Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Augustus 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 Augustus 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
31 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
30 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
29 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
28 Juli 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
27 Juli 2025 
(0) 
26 Juli 2025 
(1) 
(8) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
23 Juli 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
21 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(3) 
(0) 
20 Juli 2025 
(1) 
(2) 
19 Juli 2025 
(5) 
(0) 
18 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(2) 
16 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
15 Juli 2025 
(0) 
(3) 
(1) 
(0) 
14 Juli 2025 
(6) 
(1) 
(1) 
(0) 
12 Juli 2025 
(5) 
(0) 
(1) 
(0) 
11 Juli 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
10 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
08 Juli 2025 
(0) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Nieuws:

'Killzone 3 is niet het maximum.'


Door Joni Philips op 23-02-2011 om 06:55
Bron: VG247

Met Killzone 2 ontwikkelde Guerrilla Games een stevige FPS voor de PlayStation 3, en nu is het tijd voor een vervolg. In Killzone 3 gaat de strijd tussen de ISA en de Helghast verder, en ditmaal lijkt de strijd nog gemener te worden.

Over Killzone 2 vertelde Guerrilla Games dat deze de PlayStation 3 maximaal gebruikte, maar dat wil Guerrilla Games mede-oprichter Hermen Hulst niet herhalen over Killzone 3. Men voelde toen dat men de PS3 tot het uiterste geduwd had, maar nu weet men uit ervaring dat er altijd meer mogelijk is. Zo heeft men in Killzone 3 de Anti-Aliasing techniek van Killzone 2 vernieuwd en efficiënter gemaakt zodat er meer ruimte is. Deze ruimte hebben ze dan weer gebruikt om het aantal polygonen te verhogen. Door creatiever te werken is er dus nog ruimte voor verbetering.
    "We felt that we’d pushed it absolutely to the max. We now know from experience there’s always more mileage in the tech. You can always find new techniques."


07:04  Reclamespots Dissidia: Duodecim Final Fantasy 012
06:44  Famitsu scoort 3DS launchgames
 Reacties (34)
 Pagina: 1 | 2
zie sang op 23-02-2011 om 18:33 [Niv: 80 / Exp: 3986]
deathtanz matisk op 23-02-2011 om 18:22 [Niv: 55 / Exp: 2765] @ Dark Demak.Mee eens.

Niet mee eens alleen komt 3D tevroeg , ofwel willen jullie een andere game en gaan jullie eu daar naar toe ???

Gewijzigd door zie sang op 23-02-2011 om 18:39

deathtanz matisk op 23-02-2011 om 20:30 [Niv: 59 / Exp: 2935]
Wat?
Ben je boos?

Gast (94.212.135.xxx) op 23-02-2011 om 20:59
Gewoon de volgende keer nog minder frames per second gebruiken. Kan er plotseling nog veel meer uit PS3 worden gehaald. En natuurlijk vertical sync uit laten staan, kunnen de graphics weer beter worden.
Weet je wat? We halveren gewoon de resolutie om die later weer te gaan upscalen naar 1080p.

Dit is nu net wat ik zo jammer vind aan gamen op de console. Je moet je altijd maar schikken naar de keuzes van de ontwikkelaar hoe de grafische instellingen zullen worden. Echt zonde! Waarom kan er niet gewoon een extra vodeokaart in worden gedaan om zo het aantal frames te verdubbelen!? Blijkbaar zijn ze bang dat dit allemaal te technisch wordt voor de gemiddelde gebruiker? Serieus, een aap kan een v-kaart vervangen dus een fanboy vast ook!

Gast (184.105.135.xxx) op 23-02-2011 om 21:04
Klopt gast, daarom is dit ook zo overduidelijk Sony PR Bullshit. Je ruikt het van mijlenver.

Gast (86.83.92.xxx) op 23-02-2011 om 21:11
De PS3 is alleen geschikt voor lineaire gameplay dus wat gameplay betreft zitten ze al op de max.

Gast (84.193.246.xxx) op 24-02-2011 om 10:02
Killzone 3 SUCKS! _O_ _O_ _O_

http://www.youtube.com/watch?v=czq3ml4uvww&feature=player_embedded

_O_ _O_ _O_

Gast (184.105.144.xxx) op 24-02-2011 om 11:42
^Hahaha, briljant inderdaad. Killzone 3 zuigt hard inderdaad, alleen blinde pauperfanboys zien dat niet.

GanGsterG op 24-02-2011 om 21:00 [Niv: 256 / Exp: 12782]
altijd weer die fanboys he.

Wii gamer op 02-03-2011 om 18:28 [Niv: 290 / Exp: 14517]
wel het maximum in cutscenes, zeg.

 Pagina: 1 | 2

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Killzone 3
Type:
Game
Releasedatum:
23-02-2011
Ontwikkelaar:
Guerrilla Games
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media