Nieuws: Assassin's Creed naar de Xbox 360
Door Gideon op 01-09-2006 om 09:50
|
Bron: IGN
|
De geruchten gingen eigenlijk al vanaf de dag dat Assassin's Creed werd aangekondigt: dit blijft geen exclusieve PlayStation 3 game.
En de geruchten bleven aanhouden. De pc en Xbox 360 werden genoemd als overige systemen waarop deze titel van Ubisoft zou uitkomen. De Franse ontwikkelaar bleef echter constant ontkennen, maar nu is de kogel dan eindelijk door de kerk; Assassin's Creed komt ook naar de Xbox360.
Volgens de Amerikaanse website 1Up zou namelijk in de nieuwst EGM staan dat het spel naar de Xbox 360 zou komen. Tevens bericht het oktober nummer van het Britse Xbox 360 nummer ook dat Assassin's Creed gewoon naar de console van Microsoft komt.
Echter , het grootste bewijs tot nu toe is nog wel de bevestiging van IGN. Ubisoft zelf zou hen namelijk hebben gemeld dat de game van het team achter Splinter Cell en Prince of Persia: The Sands of Time nu officieel naar de Xbox 360 komt. Zij hebben tevens twee screenshots bijgevoegd. De game verschijnt tegelijk met de PS3 versie.
|
|
|
|
09:58 Speel zelf Rune Factory vanaf 2007
00:23 Screenshots F.E.A.R. Extraction Point
|
Reacties (35) |
|
Pagina:
1
|
2
|
|
Timo_
op 01-09-2006 om 18:53
[Niv: 41 / Exp: 2060]
|
@Berserk, waar denk je waar studio Soho zit?
|
|
Joni Philips
(Eindredacteur)
op 01-09-2006 om 18:57
[Niv: 1184 / Exp: 59178]
|
Er is nog altijd een verschil tussen SCE London en Team Soho. Maar hij zegt dat dubbel door mijn fout, ik had hem Soho, London en Cambridge gezegd maar het moest Liverpool zijn ipv Soho.
|
|
Roderick
op 01-09-2006 om 19:06
[Niv: 417 / Exp: 20866]
|
Ja qua hoeveelheid zit het wel goed. Ach het heeft ook met smaak te maken en de negatieve bijsmaak uit t verleden. Veel van Sony's games zijn op PS2 ronduit slecht gebleken en krijgen nu wel vervolgen: kritisch kijk je er dan vanzelfsprekend naar. Toch hebben ze alles wel in hun mars om dit kritische blikken om te zetten in enthousiasme.
En zo gaan we weer on topic : Assassin's Creed voor Xbox 360!
|
|
Gast (86.85.88.xxx)
op 01-09-2006 om 19:09
|
gast 62 163 50.
I know is niet nieuw trouwens een techniek wat veel studio's al veel gebruiken.
Maar de soundcard die daar in zit die ondersteunt daar alleen maar een gecomprimeerd formaat daarvan :).
Maar boeit niet ben alleen maar blij dat hij ook op 360 komt. :)
|
|
Gast (83.83.187.xxx)
op 01-09-2006 om 20:38
|
Ach het was te verwachten met Ubisoft, wacht eens Assassin's Creed met extra's voor de PS3?, het zou me echt niks verbazen eerlijk gezegd.
|
|
Gast (213.51.231.xxx)
op 02-09-2006 om 12:00
|
@ Gast (13.16.137.x)
Allereerst, wat heeft Dolby True HD te maken met Dolby Prologic 2?? Uhh, 0,0...dus bazel gewoon niet. Dolby True HD is geen opvolger van Prologic 2, dat was Prologic IIx
@ (62.58.132.x)
Je zegt Music Engineer te zijn en Producer, maar je weet blijkbaar nog niet genoeg van audiostreams af. De huidige Dolby Digital EN DTS tracks worden gedrukt c.q. gecomprimeerd omdat er simpelweg niet genoeg ruimte op een disc aanwezig is om de volledige track te kunnen plaatsen. Blu-Ray en HD-DVD geven beide maatschappijen die kans wel!
Dolby True HD en DTS HD zijn Lossless compressed Audio Tracks die allebei draaien op 24bit/192KHz daar waar audio nu draait op 14bit/44KHz.
De Soundcard van de Playstaion 3 heeft daar niks mee te maken! Het geluid wordt doorgestuurd via de Optical Out en moet door je Receiver verwerkt worden.
Huidige Receivers hebben zelf een decoderingssysteem van 24bit/192KHz en dus hoeven mensen geen nieuwe Receiver aan te schaffen.
Quote van CES 2006: "One extremely nice feature of DTS-HD is that it’s fully backwards compatible with current DTS data streams. Older processors will be able to decode this as usual"
Daar komt nog eens bij, dat DTS-HD sowieso al in 7.1 aangeboden wordt vanaf de disc zelf, dus krijgen we voor het eerst 7.1 schijfjes. Zoals ze zelf al zeiden op CES 2006
"Comparing DTS-HD’s 24bit/192KHz/7.1 channel specs with the current CD format with 2 channels of audio, 14 bits of precision and 44KHz sampling isn’t exactly a fair fight -- DTS-HD blows CD out of the water!"
Misschien is het handig eerst hier en daar wat te graven voordat je stellig gaat beweren dat iets niet waar is :)
|
|
link0007
op 02-09-2006 om 12:14
[Niv: 65 / Exp: 3259]
|
yep, ik vond hem ook al ongeloofwaardig overkomen...
maar er past wel degelijk een lossless compressed liedje op een DVD hoor... alleen is dan wel gelijk 1GB ofso weg
|
|
Roderick
op 02-09-2006 om 12:27
[Niv: 417 / Exp: 20866]
|
En wederom maken we een onjuiste vergelijking: je moet DTS-HD niet met 44.1khz stereo vergelijken, maar met de oude DTS en Dolby Digital 5.1 formaten. Beide versies van Assassin's Creed krijgen toch 5.1 Dolby Digital, dus wat de mogelijkheden van PS3 ook zijn: het geluid blijft in deze game gelijk voor beide versies.
|
|
Gast (213.51.231.xxx)
op 02-09-2006 om 19:34
|
@ Roderick Vos
Dolby Digital en DTS hebben zelf ook een lagere bitrate en een lager aantal KHz, het gaat in dat stukje alleen maar om de vergelijking opzich, om aan te geven hoeveel beter het is, dus is ie niet onjuist, het ligt eraan hoe jij het leest, daar kan ik weinig aan doen ;) Maar goed wat jij wilt, ik zet ze voor je op een rijtje, als je de WARE vergelijking wilt:
- Dolby Digital: 6 kanalen 20 bits 44,1 kHz 384 kb/s
- Dolby Digital: 6 kanalen 20 bits 44,1 kHz 448 kb/s (compressie 9:1 en 8:1)
- DTS: 6 kanalen 20 bits 48 kHz 1509 kb/s
- DTS: 6 kanalen 20 bits 48 kHz 754 kb/s
(compressie 4:1 en 8:1)
BTW: hoe weet je dat de PS3 versie Dolby Digital krijgt? Dat is nog niet eens bekend. Er is ook pas net aangegeven dat DTS-HD als decodering is opgenomen in de PS3. Dus tenzij je voor Ubisoft werkt, geen dingen roepen die nog niet eens bekend zijn, dat geeft helemaal een verkeerd beeld.
|
|
360spin!
op 03-09-2006 om 19:03
[Niv: 63 / Exp: 3149]
|
|
|
Pagina:
1
|
2
|
|
|
|