Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
17 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Juni 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
14 Juni 2025 
(0) 
13 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2025 
(0) 
(0) 
09 Juni 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Nieuws:

'Nintendo weigerde Natal.'


Door Joni Philips op 27-01-2010 om 14:59
Bron: CVG

Met Project Natal ontwikkelt Microsoft momenteel een revolutionaire controller op basis van technologie van het Israëlische bedrijf 3DV, het bedrijf dat Microsoft in 2009 kocht nadat 3DV de Natal technologie toonde aan Microsoft.

Microsoft was echter niet het eerste bedrijf waaraan 3DV hun technologie probeerde te verkopen. Volgens insiders bij Nintendo Japan probeerde 3DV reeds in 2007 de Natal technologie te verkopen aan Nintendo. Nintendo baas Satoru Iwata was zelfs onder de indruk van het prototype, maar hij weigerde het product omdat hij niet geloofde dat het accessoire goedkoop verkocht kon worden. Dat verklaart de reactie van Nintendo genie Miyamoto op de aankondiging van Natal alvast.
    This type of motion-sensing camera technology has been around for quite a while. We've ultimately made the decision not to take advantage of what they can do.


15:11  Noby Noby Boy naar iPhone
14:43  Zen Pinball: Ninja Gaiden Σ2
 Reacties (26)
 Pagina: 1 | 2
Gast (91.179.216.xxx) op 28-01-2010 om 17:21
Of besefte Iwata dat het spul gewoon te veel kracht zou vergen (bronnen spreken van 10-15, sommige van 1/3 van de totale power van de XBOX360) van de niet al te krachtige wii console, en dat hij dus weinig keuze had? hetgeen niet al te zeer publiek kan worden gemaakt in die woorden.

 Pagina: 1 | 2

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Kinect
Type:
Hardware
Releasedatum:
10-11-2010
Ontwikkelaar:
Microsoft
Uitgever:
Microsoft
Media:


Meer media