Nieuws: [E3] Kinect werkt alleen staand?
Door Rene Groen op 17-06-2010 om 01:26
|
Bron: IGN
|
Helaas heeft niet iedereen onder ons een enorme kamer waar zijn Xbox 360 staat. Geen probleem om te gamen, maar wat nu als je Kinect wilt gaan gebruiken?
Dan lijk je zomaar eens buiten de boot te gaan vallen. Tijdens gesprekken met ontwikkelaars werkt Kinect alleen wanneer je rechtop staat. Opvallend hierin is dat ontwikkelaars het ook niet helemaal duidelijk weten. De ene keer meldden ze IGN dat het zowel staand als zittend kon, de andere keer zeiden ze dat het alleen staand kon.
Reden volgens de ontwikkelaars is dat Kinect het frame van je skelet niet goed kan lezen wanneer je zit. Hierdoor ontstaan er problemen en worden bewegingen niet goed overgenomen. Opvallend is dat Microsoft vertelt dat Kinect wel degelijk zittend gebruikt kan worden, maar dat het gaat om de gebruikerservaring waarmee je dit doet. Sommige games zijn beter staand speelbaar, andere toepassingen zijn zittend makkelijker.
Het overnemen van de staande bewegingen werkt overigens niet altijd even goed. Bij titels als Dance Central en Child of Eden werden de bewegingen identiek overgenomen, bij Kinect Adventures was er echter een duidelijke vertraging.
In ander Kinect nieuws geeft IGN ook aan dat de stemcommando's niet goed werken. In een ruimte waar geen echo of drukte was werden mensen zonder accent niet goed begrepen. Overigens kunnen mensen die wel een accent hebben nog problemen krijgen, maar dit is nog niet helemaal zeker.
|
|
|
|
01:32 [E3] EA lekt N3DS info?
01:17 [E3] Brink uitgesteld naar 2011
|
Reacties (24) |
|
Pagina:
1
|
|
Gast (80.61.41.xxx)
op 17-06-2010 om 01:30
|
En in de trailer zag je duidelijk dat die mensen op de bank zaten toen ze film aan het kijken waren en gingen verder spoelem.
Nog al een Dikke FAIL van Microsoft als je het mij vraagt dan gebruik ik lekker de controller dan kan ik wel lekker op de bank zitten.
|
|
Gast (195.241.235.xxx)
op 17-06-2010 om 01:56
|
rechtop straat. * foutje waarschijnlijk maar idd dit is wel een dikke FAILLLL :S
|
|
Cervantes
op 17-06-2010 om 01:58
[Niv: 117 / Exp: 5871]
|
wordt alleen maar slechter
|
|
zie sang
op 17-06-2010 om 03:29
[Niv: 80 / Exp: 3986]
|
Zo kan nadal niet scoren , bij de moves kan dit wel .
goed v mij ....
|
|
Gast (91.177.72.xxx)
op 17-06-2010 om 04:11
|
Lmao fail, plus het feit dat Kinect prerecorded was op de E3, check die Star Wars game maar.
|
|
Gast (84.193.243.xxx)
op 17-06-2010 om 05:53
|
|
|
Berserk
op 17-06-2010 om 07:01
[Niv: 149 / Exp: 7431]
|
Ok faaaaaal
Je bent een film aan het zien, en dan telkens rechtstaan als je wilt pauzeren, voortspoelen enzo??? Daar gaat je luie filmavond!
En wat dan met invalide mensen die boven hun heup nog alles kunnen maar alleen niet kunnen staan? Die mogn niet Kinect spelen? Ach ja die zullen dan wel een Move kopen
|
|
Icecubez
op 17-06-2010 om 08:39
[Niv: 45 / Exp: 2261]
|
Vraag me af of dit waar is....
Zo ja dan valt Kinetic per nu voor mij af.
Als ik dan toch al sta kan ik net zo goed mijn controller pakken, het ging om eenvoud toch ?
Ik was wel onder indruk van Kinetic, maar sommige dingen zoals de lag en nu dat je moet staan doen het voor mij gewoon niet !
Ik heb zelf alle consoles en speel het meest op mn 360 bij mij gaat dit keer Move echt voor ! zeker de precisie !
Vind alleen het ontwerp het uiterlijk van Move in en in slecht helaas.
|
|
Gast (76.73.38.xxx)
op 17-06-2010 om 09:03
|
en toen verloor MS de console wars.............
It's all over
|
|
Gast (76.73.41.xxx)
op 17-06-2010 om 09:07
|
De Grootste faal in gameshistorie ,nog slechter dan de sony E3 persconferentie uit 2006.
MS heeft werkelijk het dieptepunt bereikt.
Terwijl het had heel eenvoudig geweest voor MS om te winnen.
Kleinere xbox versie met slot loader drive (zoals de wii en ps3) en multiple dvd wisselaar, zodat dat argument over discs verwisselen van tafel kon gaan.
Verder dat hele kinect onzin gewoon afblazen en dta geld beter investeren in gamestudio's en met nieuwe baanbrekende games koemn ipv te teren op het succes van een shootertje van 9 jaar terug. Die er bijv in vergelijk met COD en MOH en BF BC2steeds meer achterhaald en niet meer va ndeze tijd begint uit te zien.
