Deus Ex: Human Revolution kende een grootste mate van vrijheid, echter werd deze deels teniet gedaan bij de eindbaasgevechten. Het is een fout die Eidos Montreal niet nogmaals wil maken.
In Human Revolution konden gamers hun eigen speelstijl kiezen, zo konden ze al schietend progressie proberen te maken, maar tevens was het mogelijk om rond te sluipen en geen enkel lijk achter te laten. De baasgevechten stonden hier haaks op, in een afgesloten kamer diende je hier wel mee af te rekenen om verder te kunnen.
Eidos Montreal’s Executive Game Designer Jean-François Dugas geeft vandaag aan dat het bij het recentelijk aangekondigde Deus Ex: Mankind Divided anders zal zijn. De game is volledig 'ghostable' te spelen en hier horen ook de baasgevechten bij. Een releasedatum heeft het spel nog niet, wel weten we dat deze naar de PC, Xbox One en PlayStation 4 komt.
Nelus
op 16-04-2015 om 16:40
[Niv: 526 / Exp: 26310]
Is vet hey! Lekker ghost-mode! Geniaal
Malasorte
op 16-04-2015 om 19:34
[Niv: 7 / Exp: 349]
Dat is goed nieuws want die level boss gevechten waren echt het belangrijkste minpunt. Het verplichtte je tot upgrades en het bijhouden van een groot wapen arsenaal dat je als stealth speler verder niet nodig had. Het was echt een onbegrijpelijke fout in Human Revolution en voor mij de reden dat de game als totaal middelmatig blijft.
Redneckerz
(Redacteur)
op 16-04-2015 om 20:30
[Niv: 227 / Exp: 11336]
@Malasorte:
Er is wel een Directors Cut later uitgebracht die veel situaties heeft aangepast.
Malasorte
op 16-04-2015 om 21:06
[Niv: 7 / Exp: 349]
@Redneckerz: die heb ik niet. Als je daar de boss fights stealth kon spelen had ik die inderdaad beter kunnen hebben, want verder ben ik dik tevreden.
Redneckerz
(Redacteur)
op 16-04-2015 om 21:15
[Niv: 227 / Exp: 11336]
@Malasorte:
Dat is inderdaad volgens mij het geval. Over het origineel is namelijk veel kritiek op gekomen dat je de boss fights op het einde niet in stealth kon spelen en je perse de aanval moest kiezen om ze te verslaan. En als je dat niet geleveld had omdat je voornamelijk stealth speelde, dan was je dus letterlijk de lul.
Malasorte
op 16-04-2015 om 22:37
[Niv: 7 / Exp: 349]
@Redneckerz: ik zag inderdaad op YouTube hoe de boss fights werkten bij de director's cut. Dat zag er aantrekkelijker uit
Gast (84.167.79.xxx)
op 17-04-2015 om 09:43
E
Gast (141.135.191.xxx)
op 17-04-2015 om 17:55
wooow wat een trailer
Gast (213.49.110.xxx)
op 17-04-2015 om 20:03
zalige trailer. net zoals bij de eerste, zou die echt een moeten spelen :)