Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
30 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
29 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
28 Juli 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
27 Juli 2025 
(0) 
26 Juli 2025 
(1) 
(8) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
23 Juli 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
21 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(3) 
(0) 
20 Juli 2025 
(1) 
(2) 
19 Juli 2025 
(5) 
(0) 
18 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(2) 
16 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
15 Juli 2025 
(0) 
(3) 
(1) 
(0) 
14 Juli 2025 
(6) 
(1) 
(1) 
(0) 
12 Juli 2025 
(5) 
(0) 
(1) 
(0) 
11 Juli 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
10 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
08 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
05 Juli 2025 
(0) 
(0) 
04 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
02 Juli 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Juni 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
29 Juni 2025 
(0) 
28 Juni 2025 
(0) 
27 Juni 2025 
(4) 
(0) 
(0) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Nieuws:

SCEE betreurt multiplatform Insomniac


Door Joni Philips op 03-12-2011 om 09:23
Bron: CVG

Jarenlang steunde Insomniac Games exclusief Sony Computer Entertainment, maar na zeven PlayStation 3 games ontwikkelt het bedrijf nu een multiplatform-spel.

Bij Sony Computer Entertainment steunen ze Insomniac in hun nieuwe stap, maar dat betekent niet dat ze ermee blij zijn. Tegen het Official PlayStation Magazine UK vertelde Sony Computer Entertainment Europe baas Jim Ryan dat hij het spijtig vindt dat Insomniac multiplatform games gaat ontwikkelen. In een ideale wereld zou de studio nog steeds exclusief werken, vertelde hij. Het is echter geen ramp omwille van de kracht van hun interne studio's, waarbij hij hintte naar enkele grote aankondigingen voor 2012.


09:32  Alan Wake groter succes dan gedacht?
15:58  Notch trekt zich terug van Minecraft
 Reacties (31)
 Pagina: 1 | 2
Gast (86.83.92.xxx) op 03-12-2011 om 15:55
KAn me goed voorstellen dat er heel veel pijnstillers werden gebruikt vanwege de kopzorgen...

Joni Philips (Eindredacteur) op 03-12-2011 om 16:39 [Niv: 1184 / Exp: 59193]
- Heartland is niet gecancelled omdat Jaffe niet tevreden was bij Sony ofzo. Een game waarin je Amerika aanvalt, is gewoon niet gemakkelijk gedaan te krijgen in Amerika.
- Hij heeft gelijk, van videogames maken word je niet superrijk. Van de meeste jobs niet.
- Voor de rest gaat het hier over Insomniac, niet over Jaffe.

Gast (217.122.105.xxx) op 03-12-2011 om 19:12
sommigen hier moeten zich is beter inlezen insomniac maakt ook nog steeds exclusifs en daarbij doen ze een multiplatform game in opdracht van een anderen uitgever. dus er komt ook nog wel een ps3/4 exclusive van hun

Gemaskerde Muchacho op 03-12-2011 om 20:30 [Niv: 84 / Exp: 4205]
@Gezer

Ooit gezien hoeveel AAA titels Nintendo maakt, denk dat je ze zwaar onderschat of Sony overschat want Nintendo heeft echt wel veel goede studio's wat je nu doet is namelijk gewoon beetje met je Sony-bril allemaal onzin uitkramen XD

Gewijzigd door Gemaskerde Muchacho op 03-12-2011 om 20:30

GanGsterG op 04-12-2011 om 12:43 [Niv: 256 / Exp: 12782]
@Gast (216.218.254.xxx)
jij kraamt ook alleen maar onzin uit

Gast (88.159.188.xxx) op 05-12-2011 om 03:13
Wat een flauwe kul bij elkaar hier. Ik vind dat altijd zo'n gelul dat 1 persoon veranwoordelijk is voor een complete franchse. Zo'n Jaffe wordt hier dan aangehaald, alsof ie de belangrijkste gamegod is. Ten eerste is het nooit 1 persoon, het was het hele team erachter die die games naar de hoogte tilden. Was GoW 3 inferieur omdat mister Jaffe niet meewerkte? Nope. Integendeel. Het was het beste deel.

Stop met het overdreven verafgoden van simpele designers die ook maar een radertje in het geheel zijn. Kojima kon MGS zonder zijn team niet maken. Blezinski kan die geniale engine niet alleen knutselen. Yamauchi idem.

 Pagina: 1 | 2

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Overstrike
Type:
Game
Releasedatum:
TBA 2012
Ontwikkelaar:
Insomniac Games
Uitgever:
Electronic Arts
Media:








Meer media