| Wekelijks bestudeert Gamed de Japanse charts van Media Create, ook deze week nemen we de cijfers onder de loep. Media Create lanceerde nu de verkoop-cijfers van 14 tot 20 juli 2014.Het was de week van Wii Sports Club en Murdered: Soul Suspect, die absoluut geen impact maakten in de charts. Wii Sports Club eindigde op de twintigste plek, Murdered op de dertiende plek. Het was daarentegen Yo-kai Watch dat de grootste successen kenden. Yo-kai Watch 2 eindigde op één, terwijl het origineel de zesde plek behaalde. 
 
    01. Yo-kai Watch 2: Ganso / Honke (3DS, Level 5) - 331.946 / 1.648.653Het effect op de hardwarecharts is wel uitgewerkt. De Nintendo 3DS gaat opnieuw achteruit. Dat is echter geen ramp, de verkopen van de andere consoles zakten ook in elkaar.02. Oreshika: Tainted Bloodlines (Vita, Sony) - 93.775 / New
 03. Atelier Shallie: Alchemist of the Dusk Sea (PS3, Gust) - 43.744 / New
 04. Gundam Tri Age SP (3DS, Bandai Namco) - 21.524 / New
 05. Mario Kart 8 (Wii U, Nintendo) - 14.992 / 542.358
 06. Yo-kai Watch (3DS, Level 5) - 12.790 / 1.208.077
 07. Freedom Wars (Vita, Sony) - 9.761 / 262.427
 08. Taiko no Tatsujin: Don to Katsu no Jikuu Daibouken (3DS, Bandai Namco Games) - 9.258 / 101.478
 09. Pokemon Art Academy (3DS, Nintendo) - 5.714 / 69.636
 10. Watch Dogs (PS3, Ubisoft) - 5.628 / 59.585
 
 
 
    3DS - 37.377 (61.956)Vita - 29.601 (40.710)
 Wii U - 8.209 (8.658)
 PS3 - 7.389 (7.763)
 PS4 - 6.456 (7.150)
 PSP - 556 (779)
 Xbox 360 - 129 (140)
 
 |