Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(7) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Nieuws:

'Natal gebruikt 10 tot 15 procent van 360'


Door Rene Groen op 08-01-2010 om 08:25
Bron: New Scientist

Stukje bij beetje leren we meer informatie over Xbox 360 Natal, zo moet deze einde van het jaar verschijnen en draait deze op 30 fps. Ook vandaag leren we nog iets bij.

Lead Developer Alex Kipman laat tijdens de CES weten dat Natal op de bestaande Xbox 360 hardware moet lopen, waarbij ze ervoor willen zorgen dat niet teveel rekenkracht weggenomen wordt van de ontwikkelaars. Natal zal om deze reden zo'n tien tot vijftien procent van de rekenkracht gebruiken.


08:25  Split Second ontwikkelaar met tweede titel
08:25  EA Sports sluit accessoire-deal
 Reacties (12)
 Pagina: 1
Gast (80.101.80.xxx) op 08-01-2010 om 08:49
Is hierbij ook al de image processing inbegrepen? Dan bedoel ik de specifieke processing die voor elk spel verschillend kan zijn. Of zijn deze getallen puur de 3D beelden doorvoer van de camera naar de Xbox 360?

seph op 08-01-2010 om 09:04 [Niv: 38 / Exp: 1910]
10 tot 15 procent is nog best veel..

Nelus op 08-01-2010 om 11:50 [Niv: 526 / Exp: 26310]
Als ze gewoon leuke games maken is er niks aan de hand, dan kunnen ze wat graphics opofferen.

Gast (217.140.4.xxx) op 08-01-2010 om 11:51
Ik had gehoord dat dit komt omdat MS de processor uit de Natal heeft gehaald. Deze processor zou normaal in de Natal inbegrepen zijn, zodat ie zelf de beweging-detectie kon verwerken.
Om de Natal zo goedkoop mogelijk te verkopen hebben ze deze chip eruit gehaald, en wordt dit nu door de X360 zelf gedaan.
Ach...dat maakt niet zo veel uit, want er gaan toch enkel Wii-achtige party games voor uitkomen.
Verwacht geen games als Gears of War voor Natal.

GanGsterG op 08-01-2010 om 16:16 [Niv: 256 / Exp: 12782]
30 fps is wel weinig de ps-eye heeft 120 fps.maar is 30 wel genoeg om allees fijnloos te laten verlopen,want je beweegt dan wel veel zonder controller.

Wii gamer op 08-01-2010 om 17:23 [Niv: 290 / Exp: 14517]
yes, percentages zeggen wat... not really. We willen gewoon zien wat Natal toe in staat is.

Fuuton op 08-01-2010 om 17:44 [Niv: 9 / Exp: 454]
Laat eerst eens wat zien van echte games aan techdemos hebben we niet veel.

Velqor op 08-01-2010 om 19:02 [Niv: 191 / Exp: 9548]
dit is tenminste wel innovatief en nieuw, in vergelijking tot andere wii ripoff dingen. maar ik denk ook dat dit gaat falen [sorry at die hard x360's] liever gewoon met controller

GanGsterG op 08-01-2010 om 19:27 [Niv: 256 / Exp: 12782]
@dellion al het motion shit is kut.maar falen weet ik niet,omdat de wii juist door het motion gedoe zo goed verkoopt.

im2 op 08-01-2010 om 20:44 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Dat is nog best veel, ik vraag me af of graphics zoals Modern Warfare 2 dan nog mogelijk zijn.

MarcianoNL op 08-01-2010 om 20:58 [Niv: 217 / Exp: 10864]
Horen we tenminste de eerst paar maanden niet van developers dat ze de volle 100% van de Xbox gaan benutten met Natal.

ApoC op 08-01-2010 om 21:28 [Niv: 101 / Exp: 5061]
@im2, nee, dit is idd best veel, maar we zullen zien.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Xbox 360
Type:
Hardware
Releasedatum:
02-12-2005
Ontwikkelaar:
Microsoft
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media