Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
15 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
14 Juni 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
13 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
12 Juni 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
11 Juni 2024 
(0) 
(7) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Juni 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Nieuws:

Limiet voor XBLA games verhoogd?


Door Joni Philips op 19-01-2007 om 11:03
Bron: 1Up

De Xbox Live Arcade is een online winkel van Microsoft waar Xbox 360 bezitters allerlei oude en nieuwe spellen kunnen downloaden. Omdat niet alle Xbox 360 consoles een harde schijf hebben, werd besloten om een limiet van 50 Mb in te stellen zodat je tenminste de games op een geheugenkaart kon zetten.

Sinds de intrede van de PlayStation 3 (met een limiet van 500 Mb) en de release van Lumines Live (dat opgedeeld werd in verschillende stukken waarvoor je telkens moet bijbetalen) kreeg dit systeem echter kritiek. Anonieme bronnen hebben nu aan 1Up verteld dat de limiet verhoogd werd naar 250 Mb en dat in speciale gevallen de developer zelfs tot 450 Mb mag gaan. Microsoft ontkent voorlopig nog dat er een aanpassing gebeurd is, maar geeft aan dat dit in de toekomst wel kan gebeuren. Castlevania: Symphony of the Night is voorlopig de enige game die over de limiet zal gaan, Microsoft maakte namelijk een uitzondering voor Konami.


11:09  Meer Lumines Live vanaf volgende week
10:54  Final Fantasy XIII demo op nieuwe E3
 Reacties (4)
 Pagina: 1
LUPUS op 19-01-2007 om 11:08 [Niv: 81 / Exp: 4043]
Enerzijds is het wel goed voor ontwikkelaars om heel veel uit een lage limiet te persen, maar als een groter spel gepolijster wordt en meer creatieve ideeën teweeg brengt bij ontwikkelaars, dan lijkt me dit een goede ontwikkeling. En kom nu maar op met die leuke platformen/ avonturengame.

Gast (87.67.42.xxx) op 19-01-2007 om 11:28
Zo is het tevens ook wat meer mogelijk de graphics wat op te poetsen zonder hiervoor een te zwaar spel te releasen. 250-500MB Downen voor een goede remake is geen probleem.
Maar als je Frogger e.a. bekijkt, dan vraag je je toch af of ze niet net een beetje extra grafische punch erin konden verwerken (zie Roboblitz, NovaDrome, Small Arms, Assault Heroes.. daar lukt het aardig mee)

FabianNL op 19-01-2007 om 12:01 [Niv: 6 / Exp: 310]
er zullen wel beetje bij beetje steeds meer uitzonderingen komen...
Maar blijft gewoon wel belangrijk dat ze het zo goed mogelijk blijven comprimeren, daarom doet MS zo moeilijk...

Geen slechte zaak dus, zolang de spellen er maar niet onder gaan lijden!

Gast (83.82.100.xxx) op 19-01-2007 om 13:21
castlevania !!! , ik ben daar egt fan van

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Xbox 360
Type:
Hardware
Releasedatum:
02-12-2005
Ontwikkelaar:
Microsoft
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media