Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
03 Mei 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
02 Mei 2025 
(8) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Nieuws:

Kojima onder de indruk van Natal


Door Roderick op 24-09-2009 om 21:46
Bron: IGN

Met Project Natal kreeg Microsoft op de E3 van dit jaar al de nodige "oehs en aahs", waarbij dit op de GamesCom wederom gebeurde. In Japan lijkt men eveneens onder de indruk van Microsoft's motion technologie.

Hideo Kojima, de grote man achter de Metal Gear en Metal Gear Solid reeksen, laat weten zeer onder de indruk te zijn van Natal. Hij noemt Natal zo indrukwekkend dat hij het vergelijkt met de shift van 2D naar 3D. Hij denkt dat Natal ook buiten games groot kan worden en de levensstijl van mensen kan veranderen. Toch waarschuwt hij voor vervreemding met het hardcore publiek. Deze willen nog games met een normale controller spelen dus het is zaak ook deze manier van gamen in leven te houden, aldus Kojima.

Capcom's Inafune, die we kennen van onder andere Mega Man en Dead Rising, is eveneens onder de indruk. Hij laat weten dat Natal zijn verwachtingen overtreft. Hij zegt dat de technologie voorbij gaat aan alle technologie die momenteel voor handen is in de markt.

Ook SEGA's Nagoshi is positief. Natal creëert volgens hem nieuwe mogelijkheden binnen games. Ook geeft het het Japanse volk een kans om zich op een hele andere manier te uiten.


06:59  Sexy Poker op WiiWare
19:59  Gratis games voor PSP upgraders
 Reacties (7)
 Pagina: 1
Gast (83.81.149.xxx) op 25-09-2009 om 07:35
logisch, iedereen die het gezien heeft kan niet anders dan onder de indruk zijn of een te grote fanboy met een mega plaat voor zijn kop

Nash op 25-09-2009 om 09:37 [Niv: 73 / Exp: 3656]
Niet om vervelend te doen ofzo maar wat is het verschil met natal en de motion tracking van de eyetoy?

Ik denk sowieso wel dat dit een grote stap is die we gaan maken; gamen zonder controller. Ook gelijk veel gezonder aangezien je wel moet blijven bewegen.

Gast (94.157.47.xxx) op 25-09-2009 om 10:13
domme reactie Nash, eerst vraag je naar het verschil tussen eye toy en natal, daarna zeg je dathet een grote stap vooruit is .....

Scar op 25-09-2009 om 10:43 [Niv: 90 / Exp: 4507]
Ik wil het in ieder geval ook graag een keertje testen :-)

Nash op 25-09-2009 om 10:56 [Niv: 73 / Exp: 3656]
Scherp. Het onderste stukje was mijn reactie die het bovenste stukje moest vervangen wat kennelijk niet gebeurt is. Kan gebeuren , ik moet gewoon niet te snel tussen mijn werkzaamheden halve reacties typen en controleren wat ik getypt heb. AChja, het zal allemaal wel. Wel goed om te zien dat er iemand is die kritisch leest

Gast (143.166.226.xxx) op 25-09-2009 om 11:14
@ nash ,eyetoy is gewoo neen webcammetje. Die 1 beweging tegelijk kan volgen verder niks. Natal is veel geavanceerder als dat .Het kan werkeleijk objecten inscannen en emoties uit je gezicht uitlezen. Alleen ik vind wat kojima zegt op het eind heel belangrijk! De controller moet absoluut niet vervangen worden. Natal moet een toevoeging zijn en niet een vervanging _O_ . Gewoon de controller houden dus en logische slimme toepassingen vinden met natal. Ik vind dat in pfs vooral emotie meer gebruikt moet worden. Als ieman een nerveus gezichtje trekt dat er gewoon nog 20+ scripted enemies op beeld verschijnen _O_ en als je dan helemaal in paniek raakt ,komt er hulp van vriendelijke AI voor je _O_ . Dat soort dingen ,daar moet de kracht van natal inschuilen, maarja natuurlijk ook wat wii achtige mini games

Gast (80.126.80.xxx) op 25-09-2009 om 19:39
waarom is iedreen altijd zo "onder de indruk"
het is toch gwoon eyetoy met zon camera, alleen bouwen ze die besturing nu overal in... big deal. net wat hij zegt, zolang het controllers maar nie vervangt

waarom is dit trouwens ownd tegenover ps3 fanboys, kojima zeg alleen goh wat leuk hij zeg niet ja mensen ik ga een game maken met natal, dit is em!! *start metal gear natal trailer*
dan is het pwnd, eerder niet. het zou me overigens niets verbazen als hij helemaal niks gaat doen met natal, hei zgt er alleen wat over. lol spelfouten

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Kinect
Type:
Hardware
Releasedatum:
10-11-2010
Ontwikkelaar:
Microsoft
Uitgever:
Microsoft
Media:


Meer media