Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

[E3] Zelda Wii geruchten duiken op


Door Rene Groen op 13-06-2010 om 20:11
Bron: Zelda Informer

Nintendo was bij de E3 vaak een lachertje bij ons hardcore gamers. Volwassen mannen die los gaan op Wii Music of een Vitality Sensor die we om onze vinger doen, het was vaak eerder lachwekkend dan overdonderend.

Toch kan Nintendo ons deze E3 allemaal omver gaan blazen met The Legend of Zelda. Mogelijk is de eerste informatie echter al uitgelekt, althans, als we de website Zelda Informer mogen geloven. Zij komen met onderstaande informatie, die afkomstig zou zijn van de man die de E3 speech schrijft voor de game. Het klinkt allemaal wat raar, dat geven we meteen toe, maar jullie mogen zelf oordelen of er enige waarheid in zit:

* De officiële titel van de game is simpelweg The Legend of Zelda'. Er is dus geen subtitel.
* Het verhaal speelt zich enkele honderden jaren voor Ocarina of Time af. Hoofddoel is om antwoord te krijgen hoe de Master Sword is ontstaan.
* Op een eerste plaatje was een meisje te zien die iets weg had van een fee, en zij zal een belangrijke rol in de game vertolken. Haar naam is Zordiana.
* De Hookshot is terug, inclusief nieuwe mogelijkheden. Dit keer zul je niet direct naar het punt getrokken worden waar je de Hookshot op richt, in plaats daarvan kun je eraan slingeren, te vergelijken met de Wind Waker. De Hookshot maakt overigens geen gebruik van Wii-Motion Plus.
* Op een enkel moment dien je met je zwaard een specifiek symbool te tekenen op een deur om deze te laten openen.
* Het controleren van de boog is vrijwel identiek aan het besturen van je boog in Wii Sports Resort.
* Hoewel Miyamoto het niet wilde zijn er, door toedoen van Aonuma, twee moeilijkheidsgraden. De Normal-moeilijkheidsgraad is voor beginners terwijl er in de Hero-moeilijkheidsgraad geen Super Guide is en vijanden lastiger zijn om te verslaan.
* De Dungeon die bij de persconferentie getoond zal worden en die ook aanwezig is op de beursvloer is er niet een zoals we die kennen van Zelda. Wanneer je een dungeon in komt zul je dit niet merken, er is namelijk een betere overgang tussen de spelwereld. Hieronder vallen ook dungeons zonder bazen, of het omgekeerde: er zijn bazen buiten de dungeons. De dungeon bij de E3 is een ijslevel, overigens de eerste uit de game zelf.

Over twee dagen weten we of bovenstaande informatie daadwerkelijk klopt.


20:17  [E3] WWE All-Stars met eerste screenshots
16:17  [E3] Nintendo 3DS details lekken uit?
 Reacties (33)
 Pagina: 1 | 2
Jonezy op 13-06-2010 om 20:13 [Niv: 192 / Exp: 9611]
Zolang het er maar niet weer als een PS1 game uitziet zoals die vorige.

zeekoei op 13-06-2010 om 20:15 [Niv: 16 / Exp: 793]
"Op een enkel moment dien je met je zwaard een specifiek symbool te tekenen op een deur om deze te laten openen."....Laat me raden, een Z ?

Gast (81.244.129.xxx) op 13-06-2010 om 20:17
Een deeltje triforce :p

laraishond op 13-06-2010 om 20:18 [Niv: 154 / Exp: 7700]
in Minish Cap krijg je, dacht ik tenminste, toch al te weten waar het master sword vandaan komt?

"Toch kan Nintendo ons deze E3 allemaal omver gaan blazen met The Legend of Zelda."

kan=gaat

Wtf... een ijslevel is het eerste level van het spel? meestal is het een forest temple.

Gewijzigd door laraishond op 13-06-2010 om 20:20

the_dan op 13-06-2010 om 20:25 [Niv: 310 / Exp: 15521]
Jonezy op 13-06-2010 om 20:13 [Niv: 172 / Exp: 8623]
Zolang het er maar niet weer als een PS1 game uitziet zoals die vorige.

het zag er awsome goed uit voor een gamecube game

the_dan op 13-06-2010 om 20:26 [Niv: 310 / Exp: 15521]
* Op een gelekt plaatje was een meisje te zien die iets weg had van een fee, en zij zal een belangrijke rol in de game vertolken. Haar naam is Zordiana.

