Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
27 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 Maart 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Maart 2024 
(2) 
(0) 
23 Maart 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
22 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
20 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Maart 2024 
(0) 
(2) 
16 Maart 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
14 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(2) 
13 Maart 2024 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
10 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
09 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
08 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
06 Maart 2024 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(3) 
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Nieuws:

Perfect Dark 2 eind 2008?


Door Roderick op 15-10-2007 om 10:02
Bron: GameGuru

Met Perfect Dark heeft Rare één van de beste shooters aller tijden ontwikkeld. Op de Nintendo 64 nog wel. Zo ver hoeven we gelukkig niet terug te kijken voor een Perfect Dark game: Perfect Dark Zero verscheen op de Xbox 360 bij lancering en was een hele aardige game.

Niet meer dan 'heel aardig' was de game en daarmee werden de verwachtingen toch niet helemaal waargemaakt. Misschien dat Perfect Dark 2 het kan doen, het vervolg op Perfect Dark waarover nu geruchten gaan dat die eind 2008 komt.

De game zou donkerder zijn dan de andere games zodat er een gevoel is dat er iets mis is. Het verhaal zou veranderen op basis van de keuzes die de speler maakt, zo zijn er dus ook verschillende eindes. Ook zou er een engine gemaakt zijn die volledige interactiviteit met de omgeving moet geven.

De game kon wel eens eind 2008 komen, maar voorlopig blijft het allemaal bij dikke geruchten.


10:23  Xbox 360 verder in prijs omlaag?
09:44  Resistance sequel eind 2008?
 Reacties (17)
 Pagina: 1
Sebastiaan van Wijk op 15-10-2007 om 10:32 [Niv: 73 / Exp: 3645]
Als Rare mikt op 2008, wordt dat dus 2010 voor we die titel gaan zien

Joni Philips (Eindredacteur) op 15-10-2007 om 10:36 [Niv: 1181 / Exp: 59053]
Nah, het wordt gewoon een PS4 game. (ziende de weg van PDZ)

Gewijzigd door Joni Philips op 15-10-2007 om 10:37

soepkoe op 15-10-2007 om 10:42 [Niv: 18 / Exp: 882]
eerst zien dan geloven! geef ons eerst maar eens wat van banjo kazooie te zien (liefst spelen!)

maar zo als we t nu lezen zou het mooie tegenhanger zijn voor killzone 2 en resistance 2 (al zou die dan wel hopeloos falen ben ik bang..) MS moet wel gaan nadenken wat ze tegenover deze titels willen brengen!

MaartenL (Redacteur) op 15-10-2007 om 10:55 [Niv: 472 / Exp: 23598]
Ik zie een deeltje 2 wel zitten...

Deeltje 1 was de eerste game op mijn 360 (samen met DOA4) en ik heb er toch goed van genoten. Het spel had wel enkele sterke punten maar sommige lvls had je echt een 'moest dit nou?' gevoel...

Allersinds eens benieuwd wat ze voor deze voor ogen hebben en ik hoop dat de sterke co-op gameplay terugkomt want die was enorm leuk.

Gast (82.75.125.xxx) op 15-10-2007 om 11:29
ja deel 1 was gewoon goed voor een launch game.

Gast (82.139.64.xxx) op 15-10-2007 om 11:49
deel 1 was op de n64 die was tof maar pfdzero is zwaar tegen gevallen bij mij

madmaniac op 15-10-2007 om 12:38 [Niv: 65 / Exp: 3265]
perfect dark op de N64 is een van mijn lievelingsspellen. Zero heb ik nog nooit gespeeld, maar iedereen zegt dat het minder goed is, dus dan zal het wel zo zijn.

Hannibal op 15-10-2007 om 13:07 [Niv: 17 / Exp: 848]
Ik vond Zero niet slecht, vond het een beetje jammer dat je niet kon springen maar verder vond ik het een zeer vermakelijk spel, nog niet eens uitgespeeld zelfs omdat ik er geen tijd voor had maar ik ben wel benieuwd naar een nieuw deel.

Gast (62.194.154.xxx) op 15-10-2007 om 13:14
Lijkt me wel grappig :)

Gast (81.246.81.xxx) op 15-10-2007 om 13:20
Ik vond PDZ echt een dijk van een game, zeker rekening houdend met het feit dat het een launchtitels was en al dingen deed dit veel games nu nog steeds niet lijken te realiseren.

