Nieuws: Gran Turismo 5 toont schademodel
Door Joni Philips op 27-09-2009 om 12:02
|
Bron: IGN
|
Met Gran Turismo 5 ontwikkelt Polyphony Digital momenteel hun eerst volwaardige Gran Turismo voor de PlayStation 3. In de game krijgen we een duizendtal wagens voorgeschoteld om mee te racen over tientallen tracks. In de game zal ook een schademodel aanwezig zijn, waarvan je hier een vroege versie ziet.
|
|
|
|
12:08 Video's Resident Evil: The Darkside Chronicles
11:57 Okamiden: Chisaki Taiyou cambeelden
|
Reacties (61) |
|
Pagina:
1
|
2
|
3
|
|
Tha Masta
op 27-09-2009 om 12:04
[Niv: 34 / Exp: 1712]
|
Ik vind hoe het botst en spint er niet echt realistisch uitzien maar op zich schade model ziet er netjes uit.
Al hoewel dat model van die Ferrari ziet er niet uit.
Vind het niet echt je van het..
Gewijzigd door Tha Masta op 27-09-2009 om 12:07
|
|
FloriX
op 27-09-2009 om 12:19
[Niv: 258 / Exp: 12906]
|
Mua, die van Forza is imo veel beter. Ook jammer dat GT5 er zo laat en voorzichtig mee komt. Schademodel is hier nml maar bij bepaalde auto's/
Gewijzigd door FloriX op 27-09-2009 om 12:20
|
|
Gast (80.56.224.xxx)
op 27-09-2009 om 12:22
|
hij blijft rammen met die subaru maar de bumper blijft er gewoon aanzitten... niet echt realistisch als je het mij vraagt....
Jammer hoor.
|
|
Methadon
op 27-09-2009 om 12:31
[Niv: 7 / Exp: 374]
|
Het is ook gewoon een kleine toevoeging, het liefst hadden ze bij PD dat er geen schademodel in kwam maar daar hadden anderen een andere mening over.
Dus ff beetje backinfo opdoen voordat je hier gelijk met comments aankomt van het ziet er niet uit etc.
|
|
Gast (81.245.42.xxx)
op 27-09-2009 om 12:33
|
@Florix: bepaalde auto's is relatief, de game heeft 1000 auto's dus er zijn honderden wagens die schade zullen hebben lol.
@Florix 2: Forza zeggen op een GT nieuwsbericht en vice versa is niet heel verstandig. :P
Maar vraag me af waarom schademodel zo belangrijk is voor bepaalde mensen, hebben jullie ooit GT gespeeld dan? Het is geen Burnout.
|
|
Gast (82.95.251.xxx)
op 27-09-2009 om 12:34
|
Jammer, had meer verwacht van het schade model. Ik had gehoopt dat het spel zich hier ook in zou onderscheiden. Zeker omdat het zolang duurt. Nu gaat er wat lak van de dinky toy af. Oh, en er valt een bumper af die je zo terug in de winkel kunt leggen omdat er geen stukje af is. Echt triest dit. Er komt bijna geen deuk in de auto.
|
|
Paintskillz
op 27-09-2009 om 12:35
[Niv: 90 / Exp: 4490]
|
Ja heel jammer, maar de game is nog wel een tijdje in ontwikkeling. Dus eigenlijk kunnen we nu nog niet heel goed oordelen
|
|
Gast (82.171.147.xxx)
op 27-09-2009 om 12:41
|
Tja het is van niets naar iets, dus vind het toch nog tof. De race en rally auto's kunnen dus redelijk kapot en de normale auto's krijgen krassen. Beter dan niets toch!
|
|
Roderick
op 27-09-2009 om 12:51
[Niv: 417 / Exp: 20866]
|
Schademodel is vrij summier, maar t interesseert me niet zo. Als ik race wil ik dat zo netjes mogelijk doen, want dan kun je in de replay nog genieten van de schoonheid van je wagen (en je rijkunsten)
|
|
Gast (81.245.42.xxx)
op 27-09-2009 om 12:57
|
I agree with Roderick. ;)
|
|
Kraanwater
op 27-09-2009 om 13:00
[Niv: 11 / Exp: 544]
|
Qoute uit het nieuwsbericht:
de game zal ook een schademodel aanwezig zijn, waarvan je hier een vroege versie ziet.
Kunnen jullie lezen? Het schade model is een VROEGE ik herhaal VROEGE versie. Dus wat betekent dat voor de oplettende kijkertjes?
|
|
Gast (84.26.113.xxx)
op 27-09-2009 om 13:09
|
ze hebben al een aantal keer aangegeven dat ze nog maar in een vroeg stadia zijn met schade. De game is ook nog maar vorr 65% af ;)
|
|
Xenathos
op 27-09-2009 om 13:12
[Niv: 45 / Exp: 2237]
|
@ Gast (67.215.252.xxx): Wies hier nou de fanboy?
