Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Augustus 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 Augustus 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
31 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
30 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
29 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
28 Juli 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
27 Juli 2025 
(0) 
26 Juli 2025 
(1) 
(8) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
23 Juli 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
21 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(3) 
(0) 
20 Juli 2025 
(1) 
(2) 
19 Juli 2025 
(5) 
(0) 
18 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(2) 
16 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
15 Juli 2025 
(0) 
(3) 
(1) 
(0) 
14 Juli 2025 
(6) 
(1) 
(1) 
(0) 
12 Juli 2025 
(5) 
(0) 
(1) 
(0) 
11 Juli 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
10 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
08 Juli 2025 
(0) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Nieuws:

Takai wil verder met de Xbox 360


Door Rene Groen op 16-12-2008 om 15:23
Bron: CVG

The Last Remnant wist geen indruk te maken op de redactie, onze Xbox 360 review kwam dan ook niet hoger dan een 51. Toch is de ontwikkelaar van het spel nog lang niet klaar met de Xbox 360.

In gesprek met OXM geeft Horishi Takai aan dat de ontwikkeling op een Xbox 360 een stuk soepeler gaat dan op de PlayStation 3. Hiernaast is hij ook enthousiast over de Unreal engine en hoewel hij nog niet weet wat zijn volgende project zal zijn bij Square-Enix, maar hij hoopt alvast dat het een Xbox 360 project is.


15:24  Phantom lanceert digitaal distributieplatform
15:18  Tweedehands schaadt game-industrie?
 Reacties (8)
 Pagina: 1
Gast (217.122.89.xxx) op 16-12-2008 om 15:40
lol zodat hij nog een 360 game kan verpesten met framedrops

Gast (77.250.192.xxx) op 16-12-2008 om 16:23
Square doe die Unreal engine 3 de prullebak in en gebruik gewoon je crystal tools engine. Heb je al meteen betere graphics.

eehbiertje op 16-12-2008 om 16:40 [Niv: 76 / Exp: 3825]
we zullen het zien...
kameraad van mij heeft tlr en die boeit die framedrops niet zo (heb hem er nog neit over gehoord in ieder geval)

Gast (81.207.19.xxx) op 16-12-2008 om 17:50
Dan mag de Xbox die Takai sukkel wel houden met zijn troep :-P

Gast (81.207.19.xxx) op 16-12-2008 om 17:51
Als ie niet eens normaal fatsoenlijk een game kan ontwikkelen voor de 360 wat zogenaamd zo "gemakkelijk" is, laat staan voor de PS3.

Gast (213.118.210.xxx) op 16-12-2008 om 18:10
hopelijk maakt die de game op de pc beter!

Gast (94.210.210.xxx) op 16-12-2008 om 19:57
Sony moet eens zorgen voor betere dev-kits voor third parties. Dat zal wel helpen tegen dat geklaag over proggen op de PS3.

Gast (87.208.117.xxx) op 16-12-2008 om 22:25
Houd die bagger maar

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Xbox 360
Type:
Hardware
Releasedatum:
02-12-2005
Ontwikkelaar:
Microsoft
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media