Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Mei 2025 
(8) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Gamed Gamekalender Mei 2025
Lost Records: Bloom & Rage - Tape 2
Croc: Legend of the Gobbos
Gamed Gamekalender April 2025
Nieuws:

THQ: 'TV reclame is weggegooid geld'


Door Rene Groen op 28-06-2010 om 15:22
Bron: Industry Gamers

Een game op de markt brengen is één, de game promoten is weer iets heel anders. Waar kies je bijvoorbeeld voor om je game bekend te maken bij het publiek?

Veel bedrijven kiezen hierbij voor TV reclame, neem bijvoorbeeld Nintendo die Super Mario Galaxy 2 op dit moment regelmatig voorbij laat komen. THQ’s core games VP Danny Bilson ziet echter veel minder in het promoten van titels via de TV, of het moet al een TV-merk als UFC of WWE zijn.

Enkele keren een TV spotje tonen bij een groot sportevenement kost al snel twee miljoen dollar, een bedrag waarmee Bilson liever kijkt wat er mogelijk is outdoor, op het internet of een manier die direct op de consument gericht is. Onder dit laatste vallen bijvoorbeeld advertenties op Xbox Live en het PlayStation Network:

    “You know where I want to market? I want to market on Xbox Live. I want to market on PSN, because every night that’s the switch I turn on at my house. And that front end comes, and those windows come, and all that marketing’s getting right to me because I’m a core gamer. That’s where I want to invest. Television is a big question mark for me.”



15:33  'AC: Brotherhood met groots einde'
15:16  Takeuchi onthult project dit jaar
 Reacties (6)
 Pagina: 1
Gast (83.142.230.xxx) op 28-06-2010 om 15:31
idd veel beter

the_dan op 28-06-2010 om 15:51 [Niv: 310 / Exp: 15521]
of je geeft veel info aan nieuws sites
gratis reclame

KingLikesCookies op 28-06-2010 om 16:16 [Niv: 51 / Exp: 2529]
De beste reclame is IMO die van RDR:
leuke filmpjes waarbij iemand vertelt hoe awesome de game wel wordt, daardoor werd ik helemaal gehypet.

Gast (82.72.87.xxx) op 28-06-2010 om 17:56
oh yes meer ads in PSN / Xboxlive?

Gast (86.90.179.xxx) op 28-06-2010 om 21:50
ik denk dat je niet als een echte reclamebanner moet zien, maar bijvoorbeeld dat THQ aan Microsoft een som geld betaald om een zo'n vakje te komen van het xbox hoofdmenu (ik weet niet precies hoe het geregeld is met PSN). slimme zet van die kerel, hoeveel mensen gamen nou lekker veel én kijken ook genoeg tv om alle reclames mee te krijgen?

sebas20 op 30-06-2010 om 11:22 [Niv: 1 / Exp: 37]
Vind het wel jammer omdat het altijd wel leuke reclames zijn vond die van gears of war 1 echt gruwelijk

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.