Het verdienen van achievements op de Xbox 360 zorgde voor een geheel nieuwe manier van games spelen en ook de PlayStation 3 bleef niet achter: zij kregen - in navolging van de achievements - hun eigen verdienste, namelijk Trophies.
De te verdienen Trophies zijn grofweg in te delen in twee categorieën: de offline en online Trophies. David Jaffe zal deze in zijn Twisted Metal uiteraard ook integreren, maar vandaag maakt hij alvast één ding duidelijk en dat is dat er geen nadruk gelegd zal worden op online verdiensten.
"Dunno on trophies yet but more and more it sounds like most plyrs hate online troph. So my gut says we will lean very heavily towards SP trophies. Perhaps 90/10 split? What say you? :)"
Middels zijn Twitter laat één van zijn volgers weten dat online Trophies mensen vaak weerhouden van een teamprestatie omdat ze voor eigen succes gaan, waarop hij reageert:
"Sure but if the goal of the trophy=goal of the mode, it works, yes? Ex: be on a winning NUKE team 10 times. We would not make u win a ranked match 10 times IN A ROW, but we prob wud say win a match 10 times to get a trophy."
|