Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
17 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(1) 
16 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
15 Juli 2025 
(0) 
(3) 
(2) 
(1) 
(0) 
14 Juli 2025 
(5) 
(1) 
(1) 
(0) 
12 Juli 2025 
(5) 
(0) 
(1) 
(0) 
11 Juli 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
10 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
08 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
05 Juli 2025 
(0) 
(0) 
04 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
02 Juli 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Juni 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
29 Juni 2025 
(0) 
28 Juni 2025 
(0) 
27 Juni 2025 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
24 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 Juni 2025 
(0) 
(0) 
22 Juni 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
21 Juni 2025 
(7) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
20 Juni 2025 
(5) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
19 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
18 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
14 Juni 2025 
(1) 
13 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Nieuws:

Limiet Xbox Live Arcadegames niet omhoog


Door Rene Groen op 02-03-2008 om 00:13
Bron: Gamasutra

De Xbox Live Arcadegames zijn een groot succes, sinds enige tijd doen enkele ontwikkelaars echter hun beklag over de maximale grootte van 150 MB.

Vanwege de kritieken ging het gerucht dat de limiet van 150 MB weleens opgeschroeft kon gaan worden, volgens Jeremy Wacksman, global marketing maanger van Xbox Live Marketing is hier echter niets van waar. In gesprek met Gamasutra laat hij weten dat ze niet veel klachten hebben gehad, en dat er om die reden ook geen plannen zijn om de limiet op dit moment te verhogen. Als voorbeeld noemt hij Undertow, een game die onder de 50 MB bleef:

quote:
"It ensures small, pick-up-and-play games, and I think people are finding... look at Undertow that just came out. Unreal Engine 3, single and multiplayer, with cutscenes in audio, under 50 [megs]. Not even under 150 megabytes. Developers are finding incredible ways to fit into our platform, and that's part of why I say that."


00:13  Atari oprichter bezig met MMO
00:13  Major League Eating naar WiiWare
 Reacties (4)
 Pagina: 1
Gast (194.169.216.xxx) op 02-03-2008 om 00:26
En daar betaal je voor. Heerlijke service

Gast (62.45.247.xxx) op 02-03-2008 om 01:15
achja zoveel hinder hebben ze er niet van ligt dus vooral aan de ontwikkelaar zelf, kijk idd naar undertow UE3 nuff said

Roderick op 02-03-2008 om 10:46 [Niv: 417 / Exp: 20866]
Tja, tis aan de ene kant natuurlijk goed beleid: meer mensen kunnen de games downloaden etc. Aan de andere kant: sommige developers hebben er last van en dat is zonde.

Fiercy Dragon op 02-03-2008 om 21:28 [Niv: 66 / Exp: 3297]
het punt is, ik heb nu nog maar 2gb over op mn hd, dus ik ben blij dat de limiet zo blijft...

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Xbox 360
Type:
Hardware
Releasedatum:
02-12-2005
Ontwikkelaar:
Microsoft
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media