Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
03 Mei 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
02 Mei 2025 
(8) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Nieuws:

Rare nog geen groot fan van downloads


Door Rene Groen op 30-11-2006 om 09:22
Bron: Games Industry

Vrijwel elke ontwikkelaar bied na het verschijnen van zijn game nog een rits downloads aan om het spel nog uitgebreider en daarmee interessanter te maken. Toch is Rare één van de weinige die nog niet veel gebruik maakt van dit systeem.

Voor hun spellen Perfect Dark Zero en Kameo zijn slechts enkele downloads verschenen en dit is niet voor niets. Rare geeft aan dat ze nog terughoudend zijn op het download systeem en vinden dat deze zich eerst meer moet bewijzen alvorens ze het zelf uit zullen bouwen. Daarnaast zijn ze ook bang om teveel mensen kwijt te zijn die werken aan deze downloadable content. Toch lijkt het ons niet onwaarschijnlijk als we voor Viva Piñata vroeg of laat meerdere downloads tegemoet mogen zien.

Gregg Mayles, lead designer van Rare:

quote:
We've got plenty of ideas for what we can do with downloadable content because Piñata is such a unique game, but the jury is still out."


09:31  Kutaragi krijgt tweede functie
09:19  Alternatieve 360 accounts niet geband
 Reacties (6)
 Pagina: 1
Sn34ky op 30-11-2006 om 09:35 [Niv: 29 / Exp: 1464]
En wat ik nog zo jammer vind is dat je voor bijna alles wel geld moet betalen op marketplace... Zelfs voor een plaatje van 1 bij 1 cm die je bij je profiel kunt zetten..

Gast (217.169.231.xxx) op 30-11-2006 om 13:05
Was laatst in een winkel voor een postzegel, wilden ze er gewoon geld voor hebben. Belachelijk!!!

Gast (85.145.245.xxx) op 30-11-2006 om 14:46
gast je bent nu ff triest

cfreak24 op 30-11-2006 om 16:59 [Niv: 43 / Exp: 2130]
goed zo rare zo hoort het je betaalt al genoeg voor een game.

Devilly op 30-11-2006 om 17:17 [Niv: 275 / Exp: 13756]
@ cfreak24: een beetje gratis content zou ook niet erg zijn !!

Ik snap wel waarom ze er niet zo veel gebruik van maken, maar het is op zich wel handig. Maar alleen als het niet wordt gebruikt om mensen uit te buiten, MS!!

wackyprofessor op 30-11-2006 om 20:18 [Niv: 224 / Exp: 11181]
Ze wachten ook af of Viva Pinata een succes wordt..

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.