Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
17 Juni 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Juni 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
14 Juni 2025 
(0) 
13 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2025 
(0) 
(0) 
09 Juni 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Nieuws:

'InFamous draait om kwaliteit, niet om lengte'


Door Rene Groen op 13-11-2008 om 17:24
Bron: Eurogamer

De verwachtingen voor inFamous zijn nu al hooggespannen, ondanks dat we eigenlijk nog niet eens heel veel van deze game gezien hebben.

Dat wat we echter zagen was van mooie kwaliteit, en dat is precies waar de ontwikkelaar naar streeft. Sucker Punch’s Nate Fox laat weten dat ze vooral een mooie game willen maken, en dat het niet draait om de lengte van hun titel. Fox beroept zich onder andere op het ietwat korte God of War en veel langere Grand Theft Auto IV, beide zijn twee zeer sterke titels als je kijkt naar kwaliteit, waarbij het niet uit hoeft te maken hoe lang de titels zijn.

quote:
'Bij mij draait het niet om de lengte, maar om de kwaliteit. Omdat ik van beide games kan genieten [God of War en GTA IV - Red.] hoop ik dat ontwikkelaars nooit uit gaan van een lange game, maar in plaats daarvan zoveel mogelijk plezier in een disc stoppen als mogelijk is, met welke lengte dan ook. Dat is precies wat we doen met inFamous.'




19:03  GTA IV DLC en NDS verschijnen later?
17:14  'Sonic Unleashed kan fans terugwinnen'
 Reacties (31)
 Pagina: 1 | 2
eehbiertje op 14-11-2008 om 11:49 [Niv: 76 / Exp: 3825]
@ wfrulez

whahaha je bedoelt gta sa cker

ik ga voor speelduur ipv kwaliteit...
9/10 mensen hebben toch een bagger pc/tv dus die zien de kwaliteit van graphs toch niet..

andere kwaliteiten zou leuk zijn... goede ai enz
vind het irritant als ik een vet mooi spel heb en dan in 1 middagje of 2 uitgespeeld heb... kun je wel van die minigames doen die geen zak aan zijn maar schiet je ook niet veel mee op

Roderick_IV op 14-11-2008 om 12:25 [Niv: 3 / Exp: 133]
Ik nam aan dat het spel niet kort wordt, en ook na deze reactie niet. Ik kan me wel vermaken met een spel van 10-12 uur, maar dan wel een hoge replay-value AUB

Nibor op 14-11-2008 om 16:04 [Niv: 144 / Exp: 7223]
Hint naar een speelduur van enkele uurtjes?

Gast (81.244.211.xxx) op 14-11-2008 om 16:12
eehbiertje, met kwaliteit bedoelen ze de gameplay...

im2 op 14-11-2008 om 16:50 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Hoe langer je de game maakt, hoe meer moeite je er in moet stoppen en hoe moeilijker het is om de kwaliteit te bewaren.

Het zou jammer zijn als ze hier een korte game van maken, want in een free-roaming game wil je het liefst ieder plaatsje gebruiken in het verhaal.

Gast (87.67.58.xxx) op 14-11-2008 om 19:24
maar het draait ook om gameplay en als de gameplay goed is zullen ze ook meer verkopen

 Pagina: 1 | 2

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
inFamous
Type:
Game
Releasedatum:
29-05-2009
Ontwikkelaar:
Sucker Punch
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media