Nieuws: 'Bioshock visueel gelijk, niet beter'
Door Rene Groen op 22-07-2008 om 14:25
|
Bron: Videogamer
|
Eerder vandaag lieten we al weten dat de PlayStation 3 Trophies een afgeleide zijn van de Xbox 360 achievements, ook op ander gebied is er geen verschil waarneembaar.
2K Games senior producer Melissa Miller laat weten dat de PlayStation 3 versie van de game gelijk moet zijn aan de Xbox 360 versie, maar dat deze op visueel vlak niet beter is.
quote: "We're looking to match the quality of the original version. We want to make sure that the water is just as great, and I think you can see from the demonstration, that it looks no different from the 360 version."
Op dit moment is het enige verschil ten opzichte van de Xbox 360 versie de toevoeging van de Challenge Rooms, uitdagingen in Bioshock stijl die los staan van het verhaal zelf.
|
|
|
|
14:59 CSI: Hard Evidence
13:40 Tekken 6 mogelijk geen exclusive
|
Reacties (30) |
|
Pagina:
1
|
2
|
|
commjoen2k7
op 22-07-2008 om 14:31
[Niv: 40 / Exp: 2002]
|
jammer..... nemen ze extra tijd wordt het niet beter... das wel echt jammer.. ze hebben ruimte genoeg op de BR schijfjes om vette details aan te brengen in de modellen!
|
|
ConAir
op 22-07-2008 om 14:36
[Niv: 105 / Exp: 5270]
|
Jammer, daar hadden ze meer mee kunnen doen.
|
|
Waldini
op 22-07-2008 om 14:36
[Niv: 7 / Exp: 327]
|
Sommige weten echt niet wat ze willen. Wees blij dat Bioshock visueel gelijk BLIJFT! Wat wil je dan? Zo'n snelle port in korte tijd met slechte graphics?
Ze nemen extra tijd om wederom een goed werkend product af te leveren...
|
|
Eyama
op 22-07-2008 om 15:30
[Niv: 3 / Exp: 173]
|
@ Magnum Delta, Komt er fanboyerig over. Maar hier moet ik je toch gelijk geven, Bioshock zag er al toppie uit. Ik denk dat er al genoeg detail in de grote omgevingen etc zit.
|
|
Gast (212.182.140.xxx)
op 22-07-2008 om 15:47
|
te fanboyerig eerlijk gezegd.. men wet nog steeds niet de kracht uit de ps3 te halen.. maar dat vergt gewoon tijd... eerste jaar dat 360 uitkwam deed de ps2 ook neit veel onder qua graphics... beetje rustig
|
|
ConAir
op 22-07-2008 om 15:50
[Niv: 105 / Exp: 5270]
|
@ Waldini: Het gaat er niet om, dat de game niet minder mooi is. Het is meer zo; de game komt een jaar na de release, dan zou hij nog net een tikkie mooier kunnen zijn.
|
|
konnichiwa
op 22-07-2008 om 15:51
[Niv: 153 / Exp: 7652]
|
Sja ik heb liever de extra content...dan betere graphics voor mij nu niet zo'n big deal =/.
|
|
im2
op 22-07-2008 om 15:52
[Niv: 574 / Exp: 28719]
|
Ik sluit me aan bij Waldini.
Hiermee mogen de PS3-eigenaars al heel tevreden zijn.
|
|
Jelle Havermans
op 22-07-2008 om 16:36
[Niv: 103 / Exp: 5158]
|
bioshock was grafisch al een enorme vetpot.. dat water is niet normaal mooi, dus als ik een ps3eigenaar was zou ik gewoon niet gaan zeiken en blij zijn dat ie uberhaupt komt..
|
|
Zaphod Breeblebox
op 22-07-2008 om 16:49
[Niv: 19 / Exp: 951]
|
Sowieso vraag ik me af dat als je een game gaat ontwikkelen met het oogpunt dat deze geport gaat worden, dat je (lijkt mij) sowieso rekening gaat houden met de "minste console" (welke dat dan ook mag zijn)...Op die manier zullen games altijd gelijkwaardig zijn aan elkaar...anders krijg je vast weer last van fanboyz.
|
|
Gast (83.84.250.xxx)
op 22-07-2008 om 17:09
|
Idd... wees gvd blij dat ze de moeite bij het porten nemen om in elk geval dezelfde kwaliteit neer te zetten.
Het is logisch dat ze geen moeite gaan doen om hem grafisch beter te maken, laat ze dat maar voor deeltje 2 bewaren.
|
|
Exodore
op 22-07-2008 om 18:21
[Niv: 5 / Exp: 237]
|
Ja Bioshock is sowiezo al vrij oogstrelend
|
|
Gast (80.126.213.xxx)
op 22-07-2008 om 18:27
|
Kritiek wordt te snel gezien als fanboy geroep. Respecteer kritiek van een ander.
