Dat zijn het wel. Als je ze naast elkaar laat draaien heb je een vergrootglas nodig om verschillen te ontdekken.
Hoe kan het dan dat de MP (het gedeelte dus dat via het netwerk van MS of het netwerk van Sony loopt) zoveeeeel verschillen?
Wat jij dus zegt is dat de programmeurs niet in staat zijn geweest een werkend spel geschikt voor PSN te brouwen, terwijl ze er voor Live geen enkel probleem mee hebben gehad? Zou het wellicht met de structuur van PSN te maken gehad kunnen hebben? Nee, natuurlijk niet, want dan heeft Sony iets verkeerd gedaan en dat kan niet. Het ligt aan de ontwikkelaars.
Ik vind de Sony aanhang werkelijk waar met vlagen zo intens triest.
In het geval van een MS exclusive:
- MS heeft een zak geld gesmeten
In het geval van een Sony exclusive:
- Deze is exclusief omdat hij alleen de PS3 kan, andere consoles kunnen dat niet aan. (zoals we natuurlijk zagen met FFXIII, maar die was opeens magisch gedowngrade toen die ook de 360 kwam.)
In het geval van een betere versie op de 360:
- de programmeurs zijn lui.
In het geval van een video waaruit blijkt dat de 360 versie mooier is:
- ze hebben gekloot met de instellingen van de tv, ze spelen vals
Waar het op neerkomt: Sony maakt geen fouten. Jullie lijken wel een religieuze sekte, met de PS3 als jullie god en Howard Stringer als profeet.
Ik staak deze discussie want we komen niet verder. Het is hoe dan ook de schuld van Activision want dat Sony wellicht door hun eigen obscure designkeuzes ook blaam treft is voor sommige mensen (waaronder de eindredacteur) geen mogelijkheid.
Gewijzigd door Weslii op 19-01-2011 om 10:36