Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
03 Mei 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
02 Mei 2025 
(8) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Nieuws:

Denis Dyack geeft meer Too Human info


Door Rene Groen op 06-07-2006 om 15:20
Bron: Team Xbox

Tijdens de E3 waren er gemengde gevoelens over Too Human. Hoewel de third-person action thriller goed beviel waren er nog wel problemen met de framerate die een jubelstemming in de weg stonden.

Denis Dyack, president bij Silicon Knights, nam de tijd om vragen te beantwoorden. Wij hebben alle belangrijke nieuwtjes even op een rijtje gezet.

- Bij de E3 waren er nogal wat problemen rondom de framerate en camera. Dyack beloofd ons dat al deze problemen bij de uiteindelijke game verholpen zullen zijn. Het spel moet op minstens 30 frames per seconde gaan draaien.

- Het doel tijdens de ontwikkeling is dat iedere speler van de levels kan genieten. Het moet mogelijk zijn om de controller op te pakken en meteen aan de slag te gaan. Tegelijkertijd is er een element voor de hardcore gamer, een element dat ze onder de knie moeten krijgen als ze dat willen. Eén van deze elementen is dat je, mits er genoeg vijanden zijn, vanuit de lucht kunt blijven aanvallen zonder de grond te raken.

- De E3 demo gaf ons een beperkte blik op de game. Elementen als het verhaal, filmpjes, geluid alsook andere zaken waren niet inbegrepen, en de volgende keer worden deze aspecten wel getoond.



- Dyack is enthousiast over Marketplace demo's, en dus willen ze er zelf ook nog één gaan brengen. Ze hopen dit nog voor de release te kunnen doen.

- Om nog maar eens op de E3 demo over te gaan, er zijn geen plannen om het spel te wijzingen aan de hand van de feedback. Het is nutteloos om nu al op fouten te gaan wijzen terwijl het spel nog niet eens af is.

- De game zal in de schappen liggen wanneer hij klaar is, waarmee hij dus geen datum (of jaar) wilde noemen.

- Er zijn nog geen plannen om de Xbox Live Vision camera te integreren, maar er zijn altijd mogelijkheden.



- In Too Human is meer tijd gestoken in content, karakter ontwikkeling en research dan in welke andere game van het team dan ook. Ze zijn er dan ook zeker van dat de speler houd van hetgeen wat ze gepland hebben.

- De achievements spelen een grote rol in Too Human. Deze achievements hebben ook te maken met Xbox Live.

- Allemaal leuk en aardig, maar we missen nog veel details van Too Human. Wat te denken van co-op multiplayer, deatmatch, andere karakters, de rest van de trilogie? Helaas vertelt Dyack nog niets, enkel dat we moeten wachten tot het moment dat het team klaar is om meer te laten zien, waarmee ook de details zullen komen.

- Er is veel gedoe rondom DVD-5, DVD-9, HD DVD en Blu-Ray, maar heeft het team wel genoeg aan DVD-9, de ondersteuning voor de Xbox 360? Gelukkig zijn er geen problemen en worden ze op geen enkel front tegen gehouden door de ruimte.



15:24  Kenny D voor president in Destroy All Humans 2
15:07  Dodelijke fotograaf op screens Dead Rising
 Reacties (1)
 Pagina: 1
ApoC op 06-07-2006 om 18:52 [Niv: 101 / Exp: 5061]
Ik verwacht hier veel van

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Too Human
Type:
Game
Releasedatum:
29-08-2008
Ontwikkelaar:
Silicon Knights
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media