Ik ben het eens met Magnum Delta. De PS3 mag nu wel een die 2x zo krachtig bull-shit laten zien. Ik ben het een beetje zat aan het worden dat het voor de PS3 klaarblijkelijk te moeilijk is om iets op grafisch of physics/animatie/A.I. (HALLO CELL POWER?!?! Pff!)beter te doen na een redelijke extra ontwikkel tijd met een non exclusive. Ik ben hoe gek het ook klinkt een ps3 fan, maar langzaam maar zeker realiseer ik mij door het zien van aankomende games zoals Gears en FarCry2 de 360 ook steeds meer laat zien!! Daar zit dus ook nog geen einde aan. Does wat met die PS3 hardware... :'(
|
|
Gast (213.46.28.xxx)
op 22-07-2008 om 18:42
|
En ze maken nog wel gebruik van de Unreal 3.5 engine, of in iedergeval een geupdate versie van de Unreal 3 engine. Terwijl Bioshock voor de 360 nog de oude versie gebruikt. Mede hierdoor nam men aan dat hij grafisch ook een update zou krijgen. De nieuwere engine laat immers beter graphics toe. Hier wordt dus ehter geen gebruik van gemaakt. Vreemd.... Beetje luiheid van de ontwikkelaar. Hou er trouwens rekening mee dat de PS3 conversie is ontwikkeld door een ander bedrijf dan het 360 origineel!!
|
|
Cain
op 22-07-2008 om 20:00
[Niv: 147 / Exp: 7344]
|
Het komt meer over alsof het al een uitdaging was om de PS3 versie er hetzelfde uit te laten zien;
"We want to make sure that the water is just as great"
En dat ze daar al heel erg trots op zijn;
"and I think you can see from the demonstration, that it looks no different from the 360 version."
|
|
Gast (82.169.9.xxx)
op 22-07-2008 om 20:06
|
vergeet niet dat de ps3 nog steeds minder geheugen vrij heeft voor textures dan de xbox360,ik denk dan ook dat het zeker een uitdaging is om bioshock er hetzelfde eruit te laten zien zoals op de 360,want kom nu op zeg,wil nu iedereen zeggen dat ze geen blokken(bijna pixels) zien in games zoals Resistens fal of men,sigma of haze als je heel dicht op een muur staat,en dat ik dit nog nooit heeft meegamaakt op een xbox360.
|
|
Gast (77.251.250.xxx)
op 22-07-2008 om 20:40
|
_O_ idd @ de gast hier boven mij
|
|
Gast (83.82.109.xxx)
op 22-07-2008 om 20:47
|
@ 2 gasten boven mij
Ga eens een potje MGS4 spelen.. Dan val je van je stoel. Blijkbaar zijn jullie total n00bz
|
|
sasukevsbyakugan
op 22-07-2008 om 21:27
[Niv: 41 / Exp: 2052]
|
dus nog steeds lage frame rate
|
|
Robert
op 22-07-2008 om 21:34
[Niv: 206 / Exp: 10294]
|
unreal engine 3.5 geeft alleen maar slechtere framerate, heb er ervaring mee GoW for windows, de exclusive chapters waren in 3.5
|
|
Gast (212.187.38.xxx)
op 22-07-2008 om 23:38
|
Je moet inderdaad niet bij Resistance: Fall of Man dichter dan 2 meter van een muur staan, want dan kan je gewoon vierkantjes tellen. Zo lelijk is dat spel.
|
|
Gast (82.170.250.xxx)
op 23-07-2008 om 00:05
|
@Gast (83.82.109.xxx)
MSG4 viel mij een beetje tegen eerlijk gezegd. Zeker niet lelijk, maar nog lang geen fotorealisme, lelijke textures van dichtbij en, nog steeds, vierkante wielen.
Geen probleem verder, blijft een mooie game, maar van je stoel vallen?
|
|
Gast (77.251.250.xxx)
op 23-07-2008 om 00:06
|
@ nice ,wat lul jij nou weer ps3 fanboy. Gears voor de pc was helemaal niet op de 3.5 engine. gears 2 is de eerste game met die engine, n00b. Ik kan niet wachten tot mass effect 2 gebruikt gaat maken van die 3.5 engine _O_
|
|
Gast (78.21.25.xxx)
op 23-07-2008 om 00:13
|
crap 360fanboys de 1/2 van jullie gaat nog om 1 ps3 hollen, ps3 is rustig aan het herstellen moet ook de koper NIET overtuigen dat het crap is dat ze kopen, sorry maar
360 is een live chatbox die nog niets van waarde getoond heeft om de degens te kruisen in 2009 met ps3 , huilen zullen de 360 fans doen btw 360 kan nog niet voor 70% GRFX wat wie al gezien hebben in MGS :'(
|
|
Pagina:
1
|
2
|
|
|
|