Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
27 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 Maart 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Maart 2024 
(2) 
(0) 
23 Maart 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
22 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
20 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Maart 2024 
(0) 
(2) 
16 Maart 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
14 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(2) 
13 Maart 2024 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
10 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
09 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
08 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
06 Maart 2024 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(3) 
05 Maart 2024 
(0) 
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Nieuws:

American McGee gelooft Silicon Knights niet


Door Joni Philips op 23-08-2008 om 12:57
Bron: GameDaily

In 2004 startte Silicon Knights de ontwikkeling van de Xbox 360 versie van Too Human, een versie die origineel de Unreal Engine 3 gebruikte. Silicon Knights heeft echter de Unreal Engine 3 volledig uit de game gesloopt en een rechtzaak aangespannen tegen Epic Games wegens fraude met de Unreal Engine. Ze namen dit besluit na de slechte ontvangst van Too Human en de goede van Gears of War op de E3 2006.

Designer American McGee gelooft Silicon Knights en Denis Dyack niet. Hij gelooft nooit dat Too Human op een volledig eigen engine loopt. De Too Human engine bevat nog steeds Unreal Engine 3 code, het is namelijk simpelweg onmogelijk om binnen een jaar tijd een engine te schrappen en een volledig nieuwe te bouwen. American McGee gebruikt momenteel de Unreal Engine 3 voor American McGee's Grimm en hij is blijkbaar blij met de engine. Hij noemt het ook belachelijk dat Silicon Knights een volledig afgewerkte engine waaraan je geen veranderingen moet aanbrengen, verwachtte. McGee is, net zoals ons, benieuwd naar het resultaat van het proces.
    To expect a licensed engine, fresh out of the box, would require no modification or improvements to achieve development goals on a new title is ludicrous.


13:10  [GC] Artwork en screens Runes of Magic
12:27  Topware komt met piraterijcijfers
 Reacties (7)
 Pagina: 1
Gast (212.182.173.xxx) op 23-08-2008 om 13:52
Wat zeurt hij nou.

Gast (80.101.66.xxx) op 23-08-2008 om 17:24
Laat m nou zelf eerst een fatsoenlijke game maken

Gast (80.126.80.xxx) op 23-08-2008 om 19:44
dat heeft ie al gedaan, en die game heet Alice
en hij zeurt niet, hij heb gelijk

Gast (213.148.228.xxx) op 23-08-2008 om 19:56
De originele aanklacht is online te lezen. En juridisch gezien heeft SK een zeer sterke zaak.

Daarbij heeft de game van SK wel erge buitenproprotionele negatieve aandacht gekregen. Voorbeeld, het statement; 'de game is 9 jaar in ontwikkeling', is klakkeloos door veel media overgenomen. Dit terwijl de game voor de 360 is gemaakt. De game is sinds 2005 in ontwikkeling. Er is dus sprake van grove journalistieke onkunde onder veel zg gamejourno's.

En SK kan makkelijk in een jaar die engine zelf gemaakt hebben, gezien SK vele vele vele malen groter is dan McGee.

Nibor op 23-08-2008 om 20:47 [Niv: 144 / Exp: 7223]
@ gast 213.148.228
Als het overal staat mag ik dan vragen hoe jij weet dat de game pas in 2005 in ontwikkeling is gegaan?

On-topic:
Een jaar tijd is ook wel erg kort om een nieuwe engine van de grond af te bouwen.

p.s
''McGee is, net zoals ons'' ik geloof dat het net zoals wij is

Gast (62.251.25.xxx) op 23-08-2008 om 22:21
De game zou eigenlijk eerst op een andere console verschijnen maar werd steeds weer uitgesteld. Daarom is hij zolang in ontwikkelning

Joni Philips (Eindredacteur) op 23-08-2008 om 22:27 [Niv: 1181 / Exp: 59053]
- SK Games heeft contractbreuk gepleegd door de UE3 te schrappen uit dit project en hun SEGA project.
- SK heeft alleen maar een sterke zaak als men kan bewijzen dat Epic met opzet de engine heeft achtergehouden. Veel zal afhangen van de getuigen.
- Too Human is sinds 1999 in ontwikkeling, over Duke Nukem wordt ook gezegd dat hij al jaren in ontwikkeling is. Ja, de game is al enkele keren geswitched van platform. Geldt ook voor Kameo, PDZ, en enkele andere belangrijke projecten.
- Ook leuk dat je van journalistieke onkunde spreekt wanneer Silicon Knights zelf met die uitspraken komt. 2005 kan nooit, want Silicon Knights heeft zelf gezegd dat ze op de Unreal Engine 3 al 4 jaar bezig zijn. Dus minstens 2004.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Too Human
Type:
Game
Releasedatum:
29-08-2008
Ontwikkelaar:
Silicon Knights
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media