Grand Theft Auto verkoopt goed, ieder deel weer. Ook Liberty City Stories voor de PSP beloofd weer een hit te gaan worden en elk nieuwtje wordt dan ook met gejuich ontvangen.
In Liberty City Stories zal een geheel nieuwe storyline aanwezig zijn met nieuwe missies in een besturing die aan zal voelen als andere GTA games.
De controls zullen echter wel veraneren om ze zo goed mogelijk op de PSP naar voren te laten komen. Ook een nieuw target systeem moet ervoor zorgen dat de game goed speelbaar is.
De map van Liberty City is vrijwel gelijk aan die van GTA 3. Toch is deze niet geheel identiek aangezien Shoreside Vale ongeveer twee ker zo groot zal zijn en zijn ligging vin boven Stanton Island.
Ook een casino zal niet ontbreken en deze moet in St. Marks te vinden zijn. Het casio wordt geleid door de Leone's. Ook het aanpassen van de kleding van Toni en het schieten op banden is dit keer mogelijk.
Onderstaand vind je nog andere aanpassingen en toevoegingen welke zijn vrijgegeven:
quote: >> The combat system is even better than that of GTA San Andreas.
>> The game will have its own unique radio stations and a set of new licensed songs, but not as much as in San Andreas.
>> Liberty City Stories can be fit on the UMD cause R* and Sony got better with the technical stuff.
>> Cut scenes and missions will be a little shorter in time. (Where a mission in previous GTA's of 5 mins are now reduced to 2 mins.
>> This time they will be delaying the game to get it 100% done and not like GTA SA where they had to remove alot of features due to the lack of time.
>> R* thought of every playing habits that PSP users have. (playing on the bus, home, at the train station etc.)
>> No planes or helicopters can be found in the game.
>> You control the player, Toni, using the analog stick.
>> Camera view can be changed using the analog stick.
>> Graphics is better than that off GTA3.
>> New landmarks are found in Liberty City.
>> Rockstar had a playable version of the game at E3 on the PSP.
>> Better draw distance.
>> Cars has great refelections.
>> The game's storlyline is going to be as long as Vice City.
>> Unique jumps and hidden packages are scatered throughout the city.
>> Several type's of clothes can be chosen from the in-game wardrobe.
De voertuigen in de game zijn opnieuw gemaakt om ze aan 1998 aan te passen. In-game kan er ook meer getoond worden door het breedbeeld scherm van de PSP. Om aan de eisen van de handheld te voldoen zullen de missies wel iets korter zijn.
|