Met Dead or Alive Dimensions ontwikkelt Team Ninja momenteel een nieuwe Dead or Alive game voor de Nintendo 3DS. In de game gaan de belangrijkste Dead or Alive personages opnieuw aan het vechten.
wat maakt deze fight game zo uniek ivm street fighter en tekken en blazblue?
Uchiha_Shadow
op 13-02-2011 om 16:58
[Niv: 344 / Exp: 17178]
de grote borsten
the_dan
op 13-02-2011 om 17:01
[Niv: 310 / Exp: 15521]
Gast (81.242.206.xxx)
Tieten
Gast (80.61.41.xxx)
op 13-02-2011 om 17:07
Mooie packshot.
Gast (77.167.174.xxx)
op 13-02-2011 om 17:40
Dat logo middenin is niet mooi. :(
00fabian7
op 13-02-2011 om 17:44
[Niv: 38 / Exp: 1914]
zucht, als ze nu ipv een grote zwarte balk van luiheid een mooie bijpassende balk hadden gemaakt, samen met een beter toepasselijke font, had het een veel better packshot geweest imo
naja, jammer dan.
Gast (86.80.98.xxx)
op 13-02-2011 om 18:38
Doe dan een bliksemschicht inplaats van die zwarte balk erg onproffesioneel vormgegeven die zwarte balk :P
Boogieboyz
op 13-02-2011 om 19:09
[Niv: 303 / Exp: 15154]
Dat zwarte kan beter wit zijn, maar vette boxart, ik zeg: Ok.
asianck
op 13-02-2011 om 20:18
[Niv: 380 / Exp: 19012]
Geweldige art imo. Zonder die zwarte rand zou het idd beter geweest zijn, maar dit behoort tot de betere 3DS launchgames packshots.
bazchillin
op 13-02-2011 om 21:32
[Niv: 5 / Exp: 273]
@gast...
Doa heeft een naar mijn mening perfect block / counter systeem.
Het doet zijn eigen ding je kan mensen door de omgeving heen kicken enzo.
Veel beter ook dan tekken wat mij betreft en streetfighter is compleet iets anders op zich weer.
GekooktEi
op 13-02-2011 om 22:10
[Niv: 483 / Exp: 24134]
Serieus even, waarom zetten ze geen borsten op het packshot? Dat is toch dé selling point van het spel?
Gast (78.22.198.xxx)
op 14-02-2011 om 01:29
Nee, het counter systeem zoals Bazchillin zegt is THE selling point. Veel dieper dan Tekken ooit is geweest imo.