RIP Xbox of moet ik zeggen RROD ?
Oh en ik ben nog wel xbxo minded terwijl i kdit allemaal zeg en ik heb helemaal neit met phony sony ,maar ms is gewoon veel dommer en slechter, zal wel iets amerikaans zijn.
|
|
Gast (81.207.19.xxx)
op 17-06-2010 om 09:28
|
Ik ben 1 van die gehandicapten personen die niet te lang kan staan vanwege rugproblemen. Ik heb een Wii en zit daar toch echt 95% bij. Te bedenken dat je met gamen er enkel bij kunt staan knapt bij mij in ieder geval volledig af. Als dat zo is houdt Microsoft inderdaad lekker rekening met mensen die iets minder mobiel zijn.
|
|
Gast (81.207.19.xxx)
op 17-06-2010 om 09:30
|
@Berserk, nee ik het bij de Wii ;) Ik denk niet dat Move ook gaat slagen.
|
|
Gast (76.73.38.xxx)
op 17-06-2010 om 09:32
|
bij nader inzien heb ik nu het oroginele artikel op ign gelezen en wat een trieste stemmingmakerij is dit van gamed zeg!!!
Schandalig gewoon. Wellicht kan meneertje rene groen geen engels, maar dan meot je ook geen artikelen overnemen.
Ik micorsoft ff een mailtje sturen wellicht dat ze nog wat advocaten over hebben
|
|
Gast (94.245.127.xxx)
op 17-06-2010 om 09:37
|
wat een fail zijn jullie, beetje mekkeren op geruchten, nergens iets officieels in dit bericht en iedereen gaat los over fail. tssss zielig hoor. blijkbaar zitten julie te wachten om wat af te kunnen kraken.
wacht allemaal gewoon maar even af joh, je zal zien dat dit spul goed gaat werken. De voice controls zijn overigens bzar moeilijk om voor elkaar te krijgen, dus ik kan me indenken dat ze niet alle talen launchen tegelijk, dus wellicht alleen engels en spaans ofzo initieel en dan later talen zoals die van ons
|
|
Joni Philips
(Eindredacteur)
op 17-06-2010 om 09:42
[Niv: 1184 / Exp: 59178]
|
Officieel gaat MS natuurlijk nooit zeggen wat eventuele problemen zijn met hun product, uit zulke playtests komen best de huidige problemen naar voren. Nu is het aan de developers om deze proberen te veranderen.
|
|
Gast (86.83.92.xxx)
op 17-06-2010 om 09:46
|
Ze kunnen beter gebruik maken van LiveMove ofzoiets, dat zijn voorgeprogrammeerde bewegingen en het werkt waarschijnlijk veel beter.
|
|
Nicholas Vi Britannia
op 17-06-2010 om 10:03
[Niv: 42 / Exp: 2122]
|
Waarom zou je dan nog Kinect gebruiken om de film te bedienen? Als je toch op moet staan kan je net zo goed de afstandsbediening pakken.
|
|
Roderick
op 17-06-2010 om 10:11
[Niv: 417 / Exp: 20866]
|
Bericht inderdaad aangepast Gast (76.73.38.xxx). Er was een onduidelijke vertaling van het IGN artikel naar het Gamed artikel. Het is nu aangepast.
Overigens is het IGN dat speculeert dat het menu dan ook staand zou moeten, maar dat is nooit getest of door een ontwikkelaar gezegd.
Excuus voor eventuele verwarring.
|
|
SCRAP
op 17-06-2010 om 11:31
[Niv: 22 / Exp: 1102]
|
Ik zat al met verbazing naar het Forza 4 Kinect filmpje te kijken. Een racegame waarbij je met een denkbeeldig stuurtje staand moet spelen? Dat werkt toch voor geen meter, nog los van het feit dat je kramp in je poten krijgt wanneer je het langer dan 5 minuten doet.
Sorrie, maar dit is alleen geschikt voor de meest casual kiddygames die er zijn.
Echt walgelijk dit, evenals Move en de Wii..
Muis en toetsenbord........
|
|
Gast (84.193.243.xxx)
op 17-06-2010 om 11:52
|
Stephen Toulouse
Guys, we're still developing Kinect. I've no idea what ign wrote and am not contradicting. Just saying ive used menus sitting. Calm down. :)
http://twitter.com/stepto
|
|
JasperCLA
op 17-06-2010 om 16:11
[Niv: 94 / Exp: 4675]
|
Die sony gatlikkers kunnen het weer niet laten...
|
|
Gast (77.250.177.xxx)
op 17-06-2010 om 16:13
|
msshkomt er nog een update voor dat maar denk het zelf dat dat een kleine kans is _O_
|
|
Gast (195.169.10.xxx)
op 18-06-2010 om 11:57
|
@JasperCLA, idd dat is ook wel te verwachten met een site met 60% flaming sony fanboys.
|
|
im2
op 28-06-2010 om 18:53
[Niv: 574 / Exp: 28719]
|
Een minieme reeks launchgames is één ding, als het ook niet voor de volle 100% werkt dan heb ik helemaal geen reden om dit aan te schaffen. Tijd voor Microsoft om beide problemen aan te pakken.
|
|
Pagina:
1
|
|
|
|