OT: die gast kan echt niet rijden X3
|
|
Wazzim
op 27-09-2009 om 13:13
[Niv: 139 / Exp: 6951]
|
Ik heb liever dat de auto's mooi blijven.
|
|
Paintskillz
op 27-09-2009 om 13:16
[Niv: 90 / Exp: 4490]
|
Mijn auto's gaan toch nooit kapot.
Gewijzigd door Paintskillz op 27-09-2009 om 13:16
|
|
Gast (87.211.243.xxx)
op 27-09-2009 om 13:18
|
Vroeg schademodel , oude build misschien ?
Ze zijn nu allang stukken verder.
|
|
Gast (94.225.168.xxx)
op 27-09-2009 om 13:22
|
Als GT een simulatie is en zo realistisch waar om moet je dan niet eens sturen, als je gewoon tegen de vangrail rijd dan draait de auto gewoon mooi mee zonder al te veel problemen.
|
|
Gast (87.211.243.xxx)
op 27-09-2009 om 13:24
|
Net als alle andere games , en je kan alles aanzetten of uit zodat het helemaal op je drivingskills aankomt anders gaat je auto spinnen/ slijten je banden supersnel .
|
|
GekooktEi
op 27-09-2009 om 13:28
[Niv: 483 / Exp: 24134]
|
Het schademodel is opzich wel mooi, maar het botsen ziet er een beetje vaag uit.
|
|
GanGsterG
op 27-09-2009 om 13:28
[Niv: 256 / Exp: 12782]
|
volgens mij is een schade model niet het belangrijste voor een echte race sim maar meer de besturing enz.schade is gewoon een leuke toevoeging.deze game zal(heeft)een goede bestruring krijgen en realistische graphics.
er zit tenminste nog een schade model in.GT5 heeft ook dingen die forza 3 niet heeft zo simpel is dat.
zoals kraanwater aangeeft het schad model bevind zich in een vroege stadium.dus met de release kan deze game een evengoeie schade model hebben oals die van forza 3.
@gast84.26.113
de game is zker voor minimaal 90 procent af hoor.ik weet niet hoe jij een 65 komt want dat is echt een foute schatting.
|
|
Roderick
op 27-09-2009 om 13:29
[Niv: 417 / Exp: 20866]
|
Die 65% komt uit Famitsu, het grootste Japanse gamesmagazine. In hetzelfde magazine staat dat FFXIII op 90% zit. Niet dat het verder belangrijk is, want we hebben al een datum, naja, een Japanse datum dan.
|
|
Gast (86.88.144.xxx)
op 27-09-2009 om 13:30
|
Geloof nou niet dat dit een heel vroege versie is de game is eigenlijk al bijna gold. Er moet gewoon nog veel getest en getweakt worden als de game nu op 65% zou zitten dan kan de game nooit in maart volgend jaar uit komen.Het geen wat je nu ziet is gewoon wat er in de werkelijke game ziet. PD heeft geen ervaring met schade modellen dat het zal er echt niet beter uit zien dan dit.
|
|
GanGsterG
op 27-09-2009 om 13:36
[Niv: 256 / Exp: 12782]
|
@roderick dan beweert famitsu iets heel raars,want dan heeft PD 4 jaar over gedaan om de 65 procent te halen en nu binnen een half jaar de resterende 35 procent moet doen.
deze logica snap ik niet.
@86.88.144 wie zegt dat ze er geen ervaring mee hebben.dat ze nu de vroege versie laten zienzegt helemaal niks.misschien zijn ze pas 3 maanden pas bezig aan het schade model.
|
|
Gast (83.163.117.xxx)
op 27-09-2009 om 13:41
|
Ong. gelijk aan die van Forza 3 (afgaand op de F3 demo, waar ook nauwelijks schade te bekennen was). Op zich niet erg, zolang het het rijgedrag maar beinvloedt zodat je nadeel ondervindt van de crashes en zodoende dus volgende keer beter oplet. Realistische schade is sowieso ondoenlijk, want dat heeft supercomputer simulaties nodig terwijl het puur visueel is en een leek niet kan beoordelen of het 'realistisch' is of niet.
|
|
No'tje
op 27-09-2009 om 13:43
[Niv: 205 / Exp: 10250]
|
@ Roderick, GT5 staat gepland voor een wereldwijde release toch?
|
|
Pagina:
1
|
2
|
3
|
|
|
|