Campaign (single):
+ grote verscheidenheid in levels
+ mooie graphics
+ prachtig ogende wapens
+ veel wapens & gadgets
+ verscheidene manieren om een level te bëeindigen
+ verschillende objectives per moeilijkheidsgraad
+ andere delen van levels per moeilijkheids graad
+ uitgebreide opties
+ goede voiceacting
+ goede eerste poging tot een degelijk coversysteem
+ verschillende wegen om door een level te geraken
+ degelijke 3rd person animaties
- vsync probleem in sommige levels
- meer levels had welkom geweest
- verhaal komt soms nogal zwak over

Campaign (coop):
+ 2P coop door heel de campaign (splitscreen + live)
+ Spelers kunnen in sommige levels van op verschillende plaatsen beginnen
+ coop acties zijn soms nodig

Multiplayer:
+ tot 32-speler (nog steeds het hoogste aantal op 360, meeste devs durven niet over 16 of zelfs 8 te gaan)
+ stabiele netcode met als resultaat weinig tot geen lag, zelfs niet met 32
+ veel customizable settings
+ veel modes
+ voor een keer moet een multiplayer niet onder doen qua graphics ten op zichte van de campaign
+ guest profiel voor online te gamen in splitscreen zonder dat er een tweede gold account nodig is (wordt ook zelden mogelijk gemaakt in andere games)
+ elke map bestaat in drie varianten
+ degelijke 3rd person animaties
- er hadden standaard iets meer maps mogen in zitten

Voor mij zijn er echt weinig zware minpunten aan PDZ, heb nooit goed begrepen waarom deze game zo erg werd afgekraakt, mss waren de verwachtingen iets te hoog bij vele mensen.

Gast (213.93.36.xxx) op 15-10-2007 om 14:18
- Te donkere levels. En nu het nog donkerder wordt...

Gast (84.28.36.xxx) op 15-10-2007 om 15:10
Met Perfect Dark heeft Rare één van de beste shooters aller tijden ontwikkeld.
Hij was goed maar niet Zo goed. Gemiddeld staat die een 8.

Onna76 op 15-10-2007 om 15:59 [Niv: 372 / Exp: 18579]
Het is niet deel 2 maar 3 als je de N64 versie gewoon meerekend, zoals het hoort, mag zeker niet van ome Bill

Fiercy Dragon op 15-10-2007 om 23:30 [Niv: 66 / Exp: 3297]
@ gast 81.246.81.xxx

weet je wat me opvalt, geeneen van je plusjes of minnetjes gaat over of het wel lkkr schiet (wat toch wel belangrijk is bij een shooter), en dat is nou wat ik het grootste minpunt vind aan de game, het schieten gaat gewoon niet lekker...

ander minpunt: de graphics, zelfs voor een launchgame was het niet mooi...

vraagje, wat doet het dan dat veel andere games nog niet kunnen realiseren (en dan neem ik aan dat je wel op topgames duidt, want om nou appels met bananen te gaan vergelijken ligt mij niet...)

P-Bwoy op 16-10-2007 om 15:10 [Niv: 26 / Exp: 1299]
"Met Perfect Dark heeft Rare één van de beste shooters allertijden ontwikkeld"

Zullen we daar maar Goldeneye van maken?

Gewijzigd door P-Bwoy op 16-10-2007 om 15:10

Gast (77.60.83.xxx) op 16-10-2007 om 16:20
PDZ heb ik zoveeel online gespeeld. unieke gameplay

Gast (84.192.134.xxx) op 16-10-2007 om 23:12
De graphics in pdz waren echt wel uitmuntend voor een launchgame, de wapenmodellen heb ik nog steeds niet zo gedetaillerd gezien als in PDZ, tenzij je slecht ziet uiteindelijk, buiten de vsyncing probleempjes viel er absoluut weinig op aan te merken, die donkere levels liggen gewwon aan je tv-instellingen, op mijn oude CRT waren die nooit donker in tegendeel en op mijn Full HD ook niet.

@fiercy dragon: Wat bedoel je nu in godsnaam met het schiet niet lekker? Je mikt en je schiet, zo werkt een gun nu eenmaal

Wat deed PDZ zo goed dat zo nu nog niet eens evenaren?
PDZ realiseerde op de launchday een uberstabiele multiplayer netcode met 32-spelers en gelijkwaardige graphics met de singleplayer, terwijl de meeste van die bewuste "top" games niet eens over 16-speler durven gaan en dan soms zelfs nog lag hebben en zo goed als altijd mindere graphics.

Enkel voorbeelden:
-GRAW 1 & 2 (16)
-Halo 3 (16)
-Gears of War (8)
-Rainbow Six Vegas (16)
-The Darkness (8, veel lag)
-Prey (8, veel lag)
-Splinter Cell (4)
-FEAR (16, lag)
-CoD 2 (16, lag)
-...

De enige recentere game die iets probeerde was CoD 3, deze deed er 28, een eerste stap in de goede richting, nog voorbeelden nodig?

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Perfect Dark Zero
Type:
Game
Releasedatum:
02-12-2005
Ontwikkelaar:
Rare
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media