Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Ed Boon over Mortal Kombat Armageddon op de Wii


Door Gideon op 08-08-2006 om 10:51
Bron: GameInformer

Ed Boon, bedenker van Mortal Kombat en grote man achter de serie, heeft tegenover GameInformer een aantal vragen beantwoord over Mortal Kombat Armageddon op de Wii.

Het eerste wat bekend is gemaakt, is dat Mortal Kombat Armageddon niet geheel anders is op de Wii en dat er niet dus op één of andere manier revolutionair gebruik wordt gemaakt van de controller. Waarom niet? Tijdgebrek. Men wil namelijk niet een halfgebakken game afleveren en liever van de grond af aan een beat um up opbouwen voor de Wii. Bij Mortal Kombat Armageddon is het niet mogelijk om in dat beetje tijd dat nog over is helemaal opnieuw te beginnen.

Grafisch zal Armageddon wel beter worden op de Wii dan op de PlayStation 2 en XBox. De Wii is krachtiger en kan daarom ook meer grafische truukjes uithalen. Echter, het blijft een port, dus verwacht geen gigantische verschillen. Het gaat om de gameplay en die proberen ze zo goed mogelijk te maken.

De game zal naar alle waarschijnlijkheid geen extra karakters of modes bevatten, naast de huidige 60 speelbare karakters. Mochten ze toch de Wii-mote op een speciale manier gebruiken, dan komt er absoluut een extra mode in die volop van deze mogelijkheden gebruik maakt.

Mortal Kombat Armageddon zal geen gebruik maken van WiiConnect24, maar toekomstige games in de serie waarschijnlijk wel. Daarnaast wist Boon te vertellen dat hij het geweldig zou vinden als 'oude' Mortal Kombat games via Virtual Console beschikbaar zouden komen.


10:58  Screenshots Dungeon Siege: Throne of Agony
10:28  Ubisoft bevestigt Prince of Persia Wii
 Reacties (11)
 Pagina: 1
NL|MegaMika op 08-08-2006 om 11:01 [Niv: 134 / Exp: 6703]
Met name die laatste zin spreekt me aan; MK2-Trilogy zijn nog wel speelbaar. Maar laat ze dan in hemelsnaam een lagere moeilijkheidsgraad inbouwen.

Master Killer op 08-08-2006 om 11:25 [Niv: 87 / Exp: 4361]
Ja, down de oude mortal kombat games met virtual console. Dan wel voor een heel zacht prijsje

Gast (82.72.130.xxx) op 08-08-2006 om 11:39
Jij altijd met je lagere moeilijkheidsgraad, hoe moeilijker hoe beter Tom ^^!

Master Killer op 08-08-2006 om 11:47 [Niv: 87 / Exp: 4361]
Misschien houdt Tom ook wel van spellen met verschillende moeilijkeidgraad. Waarbij easy ook easy is en very hard ook very hard is .

Joni Philips (Eindredacteur) op 08-08-2006 om 11:51 [Niv: 1181 / Exp: 59057]
En dan wel liefst niet de SNES versies.

NL|MegaMika op 08-08-2006 om 12:13 [Niv: 134 / Exp: 6703]
Shut op Timo, zorg jij nou maar dat je een keer een SF3 tournooi wint ^^
Ik vind MK gewoon te moeilijk. Op very easy is het voor mij al bijna onmogelijk om bij de eindbaas te kómen, laat staan te verslaan. En dan krijg je veelal slechts enkele gevechten voordat je bij die baas bent. Tevens komt dit door het, in mijn opzicht, onhandige blocksysteem (naar achteren drukken gaat veel sneller dan één van de trekkers, tevens doe ik dat instinctief).

Gewijzigd door NL|MegaMika op 08-08-2006 om 12:14

Gast (80.56.5.xxx) op 08-08-2006 om 13:39
bij MK op easy moet je ook niet blokken, alleen slaan

Nelus op 08-08-2006 om 16:53 [Niv: 526 / Exp: 26310]
Hahaha,
Zelf vind ik het ook leuker als de moeilijkheidsgraad hoog ligt. Dan blijf je spelen en ben je blij als het eindelijk gelukt is. Tegenwoordig is alles veel te makkelijk uit te spelen op very hard. (games zoals Ninja Gaiden zijn uitgesloten natuurlijk)

Ikkyu op 08-08-2006 om 17:11 [Niv: 88 / Exp: 4417]
De moeilijkheidsgraad MOET hoog liggen, anders is de fun er direct af. Gewoon blijven oefenen Tom :p

NL|MegaMika op 08-08-2006 om 17:53 [Niv: 134 / Exp: 6703]
Dat hoeft helemaal niet als die varieert van very easy tot very hard in Mortal Kombat. Bij very easy verwacht ik ook belachelijk gemakkelijk, easy is gemakkelijk, very hard is extreem moeilijk. Bij MK kunnen ze het beter hard, very hard, extremely hard, ultra hard en harder than hard ofzo noemen.

Gast (84.84.61.xxx) op 14-08-2006 om 15:43
Tom je kan ook gewoon een xploder cd-tje kopen, want dan kan je helemaal niet dood. Dat is pas easy.. hahaha

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Mortal Kombat: Armageddon
Type:
Game
Releasedatum:
08-06-2007
Ontwikkelaar:
Midway
Uitgever:
Midway
Media:








Meer media