Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Speel met Link in dierlijke gedaante op de E3


Door Rene Groen op 23-03-2006 om 15:53
Bron: Hyrule

Miyamoto legt de lat voor The Legend of Zelda: Twilight Princess behoorlijk hoog. Het moet niet zomaar een Zelda titel worden, maar de perfecte Zelda titel. Hiervoor hebben ze dan ook al een jaar uitstel genomen.

In een interview wilde Miyamoto nog wel wat kwijt over Link binnen zijn gedaante als wolf. Zo is er een gameplay systeem ontwikkelt die de wolf op een zeer natuurlijke manier laten bewegen.

Normaal kijken we bij Zelda in een perspectief waarbij we tegen de rug van Link aan kijken. Zouden ze dit voor de wolf doen, dan keken we constant tegen de staart van het beestje aan. Hierdoor zou het lastig zijn om te bepalen waar je precies heen moest lopen. Door Midna op de rug van de wolf te zetten werd dit probleem weggenomen.
Een ander lastig element waren de vier poten van het beest. Hoe kon deze manier van lopen aansluiten bij de manier zoals we die uit Zelda gewend zijn? Een wolf kan bijvoorbeeld geen blokken wegduwen of op randjes klimmen. Wat een wolf echter wel kan zijn zeer specifieke dingen die ze anders nooit in een Zelda game verwerkt zouden kunnen hebben.

Op enkele kleine verbeteringen na zijn ze er klaar voor om deze wolf speelbaar te maken op de E3.





16:05  Just Cause bezoekt ook de Xbox 360
15:44  God of War 2 camerabeelden te downloaden
 Reacties (7)
 Pagina: 1
Leintjuuh op 23-03-2006 om 16:36 [Niv: 11 / Exp: 546]
Ik ben zelf vrij skeptisch over dat wolf gedoe, maar ik ben blij dat het meer dan een gimmick wordt.

DanLee op 23-03-2006 om 18:09 [Niv: 18 / Exp: 907]
Ik vind het wel tof, keer meer afwisseling van gameplay

Ugamer op 23-03-2006 om 18:46 [Niv: 14 / Exp: 707]
Ik wacht goed echt af!

Gast (86.84.103.xxx) op 23-03-2006 om 18:50
Dit spel ga ik als afsluiter spelen op me cube en dan kan hij de kast in

Gast (84.104.81.xxx) op 23-03-2006 om 19:56
ik hoop dat ze die wolf snel kunnen maken en dat ie ver kan springen :9

Gast (84.104.81.xxx) op 23-03-2006 om 19:57
...en trowens dat lelijke geval op die wolvse rug kunnen ze beter weghalen

Tempest Maniac op 31-03-2006 om 16:12 [Niv: 0 / Exp: 21]
afsluiter voor de cube?...jah de console..want ik denk dat ik m gewoon download in mn revolution...als die uit is dan he

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Type:
Game
Releasedatum:
08-12-2006
Ontwikkelaar:
Nintendo
Uitgever:
Nintendo
Media:








Meer media