Nieuws: 'Kinect reageert één op één'
Door Rene Groen op 31-08-2010 om 16:32
|
Bron: Xbox 360 Achievements
|
Er is al veel gezegd en geschreven over Kinect maar toch blijven er vragen open staan. Is Kinect bijvoorbeeld wel snel genoeg om interessant genoeg te zijn om je controller te vervangen?
Eerder deze maand liet Dance Central ontwikkelaar MTV/Harmonix zich al positief uit over deze vraag, ze lieten toen weten dat de bewegingen in de game overgenomen worden alsof je voor een spiegel staat.
Ook Microsoft besluit zich nu te mengen in de discussie en laat weten dat bewegingen één op één overgenomen zullen worden, iets wat blijkt uit tests die ze op het kantoor gedaan hebben:
"We've done tests back at the office where we have a TV, flash a light on the screen and we'll have a controller, and have someone there hitting a button, and someone with Kinect clapping as soon as they see the light on the screen, and both things go just as fast as one another."
Microsoft Kinect baas Kudo Tsunoda laat hierbij weten dat Kinect even snel reageert als een controller, iets wat wij eerst zelf mee willen maken alvorens we hem op zijn woord geloven.
|
|
|
|
16:34 Space Invaders in september
16:32 High Voltage wil 3DS games maken
|
Reacties (34) |
|
Pagina:
1
|
2
|
|
Gast (83.83.106.xxx)
op 31-08-2010 om 23:19
|
1:1 kan nooit
|
|
GanGsterG
op 01-09-2010 om 00:38
[Niv: 256 / Exp: 12782]
|
ja we gaan wel zien of het 1:1 op is, maar ik geloof er geen bal van.
Het is een motion camera van maar 150 euro.
voor 1:1 heb je wel een duurdere camera nodig.
|
|
Gast (83.81.26.xxx)
op 01-09-2010 om 00:59
|
Nee, Kinect is definitely geen 1 op 1. Er zit bij alles een kleine lag. Bijv. bij Joyride, als je stuurt, stuurt ie op 't scherm net even een tikje later. Is niet erg, is alleen even wennen.
Iedereen die iets anders beweert liegt gewoon.
|
|
Weslii
op 01-09-2010 om 13:12
[Niv: 167 / Exp: 8338]
|
"ja we gaan wel zien of het 1:1 op is, maar ik geloof er geen bal van.
Het is een motion camera van maar 150 euro.
voor 1:1 heb je wel een duurdere camera nodig"
Omdat?
Volgens mij ligt het meer aan de software die erbij hoort dan aan de camera.
|
|
Gast (85.146.244.xxx)
op 01-09-2010 om 13:41
|
Onmogelijk!
|
|
GanGsterG
op 01-09-2010 om 15:02
[Niv: 256 / Exp: 12782]
|
@weslii
Volgens jou ligt het aan de software.
Dan heb je het wel echt fout dus je wil me zeggen dat elke camera met de juiste software als een sensor camera 1:1 kan volgens.
Nee ook de hardware moet instaat zijn het te kunnen en dan pas word er gekeken naar de software.
Maar de Hardware van deze camera kan het gewoon niet dus dan heb je niks aan de software.
|
|
Gast (95.98.38.xxx)
op 01-09-2010 om 15:24
|
@GangsterG
Weslii heeft weer eens gelijk en jij niet.
Lees hier de hands-on van ArsTechnica met de PS Move: http://arstechnica.com/gaming/news/2010/09/playstation-move-1.ars
//knip//
Yes, there's noticeable lag in every game and demo we tried, although in all cases you get used to it quickly; this isn't a deal breaker. It's also variable; some games have more lag than others, which means you talented developers will be able to minimize the issue in software. In one game we played, the lag felt different in a section designed specifically for the PlayStation 3 than it did in older code.
//plak//
dus... lag, lag en nog eens lag met de PS move. MAARRRRRR de ene game had er meer last van dan de andere. Dus het ligt wel degelijk aan de software.
|
|
Gast (91.213.95.xxx)
op 01-09-2010 om 16:23
|
wat een discussie hier weer.......
Het is geen 1:1. Dat is lang geleden al een keer getest, uit mijn hoofd iets van 250 milliseconden geloof ik. Net zo veel als controllers ongeveer.
En ja, het is aan de software of dat ook goed wordt gebruikt.
|
|
GanGsterG
op 01-09-2010 om 22:30
[Niv: 256 / Exp: 12782]
|
@maupie
Ja je hebt het over LAG die de kinect ook heeft, dus wees nu maar niet zo blij.
Maar ik had het over 1:1 reageren en dat heeft niets te maken met software, maar met de hardware van de apparaat.
Eerst goed lezen jong voordat je weer de zogenaamd held wilt gaan uithangen.
|
|
Pagina:
1
|
2
|
|
|
|