Technisch gezien valt het allemaal nog wel reuze mee met BBS. Maar tuurlijk ziet het er mooi uit.
Cellshaded Games zijn ook makkelijker te runnen.
Maar in feite zijn dit niet betere textures dan ze gebruiken in een bv een GTA lCS(LCS Grote Open Wereld).
Het Graphics Design is alleen anders.
Qua AA is het misschien wel beter dan veel games, maar dat komt door het feit dat PSP games standaard in Progressive Scan draaien, waardoor je het gemis van AA meer merkt. Veel Games gaan meestal voor technisch betere graphics met hoge textures et cetera waardoor ze niet veel over hebben voor AA.
Zie BV: New Traveler: Brave Story maar ongeveer 200 MB.
Maar Agito gaat waarschijnlijk dik overheen met aardig mooie Textures.
Agito Aimt voor Kwaliteit van FF 12, 13 en 13 V.
Ook draait KH op de Engine van Crisis Core die in 2007 uitkwam. Wel raar dat mensen nu pas zo erg onder indruk zijn.
Maar op hier nou zo erg van op te kijken..
Ik ben allang over dat punt heen

, dat was bij mij al in 2005 bij GTA LCS.
Dit is zeker top, maar ik zou niet zeggen dat dit grafisch het onmogelijke doet.
Ik moet ze wel nageven dat deze Engine veel beter is, Dissidia gebruikt bijvoorbeeld wel nogsteeds de slechte KH2 Engine.
In dat geval zie je duidelijk verschil in de Graphics.
Maar dat heeft eerder te maken met het vakmanschap van de engine ontwikkelaars.