Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UNintendo SwitchPlaystation 3Playstation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    
20 April 2019 
(2) 
(2) 
(0) 
(3) 
(3) 
(0) 
19 April 2019 
(39) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
18 April 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(14) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
17 April 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
16 April 2019 
(4) 
(0) 
(9) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
15 April 2019 
(1) 
(3) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
14 April 2019 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
13 April 2019 
(6) 
(3) 
(0) 
(1) 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
12 April 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
11 April 2019 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(3) 
10 April 2019 
(0) 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(8) 
09 April 2019 
(12) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2019 
(8) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 April 2019 
(3) 
(1) 
(0) 
(10) 
(0) 
(1) 
06 April 2019 
(0) 
(0) 
(6) 
(0) 
05 April 2019 
(3) 
(1) 
(4) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
04 April 2019 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Waarom gamehoesjes er toe doen!
Nieuws:

Scribblenauts ontwikkeltijd onthuld


Door Rene Groen op 12-10-2009 om 14:46
Bron: Tiny Cartridge

Spelen met woorden, het klinkt als een saaie Nederlandse les op school, maar Scribblenauts laat ons zien dat het ook kan resulteren in een leuke game.

In Scribblenauts moet je namelijk woorden gebruiken om situaties te overwinnen. Stel bijvoorbeeld dat je een brand moet blussen, dan kun je zelf een woord invullen om dit te doen, neem 'water' of 'deken'.

Om een game als deze uit te werken heeft een ontwikkelaar veel tijd nodig, toch geeft 5th Cell’s creative director Jeremiah Slaczka aan dat ze het in een jaar en drie maanden voor elkaar gekregen hebben.

quote:
“[We worked on Scribblenauts for] a year and three months, which is crazy. That’s probably the only thing I don’t like about 5th Cell’s development. It’s just how it is. That’s the way it is. We’re competing against companies like Square Enix and Nintendo, triple-A products."


Slaczka geeft aan dat 5th Cell met een zelfde standaard gemeten worden als de eerder genoemde bedrijven, en als het om kwaliteit gaat moeten ze dat ook zeker blijven doen. Echter is het grote verschil dat deze bedrijven er drie jaar voor krijgen, terwijl ze het zelf binnen een jaar moeten doen:

quote:
"I feel like a boxer with one hand tied between my back.”


Blijf Gamed in de gaten houden, want binnenkort kunnen jullie lezen of ook wij enthousiast werden van deze titel.



14:54  LEGO Rock Band met tracklist
14:40  Miyamoto: 'NSMB Wii zal jaren verkopen'
 Reacties (4)
 Pagina: 1
kubus op 12-10-2009 om 14:55 [Niv: 26 / Exp: 1310]
Scrabblenauts XD?

Louis Tinner op 12-10-2009 om 15:12 [Niv: 201 / Exp: 10063]
extra tijd hadden ze wel kunnen gebruiken om de gameplay wat te verbeteren als ik de reviews zo lees

Gast (217.123.195.xxx) op 12-10-2009 om 19:40
Ach, na dat jaar en 3 maanden hebben ze mijn €36 dik verdient.

im2 op 17-10-2009 om 11:17 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Zo'n game moet je gewoon kopen, zelfs al zitten er fouten in. Voor hun volgende project zullen ze vast wat meer ademruimte krijgen.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Scribblenauts
Type:
Game
Releasedatum:
09-10-2009
Ontwikkelaar:
5th Cell
Uitgever:
Warner Bros.
Media:








Meer media