Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Nieuws:

Gemakkelijk geld verdienen met Xbox Live Arcade


Door Joni Philips op 20-09-2006 om 09:18
Bron: 1Up

Xbox Live Arcade lijkt een behoorlijk succes te worden, de gouwe ouwe games trekken de aandacht en worden gretig van het web geplukt. Deze games spreken vooral mensen aan die eens een simpeler spel willen spelen.

Ook de developers lijken enthousiast te zijn en volgens Jeff Tunnel, werknemer bij Garage Games, die dus geholpen heeft bij het maken van Marble Blast Ultra is daar een simpele reden voor. Volgens hem kost het zo'n $100-300.000 en zes tot twaalf maanden om een XBLA game te maken, daarmee is het budget vergelijkbaar met dat van budgetgames in de winkel. Als er zo'n 100.000 exemplaren verkocht worden, heb je zowat $1 miljoen verdiend. Daarvan gaat ongeveer 35-70% naar Microsoft, afhankelijk van hun hulp. Dat betekent echter wel dat je al snel $500.000 verdiend hebt. Je zou voor minder een game maken.


09:21  Bioware gaat aan de slag met de DS
09:01  Canis Canem Edit - De Jocks
 Reacties (2)
 Pagina: 1
Gast (82.161.63.xxx) op 20-09-2006 om 11:57
ofwel, we worden binnen een jaar overspoeld door goedkope arcade games, wat op zich niet erg is, omdat je natuurlijk zelf bepaalt welke game je wel of niet download. Enige minpunt wat ik hiervan vind, is dat MS de arcade games als 'volwaardige titels' meetelt, in dat opzicht, ze roepen dat ze voor kerst nog 100 games uitbrengen, volgens mij is 75% hiervan die arcade rommel, waardoor het overzicht van echte dedicated 360 titels een beetje vaag/wazig wordt.
Maarja, is vast wel de bedoeling van MS, dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

FreeMad op 20-09-2006 om 13:18 [Niv: 23 / Exp: 1164]
jah dat is vaak wel erg jammer. ze moeten die arcade dingen maar loskopelen van de gewonen games.

het is gewoon k.u.t marketing

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Xbox 360
Type:
Hardware
Releasedatum:
02-12-2005
Ontwikkelaar:
Microsoft
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media