Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
TopSpin 2K25
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Gamed Gamekalender April 2024
Nieuws:

Levine: 'We waren klaar in Rapture'


Door Rene Groen op 13-08-2010 om 18:53
Bron: Eurogamer

Gisteren leerden we het bestaan van Bioshock Infinite kennen. Inderdaad, niet simpelweg deel 3, er verandert namelijk het één en ander binnen de serie.

De onderwaterstad Rapture zal namelijk vervangen worden door Columbia, een stad die hoog in de lucht zweeft. Het is nogal een overgang voor de ontwikkelstudio die ook achter het eerste deel zat en Ken Levine laat in een interview weten waarom ze het tweede deel overgeslagen hebben.

    “The reason we didn’t do BioShock 2 is because… the time-frame that game had, and [2K] understandably wanted another game in Rapture. But we felt we had said what we wanted to say about Rapture, about those kind of environments and that kind of feel."

Het team wil de mensen die hun titel spelen wederom angst aan jagen, maar niet op een zelfde manier als waarop ze dit al eerder gedaan hebben. Toch is hij erg tevreden over Bioshock 2, een titel waar hij zelf als consultant aan werkte. Ze hebben goed werk geleverd door het verhaal in Rapture af te ronden.

Bioshock Infinite verschijnt in 2012 voor de PC, Xbox 360 en PlayStation 3. Meer details en de eerste beelden zijn hier te vinden.


19:30  [GC] EA met line-up, live persconferentie
18:45  id Tech 5 techniek enkel voor intern gebruik
 Reacties (9)
 Pagina: 1
deadlytown op 13-08-2010 om 18:56 [Niv: 11 / Exp: 543]
ik vond allebij de delen saai aanvoelen totaal geen beweging in het spel.

Gast (94.211.137.xxx) op 13-08-2010 om 18:56
Na Bioshock 1 waren ze in mijn ogen al klaar met Rapture.

Tiras op 13-08-2010 om 19:10 [Niv: 10 / Exp: 484]
ik heb bioshock 1 en 2 een kans gegeven en ik vond het zeer eentonig... ik hoop dat deze bioshock totaal anders aan zal voelen want ik ga het zeker een kans geven, de sfeer trekt me gewoon aan

Gast (85.146.36.xxx) op 13-08-2010 om 19:22
Ik vond vooral deel 1 echt prachtig. De tweede iets minder.
Heb in ieder geval er zin in! _O_

gompy222 op 13-08-2010 om 19:38 [Niv: 84 / Exp: 4212]
ik vond allebij de delen echt geweldige games. van mij mochten ze daarom ook best nog doorgaan in rapture
maar deze nieuwe setting is in elk geval heel erg vet en word ook net zo vet als vorige boshocks hoop ik

Gast (80.126.80.xxx) op 13-08-2010 om 19:46
Dus daarom is 2 kut, dies niet eens door hunzelf gemaakt, en dan ook nog omdat het verhaal eigenlijk al klaar was en moesten ze opeens een verhaal verzinnen voor 2.

D: op 13-08-2010 om 20:00 [Niv: 172 / Exp: 8612]
bioshock 1 was zo saai dat ik na de chirurg afgeknald te hebben ermee ben gestopt, ben blij dat ik em een keer uit een sale bak heb gehaald voor 20 euro en niet volle prijs heb betaald, bioshock 2 hoef ik ook niet.

Dit 'in de lucht' hangende wereldje klinkt best wel leuk maar ik hoop dat er meer ruimte is dan die kleine kut kamertjes, mooie hangende tuinen ofzo, en dat de gameplay beter is en er meer te upgraden valt, en je niet elke keer dat je 1 kogel in je middelvinger krijgt je zon spuit in je reet moet drukken omdat je halve hp eraf klapt.

Gast (178.228.48.xxx) op 13-08-2010 om 20:15
Dat ze rapture achter zich laten, ok.. maar doe alsjeblieft iets met Andrew Ryan in Bioshock Infinite. Zo hoop ik dat jij samen met elizabeth andrew ryan als nakomeling zult krijgen, die man is een van de beste slechterikken ooit.

KingLikesCookies op 13-08-2010 om 21:40 [Niv: 51 / Exp: 2529]
Dat was het special aan het eerste deel: het voelde allemaal nieuw en origineel aan en een sequel in dezelfde locatie geeft niet hetzelfde gevoel.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
BioShock Infinite
Type:
Game
Releasedatum:
26-03-2013
Ontwikkelaar:
Irrational Games
Uitgever:
Take Two Interactive Benelux
Media:








Meer media