Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Nieuws:

Forza Motorsport 2 scheurt op 60 fps


Door Rene Groen op 14-11-2006 om 11:01
Bron: Forza Motorsport website

Onlangs werd duidelijk dat we nog even moesten wachten op Forza Motorsport 2. Nadat eerst het einde van 2006 beloofd werd haalt men nu begin 2007 niet en zullen we moeten wachten tot de periode rond juni. Gelukkig is er echter ook goed nieuws.

Op de website van het spel lezen we namelijk dat Forza Motorsport 2 in 60 frames per seconde zal gaan draaien. Goed nieuws voor de fans!

quote:
As a result of a Herculean team effort, this past week, Turn 10's systems architect Chris Tector checked into the latest build some magic code that now renders the game at 60 frames-per-second with most of the post-processing special effects and car HUD turned on. Because Forza 2 is pushing so many polygons and next-gen effects, the team has had a heck of a time pushing the engine to run the game at a locked, butter-smooth, 60 fps.


11:08  Dark Messiah of Might and Magic
00:06  Snelle 2D-actie in Bleach DS 2nd video
 Reacties (11)
 Pagina: 1
Sn34ky op 14-11-2006 om 11:10 [Niv: 29 / Exp: 1464]
Ik kijk echt uit naar deze game

Gast (82.173.112.xxx) op 14-11-2006 om 11:38
60 fps is must-have voor racegames, elke lagere framerate is belachelijk. Dus PGR1, 2,en 3 en Forza 1 o p30fps was een blunder, schroef dan de gfx-details omlaag voor framerates maar breng geen racegame draaiende rondom honderste of duizendste van lap-seconden qua tijdchallenges uit op te lage framerates. Dat is zo dom, dan snap je echt niks van autoracen. En ja, 30fps heeft zwaar nadelige invloed op laptimes when the going gets tough.

Roderick op 14-11-2006 om 11:39 [Niv: 417 / Exp: 20866]
Dan zijn bijna alle console racers in de geschiedenis een blunder geweest.

Sn34ky op 14-11-2006 om 12:01 [Niv: 29 / Exp: 1464]
Ja idd want zo leg je het wel uit. Ik vind pgr1,2,3 en forza echt geen blunder. En ik denk dat de meerderheid er ook zo over denkt. BTW. Bij forza en pgr1/2 hadden ze geen 60fps kunnen pakken omdat de xbox het denk ik niet aankon.

Gast (82.173.112.xxx) op 14-11-2006 om 12:48
GT3 en 4 op de PS2, en Burnout op alle platformen, zijn altijd 60 fps geweest. En nog wel meer games, zoals Toca. Xbox had idd een patent op 30fps racers...

Het is gewoon heel simpel, als je raced tegen veel tegenstanders en je maakt een fancy move in een bocht, en het begint te framedroppen door de grafische intensiteit, dan verlies je tijd en de ideale lijn.

Die games zijn zeker niet slecht door 30fps, maar vanuit oogpunt van het racen is het not-done om je ideale rondje en racekunsten te laten verprutsen door framedrops.

Nelus op 14-11-2006 om 12:53 [Niv: 526 / Exp: 26310]
Kijk jongens, dat is nog eens een mooie frame-rate!

Devilly op 14-11-2006 om 14:29 [Niv: 275 / Exp: 13756]
@ Gast (82.173.112.xxx): dat is niet waar. Als de 30fps constant is, kun je daar ook makkelijk goed op racen. Niet als er framedrops zijn, dat klopt, maar op een constante 30fps kan het makkelijk.

Mooi getal, de 360 wordt steeds verder gepushed.

Gast (82.173.112.xxx) op 14-11-2006 om 14:30
Dat wa snu juist het probleem, hij was niet constant stabiel 30fps bij PGR en Forza, hij dook er ook onder. Vooral bij PGR 1 en 2.

wackyprofessor op 14-11-2006 om 20:43 [Niv: 224 / Exp: 11181]
Mooie framerate alls het stabiel is , nu nog de game verder verbeteren en dan hebben we weer een topper.. Ik kijk er in iedere geval wel naar uit.

Gewijzigd door wackyprofessor op 14-11-2006 om 20:44

Ivo.. op 14-11-2006 om 20:54 [Niv: 7 / Exp: 348]
Het ziet er ook idd erg strak uit.. Alleen als je goed kijkt op enkele foto's zie je dat die rood witte strook een aantal keren het zelfde is maja geen wereld probleem is alleen om aan te wijzen

Roderick op 15-11-2006 om 10:24 [Niv: 417 / Exp: 20866]
Haha GT3 op 60fps Nee, geen enkele GT heeft 60 fps gehad. Burnout is toch geen vergelijking? Dat heeft niks met rondetijden of simulatie te maken. De Toca racers (op deel 3 na) hadden een vreeeeselijke framerate af en toe en de graphics waren nog erger.

Goede racegames, daar gaat het mij om, en dat heeft niet zo bar veel met framerate te maken: GT3 en PGR3 vind ik uitstekende racers.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Forza Motorsport 2
Type:
Game
Releasedatum:
08-06-2007
Ontwikkelaar:
Turn 10 Studios
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media