Terwijl de release van Assassin's Creed: Origins steeds dichterbij komt leren we steeds meer over de game. Creative director Ashraf Ismail laat bijvoorbeeld weten dat we in de game ook graven kunnen plunderen.
In de game zijn er meerdere van deze graven om te ontdekken en ze variëren van klassieke puzzels tot navigatiepuzzels en uitdagingen. Veel van deze graven zijn gebouwd naar aanleiding van echt bestaande graven die het ontwikkelteam heeft bezocht.
De graven zijn niet geheel nieuw, in Assassin's Creed 2 betraden we al echte locaties als Duomo in Florence en St Mark's Basilica in Venice. Voor Origins is het team in gsprek gegaan met historici zodat ze wisten hoe de Egyptische tombes geconstrueerd waren.
quote: “So we put a lot of effort into recreating these tombs. Everything that is actually known we’ve mapped it out, we have images, we have research that’s been done on tombs, we actually try to replicate it as close as possible. So for example, the Greek pyramid, all the chambers, all the corridors are an authentic representation. Now, of course, we have a bit of fun and go a bit further, like, what are the secret chambers that have not been discovered yet?”
Meer over de game is te lezen in onze preview.
|