WELKE!

Gideon op 13-06-2010 om 20:26 [Niv: 163 / Exp: 8165]
@Jonezy: lol, Twilight Princess zag er helemaal niet slecht uit voor een launchtitel.

Wat betreft dit nieuws; ik hoop het!

Jonezy op 13-06-2010 om 20:31 [Niv: 192 / Exp: 9611]
Ik zeg ook niet dat het er slecht uitzag voor een Wii-launchtitel. In mijn ogen zien de meeste Wii launchtitels er als Ps1 games uit, behalve misschien Wii Sports wat er nog steeds wel voor mee door kan.

Gast (217.121.138.xxx) op 13-06-2010 om 20:31
Betere overgang tussen dungeons en de buitenwereld. Lang geleden was daar ook al een gerucht van. Dit zou heel fraai zijn.

gompy222 op 13-06-2010 om 20:34 [Niv: 84 / Exp: 4212]
het maakt mij niet uit wat de details zijn. het is zelda en zelda betekent eerste dag kopen

maar een ijslevel als eerste? normaal is ijs juist een moeilijker level.

2 moeilijkheidsgraden is wel heel erg vet. ik hoop dat ze een gewone hebben die ongeveer gelijk ligt met die van ocaina of majoras mask en dat de meilijkere meer de moeilijkheidsgraad van master quest is. da heb je tenminste een echte uitdaging.

maja we zullen het over een paar dagen weten

Asianator op 13-06-2010 om 20:45 [Niv: 164 / Exp: 8190]
Ik zou het wel jammer vinden als er geen subtitel is. The Legend of Zelda is een NES-game, geen titel uit 2011 voor de Wii

Rene Groen (Eindredacteur) op 13-06-2010 om 20:47 [Niv: 747 / Exp: 37333]
@ the_dan: Zie rechts in je scherm, hoewel ik toegeef dat 'gelekt' geen juiste term is, Nintendo had hem simpelweg vrijgegeven, dat zal ik even aanpassen.

laraishond op 13-06-2010 om 20:49 [Niv: 154 / Exp: 7700]
@gompy222
als het dezelfde moeilijkheidsgraad als Master quest zou hebben zou echt erg vet zijn
nog steeds niet helemaal door hoe ik door sommige stukken heen was gekomen.
@Jonezy Twilight Princess vroeg veel van de gamecube, dus heb ik zo'n vaag vermoeden dat de PS1 hem niet kon draaien
boogschieten even vet als bij wii sports Resort

Geef. Gelekt. Plaatje. NU!!!
@Rene. Ow dat is jammer

Gewijzigd door laraishond op 13-06-2010 om 20:50

Gast (81.207.19.xxx) op 13-06-2010 om 20:49
IK KAN NIET WACHTEN, IK KAN NIET WACHTEN, IK KAN NIET WACHTEN!!! Ik zal letterlijk met m'n smoel op m'n beeldscherm geplakt zitten zodra Zelda in beeld komt.

Gast (87.211.34.xxx) op 13-06-2010 om 20:50
Jonezy schaam je diep. Zelda graphics dat heb jij nooit op ps1 gezien hoor onvoorstelbaar wat een domme domme hele domme opmerking

musthavethisgame op 13-06-2010 om 20:53 [Niv: 50 / Exp: 2504]
Bazen buiten dungeons klinkt wel vet maar dungeons zonder bazen weer minder.

Gast (83.128.38.xxx) op 13-06-2010 om 21:00
can't... wait... for... E3... :9 _O_ Heerlijk nieuws!!!

Dragons_Slayer op 13-06-2010 om 21:00 [Niv: 13 / Exp: 660]
"Op een enkel moment dien je met je zwaard een specifiek symbool te tekenen op een deur om deze te laten openen"

De enige mogelijkheid die ik zie om met je zwaard een symbool te tekenen is in een First person view (met motion plus). Is deze Zelda dan toch eindelijk in First person zoals Miyamoto al altijd had gewild? Ik hoop van wel <- mijn mening.

laraishond op 13-06-2010 om 21:16 [Niv: 154 / Exp: 7700]
@Dragons_Slayer
Ik denk dat het bij alleen bij de betreffende puzzels First Person view zijn, en verder third person.

