Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
27 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 Maart 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
24 Maart 2024 
(2) 
(0) 
23 Maart 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
22 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Gamed Gamekalender April 2024
Rise of the Ronin
Nieuws:

'Lords of Shadow DLC was vergissing'


Door Rene Groen op 29-06-2012 om 14:38
Bron: Gameranx

Binnen de Castlevania franchise wist Lords of Shadow de beste verkopen te realiseren en de komst van downloadable content was dan ook niet heel gek. Toch was niet iedereen binnen het team even gelukkig met deze uitbreidingen.

Konami's Dave Cox legt in een interview uit dat het grote succes van de game als een verrassing kwam, waarna ze door het management gevraagd werden om downloadable content te maken. Omdat deze nooit gepland stond werd het snel in elkaar gezet en gehaast op de markt gebracht.

De DLC, Reverie en Resurrection genaamd, werden beiden matig ontvangen en verkocht. Cox begrijpt dit wel, de content had volgens hem vanaf het begin gepland moeten zijn zodat ze er voorzichtig mee om konden gaan en het binnen het verhaal konden plannen. Toch benadrukt hij dat ze niet gedwongen werden tot het maken van de content, echter was er wel druk om het te doen. Uiteindelijk was het een foute beslissing om dit toch te ontwikkelen.

Helaas wil Cox nog niet kwijt of Lords of Shadow 2 downloadable content zal ontvangen, wel geeft hij aan geen fan te zijn van de hedendaagse uitgaven. Content moet volgens hem iets toevoegen aan de ervaring, echter moet het geen voortzetting zijn van het hoofdverhaal.


17:23  Gamed Gamekalender Juli 2012
07:35  LEGO Minifigures franchise krijgt MMO
 Reacties (4)
 Pagina: 1
Codewarrior op 29-06-2012 om 15:34 [Niv: 110 / Exp: 5485]
Dus int kort: efkes cash cowen op het succes van de game. Haat aan zulke devs en DLC.

Jaxl187 op 29-06-2012 om 16:35 [Niv: 16 / Exp: 815]
helemaal mee een...de game was geweldig, de DLC minder.
Maar kan toch niet wachten op LoS2!!
Gamescom here I come!!

Gewijzigd door Jaxl187 op 29-06-2012 om 16:35

Orian op 29-06-2012 om 19:49 [Niv: 67 / Exp: 3361]
En, krijgen mensen die willens en wetens door de devs zijn bedonderd hun geld terug? Ik vermoed van niet...

Kutabare!!!!! op 04-07-2012 om 20:25 [Niv: 166 / Exp: 8292]
Leuk om te horen dat sommige devs zelf toegeven dat de meeste Disc Lost Content bagger is.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Castlevania: Lords of Shadow
Type:
Game
Releasedatum:
07-10-2010
Ontwikkelaar:
Mercury Steam
Uitgever:
Konami
Media:








Meer media