Vele Xbox 360 eigenaren hebben er al last van gehad: een kapotte Xbox 360. Een belletje naar de helpdesk leert ons dat je zelf een doos zult moeten regelen om de console in terug te sturen. Niet iedereen is hier even blij mee.
Hoewel velen het laten bezinken en uiteindelijk toch even langs een supermarkt lopen om een lege doos op te halen zijn er ook mensen die het er niet bij laten zitten. Eén van deze mensen is zelfs een heus project gestart, het zogeheten Big Box Project. Middels een website wil hij 2000 dollar op halen om zijn Xbox 360 niet in een doos, maar in een heuze container te laten bezorgen. Inmiddels heeft hij al meer dan 725 dollar opgehaald en is hij dus al goed op weg.
Het gesprek dat hij met het Microsoft Costumer Support Team had ging overigens als volgt:
quote: ME: So what you are telling me is that Microsoft owns zero cardboard.
T2: I said we have no cardboard to ship to you.
ME: Well what cardboard are you going to send it back to me in?
T2: We will ship back your unit in the same box that you ship it to us in.
ME: Really. So no matter what box I send to you, you will return it to me in that very box.. because from what you just told me you have ZERO cardboard in which you could send it back to me in other than my box?
T2: Policy states that we ship it back to you in the box you send to us.
ME: So no matter what, whatever box I send I get back because I’m paying for that box so I must own it, right?
T2: That is correct sir
...
ME: How big is your repair center?
T2: I don't see how that pertains to the situation sir.
ME: Because I am going to send you my broken xbox in the biggest damn box you have ever seen."
De vorderingen van dit verhaal bekijk je hier
|