Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Nieuwe Zelda gebruikt Vitality Sensor?


Door Rene Groen op 22-03-2010 om 20:31
Bron: Now Gamer

De titel gebruikt Wii-Motion Plus ... en verder weten we nog maar bijzonder weinig van de nieuwe Legend of Zelda.

Uiteraard hopen we van harte dat hier tijdens de E3 verandering in gaat komen, maar tot die tijd moeten we het doen met kleine nieuwtjes en uitspraken. In deze laatste categorie kunnen we ook een interview met Miyamoto plaatsen, daarin laat hij weten dat The Legend of Zelda weleens gebruik kan maken van de Vitality Sensor. Bij nieuwe accessoires kijkt Nintendo altijd hoe ze dit uit kunnen breiden binnen de game-industrie. Hoewel het alles behalve een bevestiging is heeft hij al wel een leuk idee om het te integreren:

quote:
“Maybe you might like to ask me to incorporate the Vitality Sensor into Zelda so that as you become more scared, the enemies become even tougher.”




20:55  ME 2: Kasumi’s Lost Memory met prijskaartje
20:26  Super Mario Galaxy 2 gaat traditioneel
 Reacties (24)
 Pagina: 1
Gast (83.86.155.xxx) op 22-03-2010 om 20:48
is het ook mogelijk om de game cube controller te gebruiken

Rene Groen (Eindredacteur) op 22-03-2010 om 20:50 [Niv: 747 / Exp: 37333]
Aangezien de game Wii-Motion Plus ondersteunt lijkt ons dat zeer onwaarschijnlijk.

Gast (82.74.211.xxx) op 22-03-2010 om 20:51
@Gast 83.86
nee ;)

Dennizzen74 op 22-03-2010 om 20:58 [Niv: 42 / Exp: 2076]
leuke quote van Miyamoto :p

Rene Groen (Eindredacteur) op 22-03-2010 om 21:03 [Niv: 747 / Exp: 37333]
Overigens zou ik het de andere kant op laten werken: wanneer je banger bent zal de game iets makkelijker worden. Anders worden koelere gamers beloont en de zenuwachtige gamers de stuipen op het lijf gejaagd.

Gast (81.164.98.xxx) op 22-03-2010 om 21:04
Wie wilt nog met een knopjes controller spelen @gast. Terwijl je nu eindelijk eens echt kunt zwaardvechten. Go with the flow

Lawliet op 22-03-2010 om 21:25 [Niv: 346 / Exp: 17280]
Dus je zal danmet dat ding om je vinger zitten plus de WiiMote. Dat gaat niet zo goed lukken lijkt me.

MocroMo op 22-03-2010 om 21:31 [Niv: 30 / Exp: 1502]
Ohw ja! De vitality sensor is er ook nog, door dat hele Natal en Move "gevecht" ben ik dat hele ding vergeten!

Gast (86.88.253.xxx) op 22-03-2010 om 21:38
Dan doe je hem toch gewoon om je grote teen Lawliet.
Het zou beter zijn als je banger wordt dat je dat dan in Link zelf terug zou zien in plaats van de vijanden.
Dat hij bijvoorbeeld zwakker wordt, of behoorlijk begint te trillen ofzo.

Gast (83.86.188.xxx) op 22-03-2010 om 21:41
lol^

Uchiha_Shadow op 22-03-2010 om 22:11 [Niv: 344 / Exp: 17178]
lijkt me niet dat dit 'm gaat worden, dan hebben we namelijk geen hand meer over voor de nunchuck.

... Of de nieuwe Zelda wordt on-rails Nee? Okay.

Louis Tinner op 22-03-2010 om 22:11 [Niv: 201 / Exp: 10063]
Dan zal dat ding een port moeten hebben voor de nunchuck, of ze moeten de vitality sensor incorpereren in de nunchuck, soort Nunchuck+

of.... het wordt een on-rails zelda

Louis Tinner op 22-03-2010 om 22:12 [Niv: 201 / Exp: 10063]
haha je was net iets eerder

Gast (77.250.218.xxx) op 22-03-2010 om 23:09
En laat ik nou net altijd in mijn broek schijten bij Zelda games!

zeekoei op 22-03-2010 om 23:59 [Niv: 16 / Exp: 793]
Laat ze de vitality maar gebruiken bij resident evil.. zelda spellen, daar wordt je alleen als klein kind bang van.

Gewijzigd door zeekoei op 22-03-2010 om 23:59

Gast (80.126.145.xxx) op 23-03-2010 om 00:10
Ja inderdaad. Zelda is nu niet echt een eng spel te noemen...
Al vond ik het vroeger wel eng om in OoT tegen de boss van die boom te vechten :P

Gast (94.212.135.xxx) op 23-03-2010 om 00:21
Die vitality sensor is zowiezo een gaaf idee. Alleen moet het op een of andere manier nog in een game verwerkt worden. Als je hartslag hoger wordt dan je dan hardergaat meppen ofzo! Kijk, dat zou toch leuk zijn?

Gast (81.207.19.xxx) op 23-03-2010 om 09:41
Weer zo'n onzinnig prut ding wat je enkel maar bij 1 of 2 spellen gebruikt en daarna nooit meer aanraakt. Zapper / Wii wheel, anyone? Die 2 dingen liggen bij mij stof te vergaren. M+ wordt amper al ondersteund.

Meesmash op 23-03-2010 om 13:56 [Niv: 13 / Exp: 671]
Altijd een fan geweest van de Zelda games, zou wel leuk zijn met de Vitality Sensor

Gast (81.204.149.xxx) op 23-03-2010 om 19:13
moet dat ding altijd pm je vinger of kan ie ook ergens anders om? :X

Gast (84.87.69.xxx) op 25-03-2010 om 22:37
Er zijn ook mensen die niet (hevig) kunnen spelen met sensors bijv. mensen met een bepaalde handicap. Ik vind wel dat daar rekening mee gehouden moet worden.

Gast (94.210.153.xxx) op 30-03-2010 om 21:48
het lijkt mij wel kut om met die vitality sensor te gaan gamen :'( want je kunt idd je nunchuck niet meer kwijt. tenzij ze een soort de steek kappel in de wiiremotion zetten ofzo.. het is maar teorie xD

Gast (94.210.153.xxx) op 30-03-2010 om 21:48
2de steek kappel dan he

Gast (94.210.153.xxx) op 30-03-2010 om 21:52
btw een onrail zelda zou wel heel erg zijn xD |( :( want wij zelda fans wille togh gewoon rond kunnen loopen en monsters dooden en het avontuur beleven of niet? :9

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
The Legend of Zelda: Skyward Sword
Type:
Game
Releasedatum:
18-11-2011
Ontwikkelaar:
Nintendo
Uitgever:
Nintendo
Media:








Meer media