136.203.xxx)
op 24-09-2007 om 17:30
|
als je op normale speelt dan zijn de AI natuurlijk slecht maar als je op Legendary speelt heeft Halo 3 de Beste AI's tot nu toe!! jij zit in die warthog en Arbitar en als die warthog op zijn kop ligt en hij zet em weer recht op zie je dat arbitar heel snel in Warthog stappen!!
|
|
Fiercy Dragon
op 24-09-2007 om 17:33
[Niv: 66 / Exp: 3297]
|
lol, en dat noem je een goede ai, das gewoon een beetje script...
op legendary wordt de ai van je teammates niet beter, dit wordt alleen beter in co-op.. maar das logisch
|
|
Gast (84.87.109.xxx)
op 24-09-2007 om 17:37
|
de Ai van de teammates is gewoon goed hoor mensen. je moet ze alleen niet laten rijden.. hahaha.
de AI van de tegenstanders is op legendary FUCKING goed, zo heb ik gehoord
|
|
Fiercy Dragon
op 24-09-2007 om 17:40
[Niv: 66 / Exp: 3297]
|
ja, maar het gaat niet om de ai van de teammates bij minpunten, want de ai van tegenstanders was ook gewoon goed op legendary bij vorige delen...
'de Ai van de teammates is gewoon goed hoor mensen. je moet ze alleen niet laten rijden'
das net zoiets als: de ai doet zn ding, tot dat ze beginnen te schieten... get my point, als de ai een simpel iets al niet kan, dan is er toch iets mis
|
|
Gast (62.163.45.xxx)
op 24-09-2007 om 17:57
|
@ Fiercy dragon
de AI kan wel rijden hoor ,tuurlij kzla er af en toe wel wat misgaan ,maarja dta heb je bij niet scripted AI. Kijk in call of duty kan jij lekekr achterover leunen en doet de ai wel alles ,totaal scripted natuurlijk. Zelfde gelkd voor half life etc e ndat soort games is allemaal scripted. Het terug omver duwen va neen warthog is dat totaal niet ,dat is juist het tegenovergestelde. Ik heb filpjes gezien van rijdende aI in halo en dta was toch wel redelijk ok.
Wellicht dat ze minder rijden of niet doe nwat ji jwilt als jij zelf achteri neen warthog zit ,maar een warthhog bestuurt en vol puur met AI rijd gewoon goed tot zeer goed.
Voor scripted AI moet je toch echt wachten op killzone 2 en half life ep 2 en call of duty 4waarbij je het 1000x speelt en 1000x exact hetzelde gebeurd |(
|
|
Fiercy Dragon
op 24-09-2007 om 18:52
[Niv: 66 / Exp: 3297]
|
als de ai de keuze zou maken om wel of niet in te stappen, dat zou niet scripted zijn... het terug om ver duwen van een warthog is niet scripted, maar hettegenovergestelde, laat me niet lachen. is gewoon een paar regeltjes code: word je warthog omgeduwd dan ren je ernaar toe en duw je m terug... met natuurlijk een paar variaties in hoe en wat...
en ik heb het juis over het punt dat de ai niet kan rijden, zo is het bij halo 2 het geval dat als je achterin een autotje gaat zitten dat de ai dan een vaste route rijdt, en als hij daar door bijvoorbeeld een ghost van afgeduwd wordt de ai zo snel mogelijk op die route terug probeert te komen, en DAT is niet het tegenovergestelde van scripted... en ik denk dat bij halo 3 het hetzelfde verhaal zal zijn dat er niet veel aandacht aan wordt besteedt...
iig moet jij ff opzoeken wat scripted is, want dat is niet alleen van:
je stapt over een bepaalde lijn en dan gebeurt dit en dat, het is ook:
bij forza 2: je raakt de kant en je spint... de manier waarop is wel telkens anders, maar vanaf een bepaalde snelheid de kant schampen alleen laat je al spinnen, en das gewoon scripted, ook al zal je elke keer anders uit de draai komen...
|
|
Gast (80.61.86.xxx)
op 25-09-2007 om 00:47
|
fuck yo
|
|
MaartenL
(Redacteur)
op 25-09-2007 om 09:24
[Niv: 472 / Exp: 23598]
|
Even duidelijkheid scheppen.
De AI van de friendlies is aanvaardbaar maar bij het rijden kunnen ze wel eens ergens blijven haken, zou wel leuk zijn moesten ze dit patchen.
De AI van de vijand is zeer uitgebreid, ze sluiten je in, zoeken hogere grond op om je plots te verrassen, enz. Ik vind het in ieder geval wel een zalig game...
|
|
Fiercy Dragon
op 25-09-2007 om 16:04
[Niv: 66 / Exp: 3297]
|
@ sasuke
ik vind het ook een zalige game, maar wou ff interres... uhm, uitleggen wat scripted is, want dat lijken ze niet echt te snappen
heb er iig zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de ai van de vijand is idd altijd al zeer geod geweest (op heroic of legendary... lagere moeilijkheidsgraad zijn ze toch een stuk minder)
|
|
Gast (85.144.212.xxx)
op 25-09-2007 om 17:09
|
waar slaat dat op, ik ken 3 mensen in mijn vriendenlijst die al iets van 150 ganerscore hebben van halo 3, heb foto's om het te bevestigen !!
|
|
Fiercy Dragon
op 25-09-2007 om 17:39
[Niv: 66 / Exp: 3297]
|
vandaag kan het iig al omdat de game gereleased is...
|
|
Gast (212.83.69.xxx)
op 26-09-2007 om 07:13
|
Roc A Dilla NL
Dit is pure billshit, waar halen ze deze info vandaan. gast in me lijst speelt al 3 dagen geleden, en ik kan al zijn achievment ook zien. En ik heb het dinsdag om 13.oo gekocht, en iedereen ziet me achievments.
Heb je Halo 3 . spelen man
finish the fight
|
|
Pagina:
1
|
2
|
|
|
|