Ik weet niet of ik er voorstander of tegenstander van ben. Never chance a winning team zegt men, maar in het geval van nintendo zorgt het meestal voor originaliteit en vaak ook voor kwaliteit (Zelda: WW). Als het First Person is, weet ik iig zeker dat het alsnog een geweldige zelda wordt

Gewijzigd door laraishond op 13-06-2010 om 21:17

Gast (91.177.199.xxx) op 13-06-2010 om 21:17
Jonezy op 13-06-2010 om 20:13 [Niv: 173 / Exp: 8628]
Zolang het er maar niet weer als een PS1 game uitziet zoals die vorige.


Singleminded fanboy, twilight princess zag er zo goed uit als de eerste ps3 games

Gast (62.195.191.xxx) op 13-06-2010 om 21:27
i cant wait bazen buiten dungeons kan gebeuren maar dungeons zonder bazen is wel teleurstellend had wel dugeons met bazen gewild we kijken wel
ik hoop dat het uitdagend word want twilight princess was wel makkelijk om uit te spelen

Dennizzen74 op 13-06-2010 om 21:31 [Niv: 42 / Exp: 2076]
@ gompy222 & laraishond

Ik zelf vind de Master Quest(MQ) van OoT niet echt een diepere uitdaging geven aan de originele OoT.

Je kan zeggen dat de game moeilijker is dan het origineel, maar dat komt in mijn ogen alleen door het feit dat de puzzels niet moeilijker zijn, maar omdat ze onlogischer zijn. Er wordt ook gezegd dat een aantal puzzels in MQ, de puzzels waren die het niet haalde in het origineel. OoT zou in mijn ogen lang niet zo goed zijn als de puzzels van de MQ in het origineel zouden zitten.

Ik hoop dan ook dat de nieuwe zelda met die twee moeilijkheidsgraden, er voor zorgen dat bij de Hero-graad, daar de vijanden ook echt damage doen.
Meeste vijanden in Twilight Princess doen maar een kwart hartje damage, en als je 20 volle hartjes hebt en je maakt de gemiddelde vijand af in 2 slagen, tja, daar zit niet echt uidaging in.
Gewoon meer vijanden damage geven net als de Iron Knuckle in OoT: 4 VOLLE harten damage per enkele hit van een bijl!!!
Alleen bij dit subject zeg ik: "Miyamoto donder op, Aonuma Harstikke vet man!"


Ook zou je zwaardaanval minder damage moeten doen bij Boss battles. Breng later in de game dan een soort van BigGoron's Sword, om dan ook echt het gevoel te geven dat je daadwerkelijk een machtig zwaard heb die wat meer damage doet en vijanden hierdoor iets sneller doodgaan.

Ik zal PRECIES hetzelfde doen als Gast (81.207.19.xxx)



The Legend Of Zelda:
The Birth of the Master Sword?????

Gast (77.169.93.xxx) op 13-06-2010 om 21:37
@Jonezy

Jezus wat een fanboy. Vertel dit soort dingen maar aan de vrienden die je niet hebt.

laraishond op 13-06-2010 om 21:52 [Niv: 154 / Exp: 7700]
@Dennizzen74
Ik vind dat je daar toch wel gelijk in hebt.
Sommige puzzels sloegen nergens op en waren gewoon puur geluk als je ze had opgelost. Ik ben het meet je eens dat Master Quest de Normale versie niet kan vervangen.

Maar toch vond ik Master Quest een erg vette toevoeging, en had ik genoten van de moeilijkheidsgraad.

@ast (62.195.191.xxx) helemaal met je eens. Ik vind het ook wel jammer dat er dungeons zijn zonder eindbazen. Heb je de Big Key (al vermoed ik dat die er niet zal zijn in de betreffende dungeons), open je de deur, ligt de heart container voor je klaar.

Ik zal maar niet hetzelfde doen als Gast (81.207.19.xxx. niet goed voor de ogen en je ziet niet eens wat Maar zal de trailer toch opnieuw moeten kijken, aangezien ik veel details zal missen vanwege het door de kamer springen en schreeuwen (kijk sowieso trailers van metroid, zelda en mario 100x opnieuw )

Gast (87.211.34.xxx) op 13-06-2010 om 22:16
laraishond.

Ik hoop dat op de wii er geen Mario game meer verschijnt. En dat je omhoopg springt dankzij de Dk game van Retro studio

 Pagina: 1 | 2

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
The Legend of Zelda: Skyward Sword
Type:
Game
Releasedatum:
18-11-2011
Ontwikkelaar:
Nintendo
Uitgever:
Nintendo
Media:








Meer media