Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
06 Juli 2020 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juli 2020 
(0) 
(0) 
(1) 
04 Juli 2020 
(22) 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
03 Juli 2020 
(0) 
(14) 
(0) 
(0) 
(3) 
(1) 
(1) 
(0) 
02 Juli 2020 
(8) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
01 Juli 2020 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
30 Juni 2020 
(0) 
(0) 
(9) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(4) 
29 Juni 2020 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(102) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Juni 2020 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
27 Juni 2020 
(11) 
(0) 
(11) 
(1) 
(16) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Juni 2020 
(1) 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
(2) 
(2) 
25 Juni 2020 
(0) 
(3) 
(4) 
(1) 
(0) 
(2) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(26) 
(1) 
(0) 
24 Juni 2020 
(1) 
(3) 
(5) 
(2) 
(2) 
(0) 
23 Juni 2020 
(6) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
22 Juni 2020 
(2) 
(0) 
(5) 
(0) 
(9) 
(0) 
21 Juni 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(19) 
20 Juni 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 Juni 2020 
(6) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(6) 
(2) 
(1) 
(9) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Juni 2020 
(13) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Leer meer over Infinite Undiscovery


Door Rene Groen op 23-09-2007 om 00:08
Bron: Gamespot

Onder de titel 'Infinite Undiscovery' brengt Square-Enix een nieuwe RPG exclusief naar de Xbox 360, tijd voor een andere kennismaking met de game.

In een interview met de producer en director van de game leren we het volgende:

- Het woord 'Undiscovery' is verzonnen door het team en draait om ontdekkingen en de vreugde om iets te vinden. Naarmate de game vordert, hoe meer je ontdekt.

- De maan speelt een belangrijke rol in de game, deze heeft namelijk de gave om mensen een speciale kracht te geven, maar deze is gestopt met schijnen door toedoen van een vijand. De held binnen het verhaal tracht dit uiteraard te voorkomen, toch speel jij niet deze held, maar Kapel. Kapel lijkt heel erg op de held, en wordt op deze manier binnen het verhaal betrokken. Naast deze gelijkenis zijn er nog enkele geheimen, maar dit is een punt waar de ontwikkelaars nog niets over kwijt willen.

Naast de held is er ook nog een heldin, Aya genaamd. Deze helden vechten samen, maar Aye vergist zich in Kapel en denkt dat hij de held is. Kapel zelf is weliswaar niet de held, maar heeft wel een natuurlijke gave om met een zwaard om te gaan.

- Het spel begon als een samenwerking tussen Microsoft en Tri-Ace waar een RPG uit voort moest komen. Omdat Microsoft geen ontwikkelaar is met veel ervaring in RPG's werd Square-Enix opgeroepen omdat zij er wel ervaring mee hebben. Tri-Ace is hierbij vooral belangrijk om het meeste uit de software te halen, terwijl Square-Enix het meeste uit de presentatie haalt.

- De basiscontrols en stijl van gevechten lijkt op die van Star Ocean 3. Er is echter ook een verschil, in Infinite Undiscovery lopen gevechten en de wereld namelijk naadloos in elkaar over.

- Tijdens gevechten bestuur jij Kapel en worden de drie overige karakters van je party ingevuld door de AI. Er is een manier om de AI aan te sturen, ook hierover echter pas later meer.

- Op dit moment is er nog geen multiplayer functie als co-op gameplay, mede omdat de AI geavanceerd genoeg zal zijn.

- Zaken veranderen in de game, zo kunnen bijvoorbeeld elementen op een veld permanent veranderen. Het klinkt wat onduidelijk, maar een verdere informatie hierover werd nog niet gegeven.


00:10  SWAT: Target Liberty
00:07  Tweede episode van Half-Life onder de loep
 Reacties (11)
 Pagina: 1
Fiercy Dragon op 23-09-2007 om 00:17 [Niv: 66 / Exp: 3297]
deze lijkt wel okeej te worden, ik zie het verhaal iig wel zitten net als de looks... nou hopen dat het vechtsysteem okeej is en we hebben een toppertje in wording

mercy0001 op 23-09-2007 om 02:09 [Niv: 157 / Exp: 7862]
super

Devilly op 23-09-2007 om 09:23 [Niv: 275 / Exp: 13756]
Na Mass Effect, samen met White Knight Chronicles, mijn most-wanted RPG. Heerlijk kleuren die ze gebruiken, het hele idee van hoe de gameplay werkt lijkt me erg goed en het verhaal is weer een tikkeltje anders dan wat ik tot nu toe bij veel spellen heb gezien. Ik ben vooral benieuwd naar hoe je het speelveld permanent kunt veranderen. Dit zou best wel eens een heel belangrijk element in het spel kunnen gaan worden.

Gast (85.146.36.xxx) op 23-09-2007 om 09:29
De maan is gestopt met schijnen?! De maan schijnt nooit!! Hij weerkaatst licht van de zon

Devilly op 23-09-2007 om 10:24 [Niv: 275 / Exp: 13756]
@ Gast (85.146.36.xxx): de maan schijnt in dit geval zo, dat er een bepaald soort energie wordt uitgezonden, waardoor de mensen sterker worden. Het is niet echt zo dat de maan zorgt voor het daglicht o.i.d.

Gast (81.207.19.xxx) op 23-09-2007 om 11:28
OH SHIT!!! Komt dit spel ook niet toevallig op de PS3 uit? :'( :'( :'(

Onna76 op 23-09-2007 om 11:30 [Niv: 371 / Exp: 18569]
Cest moi

Devilly op 23-09-2007 om 11:57 [Niv: 275 / Exp: 13756]
Nou ja, aangezien MS een rol speelt bij de ontwikkeling lijkt me dat niet.

....helaas niet.....

FloriX op 23-09-2007 om 21:59 [Niv: 258 / Exp: 12906]
dan koop je n 360

Devilly op 23-09-2007 om 22:36 [Niv: 275 / Exp: 13756]
@ 360FlorisWii: als iemand mij kan bewijzen dat de problemen van dat ding zijn verholpen, en dan doel ik vooral op de krassen op de games, dan is de kans erg groot dat ik hem koop. Maar zodra dat nog niet zo is, no way! Echt waar, MS zou het dik voor elkaar hebben als ze gewoon een kwalitatief goede console hadden uitgebracht. Aan de games ligt het in ieder geval niet.

Fiercy Dragon op 24-09-2007 om 19:30 [Niv: 66 / Exp: 3297]
@devilly

alles wordt toch vergoed dus daar zou ik het niet vanaf laten hangen of je de console koopt of niet

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Infinite Undiscovery
Type:
Game
Releasedatum:
05-09-2008
Ontwikkelaar:
Tri-Ace
Uitgever:
Square Enix
Media:








Meer media