Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Details Star Wars: Force Unleashed


Door Joni Philips op 18-09-2007 om 22:41
Bron: Computer & Video Games

Bij LucasArts en Krome Studios werkt men momenteel hard aan Star Wars: Force Unleashed voor de DS, de Wii, de PSP, de PS2, de PS3 en de Xbox 360. Deze Star Wars game speelt zich af tussen de derde en de vierde film in de serie.

Tot nu toe hoorden we nog niet veel over de Wii-versie, maar daar is vandaag verandering in gekomen. LucasArts liet weten dat we in deze game de WiiMote als lichtzwaard gebruiken terwijl we leren werken met de Force via de Nunchuk. Deze versie bevat tevens een exclusieve Duel Mode waarin twee spelers het tegen elkaar kunnen opnemen in een Star Wars gevecht.


07:43  Meer informatie Dead Space
20:36  'Xbox 360 laatste, PS3 en Wii een succes in 2009'
 Reacties (8)
 Pagina: 1
Niels op 18-09-2007 om 23:11 [Niv: 46 / Exp: 2279]
Typisch wat moesten ze anders doen met die nunchuk

Gast (80.61.23.xxx) op 18-09-2007 om 23:14
loskoppelen zodat je twee handen aan je wiimote kan doen?

madmaniac op 18-09-2007 om 23:45 [Niv: 65 / Exp: 3265]
ik ben in ieder geval heel benieuwd naar dit spel. Hoop dat het een beetje goed wordt uitgewerkt

im2 op 19-09-2007 om 07:21 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Als ze Euphoria en DMM gebruiken kan het erg leuk worden maar ik denk van niet...

willem_liu op 19-09-2007 om 09:35 [Niv: 79 / Exp: 3969]
@ im2duvi op 19-09-2007 om 07:21 [Niv: 148 / Exp: 7381]
Als ze Euphoria en DMM gebruiken kan het erg leuk worden maar ik denk van niet...
=====
Wat is Euphoria en DMM?

Ik denk dat dit heel leuk kan worden. Ik keek al vanaf het begin uit naar een Star Wars spel waar je de Wii-mote als lightsaber kon gebruiken.

Devilly op 19-09-2007 om 12:36 [Niv: 275 / Exp: 13756]
@ willem_liu:

Om het maar even makkelijk voor mezelf te maken heb je hier een uitleg van de Euphoria engine:

"Euphoria is a game animation engine created by NaturalMotion based on Dynamic Motion Synthesis, NaturalMotion's proprietary technology for animating 3D characters on-the-fly "based on a full simulation of the 3D character, including body, muscles and motor nervous system".[1] Instead of using canned animations, the characters' actions and reactions are synthesized in real-time, and so are different every time even when replaying the same scene.[2] euphoria runs on the Playstation 3, Xbox 360 and PC platforms."

Wat DDM is weet ik ook niet.

Gast (62.131.246.xxx) op 19-09-2007 om 14:03
What is DMM? DMM -- exclusive to LucasArts for any game releases through September 2008 -- brings an unprecedented level of realism to the new generation of consoles by making completely interactive environments that react as they would in real life. From crumbling walls to shattering glass and even swaying organic plant life, in-game objects have material properties that behave realistically all in real time and without using a single frame of animation.

If a structure exists -- big or small, dense or thin, floppy or rigid -- DMM causes it to react in the same way dictated by reality. For example, unlike what you'd see in games of the previous generation, wood doesn't simply break apart along a predetermined seam every time -- rather, it splinters into countless pieces from the exact point of impact, also taking into account the amount of sheer force exerted. The same rules apply to any substance imaginable: Rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Crystal fractures. Stone crumbles. Carbonite (yes, the very alloy that encased Han Solo) dents.

Dit stond op lucasarts.com

Devilly op 19-09-2007 om 20:02 [Niv: 275 / Exp: 13756]
Ja, tuurlijk! Daarvan waren die mooie demo's...was ik even vergeten.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Star Wars: The Force Unleashed
Type:
Game
Releasedatum:
19-09-2008
Ontwikkelaar:
Krome Studios
Uitgever:
LucasArts
Media:








Meer media