In Japan is Super Smash Bros. Brawl reeds even beschikbaar waardoor veel informatie van de game bekend is. De Super Smash Bros. Dojo heeft echter nog steeds nieuwe informatie voor ons.
Nintendo stelt vandaag enkele kleine technieken voor die niet in de handleiding aanwezig zijn.
Ukemi: Dit is een kleine beweging die je moet uitvoeren net voor je tegen de grond crasht. Dit zorgt ervoor dat je niet verder stuitert.
Perfect Shield: In het moment voor je geraakt wordt door een aanval, moet je jouw schild oproepen.
Stale-Move Negation: De schade die een aanval doet, vermindert naarmate je hem meer gebruikt in één gevecht. Je moet afwisseling in het spel brengen.
Glancing Blows: Dit is een aanval die de vijand maar nipt raakt. Dit doet weinig schade en wordt begeleid door een klein geluidje.
Swim: Je kunt in deze game kleine stukken zwemmen, dit hangt af van de afgelopen schade.
Small Jump: Je kunt naast een normale sprong ook een kleine sprong uitvoeren, die handig kan blijken om aanvallen te ontwijken. Deze sprong voer je uit door de sprongknop te snel los te laten.
Pivot Grab: Dit is een manier om een vijand vast te grijpen tijdens het lopen. Je moet de D-Pad in de omgekeerde richting indrukken om een vijand op te pakken en weg te gooien.
Eating While Reclining: Indien je na een sterke aanval op de grond belandt, kun je door op A te drukken naar eventuele voedselitems te kruipen. Deze gebruik je om te genezen.
Breaking Reflectors: Verschillende personages hebben de mogelijkheid om een aanval te reflecteren en extra krachtig terug te sturen naar de vijand. Je kunt een aanval meerdere keren reflecteren, maar na enkele reflecties wordt het te krachtig voor je verdediging.
|